Jump to content

Βυθός για Σκαλάρια


sotos13

Recommended Posts

Παίδες καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,

είμαι σχετικά αρχάριος και θέλω να στήσω ένα μικρό ενυδρείο (60lt) για ένα ζευγάρι σκαλάρια.

Τι μου προτείνετε για βυθό; Σκέφτομαι χαλαζιακή άμμο, κανά δυο εύκολα φυτά και ένα μεγάλο κομμμάτι ξύλο.

τι με συμβουλεύετε;

Link to comment
Share on other sites

θα φυγω λιγο απο το θεμα σου, αλλα 60 λιτρα ειναι πολυ λιγα για σκαλαρια. ισως αν ειναι μικρα αλλα με σκοπο στους 3 μηνες να μπουν σε μεγαλυτερο.

απο βυθο, λευκη και ψιλη αμμο, ξυλα και αν θελεις κανενα φυλαρακι catapa. τα φυτα δεν εχουν τοσο σημασια, εκτος αν σου αρεσουν ή θελεις να "καθαριζουν" το νερο σου.

Link to comment
Share on other sites

θα φυγω λιγο απο το θεμα σου, αλλα 60 λιτρα ειναι πολυ λιγα για σκαλαρια. ισως αν ειναι μικρα αλλα με σκοπο στους 3 μηνες να μπουν σε μεγαλυτερο.

Υπάρχουν πάρα πολές επιλογές ψαριών για τα λίτρα σου.

Link to comment
Share on other sites

οκ, το ξέρω ότι είναι γενικά μικρό, απλά πίστευα ότι είναι ζευγαράκι και τίποτα παραπάνω θα μπορούσε να βολευτεί...

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις τα λίγα λίτρα πρέπει να γνωρίζεις πως τα σκαλάρια δεν ζουν σε νερό βρύσης και πρέπει να αλλάξεις τις παραμέτρους του νερού σου!!

Θέλουν πιο χαμηλο PH,GH και KH απο το νερό του δικτύου

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις τα λίγα λίτρα πρέπει να γνωρίζεις πως τα σκαλάρια δεν ζουν σε νερό βρύσης και πρέπει να αλλάξεις τις παραμέτρους του νερού σου!!

Θέλουν πιο χαμηλο PH,GH και KH απο το νερό του δικτύου

απλα ειναι πιο ευαλωτα σε ασθενειες και δυσκολοτερη η αναπαραγωγη τους. μιλαω για οριακα αλκαλικο περιβαλλον και οχι για ακραιες τιμες.

το κυριο θεμα ειναι οτι ειναι μικρο το ενυδρειο του και οταν μεγαλωσουν θα πρεπει να επικρατησει μονο ο ενας με αποτελεσμα να εχει τρελα κυνηγητα. χωρια οτι θα ειναι στριμωγμενα πολυ και δεν θα μπορουν να κινηθουν. σαν χρυσοψαρο σε γυαλα ενα πραγμα.

Link to comment
Share on other sites