Jump to content

Νέα σε ενυδρείο...συμβουλές????????


Recommended Posts

καλησπέρα...είμαι τελείως άσχετη από ενυδρεία..πριν μη βδομάδα μου έκαναν δώρο ένα μικρό (20lt) με δυο χρυσόψαρα..

άλλαξα σήμερα το 30% του νερού έριξα αυτό για το χλώριο αλλα έχω και τα βακτήρια και δε ξέρω αν πρέπει να ρίξω ενώ είναι τα ψαρια μέσα!!στις οδηγίες λέει μονο για την πρώτη φορα που μετά από 24 ώρες βάζεις τα ψαρια..για τις αλλαγές νερού δε λέει...δε κάνει τώρα κακό στα ψαρια να το ρήξεις έτσι???

τότε ποιος ο λόγος να το βάζεις στην αρχή και να περιμένεις 24 ώρες???

εντωμεταξύ ακόμα δεν έχω καταλάβει ποσο τροφή πρέπει να ρίχνω..poses νυφάδες??

το ένα μου ψάρι τρώει πιο πολύ και στο μικρότερο σε μέγεθος δε προλαβαίνει να φάει πολύ...καμια συμβουλή????

PS οποιαδήποτε συμβουλή για οτιδήποτε δεκτη και επιθυμητή!!!!!

ευχαριστωωωωωωωωωωωω

mod note

Έγινε μετατροπή από greeklish σε ελληνικά.

:)

Έγινε επεξεργασία - karydas
Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες στο Aquazone!

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες καθώς είναι κανονισμός του Forum.

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς καλωσήρθες.τα ψάρια πρέπει να μπουν σε μεγαλύτερο ενυδρείο νομίζω.το ενυδρείο θα πρέπει να είναι 80 λίτρα τουλάχιστον..

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή φίλη καλή διαμονή

:)

Υ.Γ. Ευχαριστούμε για την μετατροπή :helpsmilie:

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα...είμαι τελείως άσχετη από ενυδρεία..

1. πριν μη βδομάδα μου έκαναν δώρο ένα μικρό (20lt) με δυο χρυσόψαρα..

2. άλλαξα σήμερα το 30% του νερού έριξα αυτό για το χλώριο

3. αλλα έχω και τα βακτήρια και δε ξέρω αν πρέπει να ρίξω ενώ είναι τα ψαρια μέσα!!στις οδηγίες λέει μονο για την πρώτη φορα που μετά από 24 ώρες βάζεις τα ψαρια..για τις αλλαγές νερού δε λέει...δε κάνει τώρα κακό στα ψαρια να το ρήξεις έτσι???

τότε ποιος ο λόγος να το βάζεις στην αρχή και να περιμένεις 24 ώρες???