Jump to content

Πόσα σφουγγάρια στο φίλτρο;


Recommended Posts

Χαιρετώ όλα τα μέλη του forum!

Είμαι μερικούς μήνες στο forum αλλά σας γράφω τώρα το πρώτο post καθώς έχω αγοράσει το πρώτο μου ενυδρείο,ένα Aquatlantis 180lt.Είμαι παντελώς αρχάριος στο χόμπυ και θα ήθελα να μου λύσετε μια απορία που έχω.Στο κατάστημα που αγόρασα το ενυδρείο μου έδωσαν ένα κουτί glax ring και ένα κουτί glax stone και μου είπαν να τα αδειάσω και τα δύο στο μεσαίο διαμέρισμα του φίλτρου μου(έχει 3 συνολικά).Επίσης μου έδωσαν ένα μπλε σφουγγάρι για να μπει πάνω από το βιολογικό υλικό.Εγώ όμως έχω δεί σε πολλά ενυδρεία να έχουν 4 ή και 5 σφουγγάρια.Σε μένα μόνο το ένα χωράει αφού τον πιο πολύ χώρο τον πιάνει το βιολογικό υλικό.Είναι κακό που το φίλτρο μου έχει μόνο ένα σφουγγάρι?

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν βοηθάει πάντως στο ενυδρείο σκοπεύω να βάλω λίγα εύκολα φυτά,μόνο ένα είδος κοπαδόψαρου(μάλλον τιγράκια) και μόνο ένα είδος από γατόψαρα.

Link to comment
Share on other sites

Με το βιολογικο υλικο και το σφουγγαρι μια χαρα εισαι.

Link to comment
Share on other sites

καθε εσωτερικο εχει το δικο του αριθμο σφουγγαριων.στο δικο μου της juwel εχει απο την μανα του 5 σφουγγαρια.τα οποια τα αντικατεσετησα με καλυτερα βιολογικα υλικα.πιστευω οτι με ενα καλο βιολογικο υλικο (σιποραξ) και το σφουγγαρι σου θα εισαι μια χαρα.στο εσωτερικο φιλτρο αναφερεσαι ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Ναι στο εσωτερικό.Απλά μου έκανε εντύπωση γιατί έβλεπα σε άλλα ενυδρεία πολλά σφουγγάρια και στο φίλτρο το δικό μου είχε μόνο ένα.Αλλά αφού λέτε ότι πιο σημαντικό είναι το βιολογικό υλικό τότε δεν ανησυχώ! :D Συνεχίζω το στρώσιμο με τροφή και βακτήρια και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

αν βάλεις και μια στρώση filter wool στο τέλος των υλικών θα δεις τρομερή βελτίωση στην ποσότητα τον αιωρουμενων σωματιδίων.

Link to comment
Share on other sites

αν βάλεις και μια στρώση filter wool στο τέλος των υλικών θα δεις τρομερή βελτίωση στην ποσότητα τον αιωρουμενων σωματιδίων.