Jump to content

Υδρόκηπος - Ζαρντινιερολίμνη


Recommended Posts

Ήθελα σαν τρελός τον τελευταίο καιρό βλέποντας τα διάφορα post με γλαστρολίμνες να φτιάξω και εγώ. Την τελευταία ώθηση βέβαια μου την έδωσε ο Raven που έχει κάνει θαύματα το σπίτι του. (Σε ευχαριστώ Raven που με έκανες να πάω ένα βήμα παρακάτω. Η γυναίκα μου πάλι μάλλον δεν θα σε συμπαθήσει ιδιαίτερα αν μάθει ποιός μου έβαλε τις ιδέες :( )

Πήρα λοιπόν και εγώ μια πολύ μεγάλη ζαρντινιέρα από Pratiker και άρχισα κομμάτι όπως θα σας δείξω παρακάτω.

Την άρχισα με την σκέψη να μπούν μόνο φυτά και τίποτε άλλο από ζωντανούς οργανισμούς. Ίσως αργότερα βάλω κανένα σαλιγκάρι ή μερικά κουνουπόψαρα.

Και εδώ είναι που θέλω την βοήθειά σας. Είμαι αρκετά άσχετος αλλά έχω διαβάσει αρκετά απο το forum όποτε και ζητώ την καθοδήγηση σας για παρακάτω.

Βήμα 1: ( Η Ζαρντινιέρα)

post-16211-1277916515_thumb.jpg

Βήμα 2: ( Η Κόντρα)

post-16211-1277916565_thumb.jpg

Βήμα 3: ( Τα ροδάκια)

post-16211-1277916601_thumb.jpg

Βήμα 4: ( Σιλικόνη και απο μέσα και απο έξω στα σημεία που ήταν για τις τρύπες εκροής του νερού)

post-16211-1277916636_thumb.jpg

Βήμα 5: ( Με 2 δάχτυλα φυτόχωμα)

post-16211-1277916669_thumb.jpg

Βήμα 6: ( Με 2 δάχτυλα χαλίκι ψιλό)

post-16211-1277916703_thumb.jpg

Βήμα 7: ( Γεμάτη με νερό {Περίπου 30 λίτρα νερού καθαρά} )

post-16211-1277916741_thumb.jpg

Βήμα 8: Θα περιμένω να κάτσει κανα 2 ημέρες παίζοντας με τα νεύρα μου και την υπομονή μου

Έγινε επεξεργασία - Naias
Link to comment
Share on other sites

Στο καλύτερο μας έκοψες !!!! τι φυτά λες να βάλεις ? Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρων το εγχείρημα σου πες μας λίγα πράγματα και σε μας τους νέους , θα τα έχεις στον ήλιο ? Θα βάλεις κάποιον κυκλοφορητή για να μην είναι στάσιμο το νερό ? μια τέτοια γλάστρα χρειάζεται αλλαγές νερού ? Περιμένω την εξέλιξη !!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις σκοπο να βαλεις και ζωντανα μεσα, να ξερεις οτι με το φυτοχωμα θα εχεις το πιθανοτερο σουπερ μετρησεις σε αμμωνια (σιγουρα αν ειναι algoflash)