Jump to content

Στοκάρισμα νέου ενυδρείου


Recommended Posts

Καλημέρα παίδες. Πρόσφατα απέκτησα ένα ενυδρείο Anubias 220 λίτρων καθαρά. είναι κύβος στο σχήμα (60χ60χ70). To φίλτρο είναι το JBL e900 και ο θερμοστάτης BBL ProTeμ s200. Απο αύριο με την βοήθεια ενός φίλου αρχίζουμε και το στρώσιμό του.

Σκέφτομαι να φτιάξω ένα κοινωνικό φυτεμένο ενυδρείο όπου και θέλω την γνώμη σας για τά ψάρια και τα φυτά. Μιας και ακόμη είμαι αρχάριος θα ήθελα σχετικά εύκολα ψάρια και φυτά και εάν είναι δυνατόν να μην μπλέξω και με πλήθοσ διαφορετικών τροφών στο στάδιο που βρίσκομαι.

Έχω τρέλα για τα πάφερ αλλά γνωρίζω πως δεν συνιστώνται για κοινωνικα ενυδρεία, εαν και έχω ακούσει θετικά σχόλια για τα C. irrubesco. Τα ψάρια πού κυρίως με ενδιαφέρουν είναι Neon tetras/cardinals, cory cats, red tail shark, cown loach, angelfish, gourami (dwarf k blue), blue ram cichlid, dwarf puffer, c.irrubesco.

Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το ποια απο αυτά είναι κατάλληλα για το ενυδρείο μου, πιθανούς συνδιασμούς και μερικά ''εύκολα'' φυτά για αρχή.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοήθεια σας,

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

10-14 cardinals και 10 cory καπιο Pleco ή ottociclus !!!!!!

Φυσικά οχι όλα μαζί !!!!

Τα κορι μετα απο καιρό....

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σου συνιστούσα αγγελόψαρα.

Έχεις το ύψος που θέλουν αλλά όχι το μήκος. Τα 60 εκατοστά είναι λίγα...

Οπότε μάλλον πρέπει να τα αποφύγεις. :(

Link to comment
Share on other sites

Τα αγγελοψαρα θα γινουν τρομακτικα επικυνδινα για τα αλλα ψαρια σε περιπτωση που θα κανουν αυγα! Θα στήσουν 1μ περιμετρο ασφαλείας γυρο απο το σημειο που θα γεννησουν και θα επιτεθούν σε ότι κινητε!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×