Jump to content

Θορυβώδες φίλτρο;


Recommended Posts

Έχω 2 μικρά χελωνάκια και τους πήρα ένα μικρό τεράριουμ διαστάσεων 51x26x20cm. Το έχω γεμίσει με περίπου 8 λίτρα νερό και έχω τοποθετήσει ένα φίλτρο. Το πρόβλημα μου είναι ότι το φίλτρο κάνει αρκετή φασαρία (ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω). Το φίλτρο είναι το Filter Pico της Hydor, τοποθετείται μέσα στο νερό και αναφέρει ότι είναι κατάλληλο για 20-45 λίτρα νερού.

Επειδή είμαι αρχάριος, είναι λογικό να κάνει θόρυβο; Υπάρχουν κάποια φίλτρα τα οποία δεν κάνουν ιδιαίτερη φασαρία; Και αν ναι έχετε να μου συστήσετε κανένα;

Έγινε επεξεργασία - lycos
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλώς ήρθες στο Aquazone ;)B)

Όταν λες κάνει θόρυβο εννοείς ότι δεν είναι τελείως αθόρυβο ή ενοχλητικό; Το λέω αυτό διότι θα ήθελα να μάθω το κριτήριο, διότι σε ένα εξοικειωμένο αυτί μπορεί να ακούγεται φυσιολογικά.

Δες μήπως το φίλτρο ακουμπάει πάνω στα τζάμια της γυάλας και η δόνηση αυτή αυξάνει τον θόρυβο :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Έχω 2 μικρά χελωνάκια και τους πήρα ένα μικρό τεράριουμ διαστάσεων 51x26x20cm. Το έχω γεμίσει με περίπου 8 λίτρα νερό και έχω τοποθετήσει ένα φίλτρο. Το πρόβλημα μου είναι ότι το φίλτρο κάνει αρκετή φασαρία (ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω). Το φίλτρο είναι το Filter Pico της Hydor, τοποθετείται μέσα στο νερό και αναφέρει ότι είναι κατάλληλο για 20-45 λίτρα νερού.

Επειδή είμαι αρχάριος, είναι λογικό να κάνει θόρυβο; Υπάρχουν κάποια φίλτρα τα οποία δεν κάνουν ιδιαίτερη φασαρία; Και αν ναι έχετε να μου συστήσετε κανένα;

33928[/snapback]