Jump to content

Στήσιμο Νέου ενυδρείου - αρχάριος - επιλογή θέσης...


Recommended Posts

Χαιρετώ τους φίλους του ενυδρείου

Ανακάλυψα τη φοβερή σας κοινότητα με αφορμή ένα μικρό ενυδρείο juwel 60λτ που μου έγινε πρόσφατα δώρο.

Είμαι τελείως αρχάριος απο ενυδρεία και στην προσπάθειά μου να ξεστραβωθώ αρχισα να διαβάζω οδηγούς-βιβλιογραφίες κλπ και κατέληξα (φυσικά) με πολλές περισσότερες απορίες απ'ότι ειχα αρχικά. Περνώ στο θεμα:

αυτη τη στιγμη εχω στα χερια μου μονο το εργοστασιακο ενυδρειο (γυαλα, θερμοστατη, φως, φιλτρο, αντλια)

οποτε ειμαι ελευθερος να επιλεξω ψαρια αργοτερα. Ομως πριν αρχίσω να κοιτάω ακόμα για ψαράκια φυτα κλπ, χρειάζομαι τη βοήθειά σας για την τοποθεσία του ενυδρείου στο σπιτι.

Εχω 3 θεσεις υποψηφιες :

1. Στο γραφειο, διπλα στο μονιτορ του pc.

Δεν πεφτει ποτε φως απευθειας, δεν εχει κοντα καλοριφερ και θα εχω παρεα τα ψαρακια πολλες ωρες οταν ειμαι στο pc.

ΟΜΩΣ : Ειναι το πιο ζεστο μερος του σπιτιου. επίσης, τα ψαρια θα με τρωνε στη μαπα να μπαινοβγαινω ολη την ωρα και να καθομαι μπροστα τους καθε απογευμα - βραδι, πιθανως και μεχρι τις 3 με αναμενα φωτα στο δωματιο και μουσικη

2. Στο σαλονι κοντα (καθετα) στην τηλεοραση

Θα εχουν την ησυχια τους ολο το πρωι και τη νυχτα

ΟΜΩΣ η τηλεοραση θα παιζει τα απογευματα με subwoofer απο ταινιες κλπ,

και φυσικα συχνα πυκνα στο σαλονι θα υπαρχει κοσμος και φασαρια.

Το μερος ισως το βαραει και λιγο ο ηλιος το απογευμα για κανα μισαωρο

3. Στο υπνοδωματιο, που δε με βολευει για προφανεις λογους

Το θεμα ειναι επειδη με αυτα που διαβαζω τρομαξα με το ποσο νευρικα/ευαισθητα ειναι

τα ψαρια σχετικα με το ωραριο τους στο φως, στο θορυβο και τη θερμοκρασια

θα καταφερω να βρω ψαρια που να ειναι τοσο χαλαρα/χυμα ωστε να μπορουν να ζουν ανετα

στο γραφειο ή στο σαλονι μου? Ή οι συνθήκες εκεί είναι ακατάλληλες τελείως;

Επισης να σημειωσω οτι το σπιτι ειναι αδειο το πρωι στις καθημερινες, και ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ (τελευταιος οροφος).