Jump to content

Απαιτουμενος χρονος για την διατηρηση ενυδρειου


Recommended Posts

Γεια σας

Πάντα ήθελα ένα ενυδρείο αλλά δεν έχω πολύ χρόνο. Διαβάζοντας διάφορα άρθρα τις τελευταίες ημέρες είδα ότι ίσως δεν είναι αδύνατο να έχω και εγώ ένα με τον χρόνο που διαθέτω. Λόγω της δουλειάς μου συχνά λείπω από το σπίτι για διαστήματα δύο η τριών ημερών, και σπανίως (μια φορά τον χρόνο ίσως) για μία η δύο εβδομάδες. Είναι δυνατόν να στήσω ενυδρείο με φυτά και ψάρια που να αντέχουν τόσο χαμηλή επίβλεψη;

Από όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής κατάλαβα ότι υπάρχουν ζωοτόκα ψάρια που δεν χρειάζονται καθημερινό τάισμα αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που χρειαστεί να λείψω μία η δύο εβδομάδες;

Είμαι εντελώς αρχάριος και για αυτό παρακαλώ οι απαντήσεις σας να είναι με όσο πιο απλά λόγια γίνεται. Σε περίπτωση που το μέγεθος του ενυδρείου έχει σημασία, θα ήθελα ένα ενυδρείο με μήκος περίπου 80 με 100 εκ. χωρίς να είμαι απόλυτος σε αυτό.

Ευχαριστώ

Χαράλαμπος Αλεξόπουλος

Link to comment
Share on other sites

οσο για τη τροφη ξερω οτι υπαρχουν ταιστρες που ταιζουν αυτοματα...αλλα πες οτι συμβαινει κατι σε ενα ψαρι....τι γινεται... :)

Link to comment
Share on other sites

καλη αρχη και δες μεσα στο φορουμ στην αναζητηση οπου θα βρεις πολλα θεματα με διακοπες. αρχικα να σου πω: ταιστρα, χρονοδιακοπτη για τα φωτα, καλη φιλτρανση με καλο φιλτρο και υλικα και γενικα στησιμο ενος ενυδρειου που δεν θα σε θελει απο πανω συνεχεια, σε αυτο βοηθαει και μεγαλο ενυδρειο-χαμηλη ιχθυοφορτωση...

παντος μπορει να γινει αρκει οταν εισαι κοντα να κανεις αυτα που πρεπει :)

Link to comment
Share on other sites