Jump to content

Νέος στον χώρο ζητά την βοήθεια σας


wolf1gr

Recommended Posts

Πολύ καλησπέρα σε όλους….

Είμαι πολύ αρχάριος σε αυτό το υπέροχο “Άθλημα” και δεν ξέρω από πού

να ξεκινήσω να ψάχνω για αυτά που θέλω να κάνω(καθότι και πολύ ανυπόμονος).

Θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια σας.

Έχω πάρει ένα ενυδρείο 60Χ30Χ37(αν και ξεκίνησα να πάρω μικρή γυάλα με Χρυσόψαρο)

64Lt αν μου είπαν σωστά.

Το μόνο που έχω βάλει από εχθές είναι πολύ ψηλή άμμο ,αυτοκόλλητο θερμόμετρο, φίλτρο, θερμοστάτη, ένα πραγματάκι που βγάζει φυσαλίδες(μην γελάσετε αλλά δεν ξέρω πως το λένε) , 5ml BactoActive και ένα καπάκι Esklarin.

Μου είπαν ότι πρέπει να περάσουν 4-5 μέρες και μετά να βάλω ψαράκια. Οπότε το εχω βάλει σε λειτουργία και περιμένω να περάσουν οι μέρες και να ενημερωθώ για το τι μπορώ να κάνω.

Τώρα από εκεί και πέρα οι πολλές ερωτήσεις μου είναι οι εξής(ελπίζω να μην σας κουράζω)

1. Από Εξοπλισμό διάβασα διάφορα για PH για αμμωνία κ.α. Τελικά τι είναι απαραίτητο να πάρω?

2. Για την απαραίτητη συντήρηση και αλλαγή νερού τη πρέπει να κάνω?

3. Για Φυτά με Ζωηρά χρώματα τι να πάρω?

4. Θέλω να έχει πολύ ζωηρά χρώματα…Μπορώ να βάλω ότι background θέλω?

5. Για διακόσμηση μπορώ να βάλω πέτρες διακόσμησης π.χ Από ένα μεγάλο κατάστημα έχω πάρει κάτι μαύρες πετρούλες (όχι για διακόσμηση ενυδρείου) πως μπορώ να καταλάβω αν μπορώ να τις χρησιμοποιήσω

6. Αλλαγή νερού κάθε πότε και με ποιο τρόπο πρέπει να κάνω( κάτι έχω ακούσει για απιονισμένο νερό)

7. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αλλα θελω να βάλω διάφορα πράγματα μέσα

Όπως Γαριδούλες , σαλιγκαράκια, πολύχρωμα ψαράκια και…… (μην γελάσετε) χελωνάκια(που να μην μεγαλώνουν πολύ).

8. Γενικά τι άλλο πρέπει να ξέρω?

9. Καθότι είμαι σε νησί (στην Κώ) είναι λίγο περιορισμένη και ακριβή η αγορά, μπορώ να προμηθευτώ ψαράκια και διάφορα τέτοια καλούδια από καταστήματα στην Αθήνα, (μπορούν να μου στείλουν:D

Με αυτά που έχω πει οτιδήποτε προτάσεις και βοήθεια είναι πολύ ευπρόσδεκτη.