Jump to content

Καινούριο ενυδρείο γλυκού νερού,τι κάνω?


Recommended Posts

Kαλησπέρα,

εδώ και δυο εβδομάδες και κάτι ψηλά σκέφτομαι να αρχίσω ένα ενυδρείο με ψάρια του γλυκού νερου και ζητώ τα φώτα σας <_< Έχω να πάρω ψάρι εδώ και 4 χρόνια περίπου..[είχα ένα χρυσόψαρο) Θέλω να αρχίσω με ένα μικρό ενυδρείο για αρχή,τι μέγεθος μου προτείνετε?επίσης θέλω να μου πείτε τα είδη των ψαριών που μπορούν να συνυπάρξουν όπως και τα υλικά που θα πρέπει να προμηθευτώ,λάμπες,φίλτρα κλπ (είμαι τελείως άσχετη) ευχαριστώ και συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις

ΥΓ: Στο δωμάτιο που θα τα βάλω έχω και τον παπαγάλο μου ο οποίος βγαίνει καθημερινά για πτήση,δεν υπάρχει πρόβλημα έτσι?

Φιλικά,Βασιάννα

Link to comment
Share on other sites

*δε θέλω να απευθυνθώ σε πετ σοπ γιατί 1. οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι τους γίνεται και το έχω διαπιστώσει αυτό και με τους παπαγάλους

2.πουλάνε για να πουλάνε και στο τέλος σου δίνουν ή τα μισά απο αυτά που χρειάζεσαι ή τα 2πλάσια χωρίς λόγο

παρ'όλα αυτά ξέρω ενα πετ που έχει μόνο ψάρια και ενυδρεία,δεν πουλάει τπτ άλλο,και λέω να παω να δω τι παίζει..είναι μικρό και προσεγμένο.Επίσης θα ηθελα να μου πείτε τιμές για να ξέρω που ψάχνω πάνω κάτω <_<

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο φόρουμ.....

Εδώ θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

Θεωρώ ότι αν πάρεις ενυδρείο κλειστού τύπου ΔΕ θα έχεις κανένα πρόβλημα με τον παπαγάλο.

Από κει και πέρα.... καλό θα ηταν να δεις πρωτα ποια ψαρακια σε ενδιαφερουν και σου αρεσουν και μετα να δουμε τι ενυδρειο θα χρειαστεις.

Γιατι αν ΔΕ σου αρεσουν και δε σε γεμιζουν... δε θα σε τραβηξει και θα το παρατησεις. <_<

Link to comment
Share on other sites

Έχω αρχίσει ήδη και κοιτάω τα ψάρια.. μου αρέσει ένα μαύρο που είναι συνήθως κολλημένο στο τζάμι,γλύφτη νομίζω το λένε,και κάτι άλλα που έχουν 2 ρίγες και είναι άσπρο-πορτοκαλί

Link to comment
Share on other sites