Jump to content

Φωτογραφία


Recommended Posts

Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά, όταν βγάζουμε μια φωτογραφία τα ψαράκια,

πρέπει να χρησιμοποιούμε το φλασ?

Τι γίνεται με αυτή την περίπτωση, τα ενοχλεί, τα τρομάζει ή τα αφήνει παντελώς αδιάφορα;;;

Δεν έχω παρατηρήσει τα δικά μου να δείχνουν ότι ενοχλούνται, αλλά πάλι δεν ξέρω και δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, αφού δεν πρόκειται να μου το πουν....

Το έχει ψάξει κανένας σας;;;

Υ.Γ. Δεν είμαι σίγουρος ότι το postαρα στη σωστή κατηγορία, οπότε αν κάποιος αρμόδιος κρίνει το αντίθετο ας κάνει τα απαραίτητα.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως όταν χρησιμοποιούμε το φλας, αυτό κάνει αντανάκλαση στο τζάμι και "χαλάει" τη φωτογραφία. Τουλάχιστον εγώ που είμαι άσχετος, αυτό παθαίνω.

Έτσι φωτογραφίζω με τα φώτα του ενυδρείου που στην περίπτωσή μου είναι αρκετά (1watt/lt) και αφού έχω φροντίσει να σκοτεινιάσω το δωμάτιο.

Link to comment
Share on other sites

η φωτογράφηση ενυδρείου είναι αρκετά ειδική λόγω του θέματος της.

θα προσπαθήσω σε λίγες γραμμές να σε βοηθήσω.

βασικά πάντα το φλας θα αντανακλά στο τζάμι χωρίς να πετυχαίνει την αποστολή του δηλ να φωτίσει το θέμα μας.

έτσι βάζουμε την μηχανή μας στο NO FLASH

σε ψηφιακή μηχανή αλλά και σε αναλογική που μας επιτρέπει ρυθμίσεις επιλέγουμε ταχύτητα άνω του 1/250 και αντίστοιχο διαφραγμα ( ανάλογο του φωτισμού μας).

Αν τώρα το φως δεν είναι αρκετό μπορούμε σε ψηφιακή μηχανή να αυξήσουμε τη ρύθμιση ISO μέχρι και στο 400 ενώ σε αναλογική μηχανή μπορούμε να αγοράσουμε ένα φιλμ 400ISO που είναι πιο κατάλληλο για συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Στην περίπτωση που η μηχανή δεν δέχεται ρυθμίσεις , τραβάμε στην θέση AUTO με κλειστό το φλάς και πάλι με προτίμηση στα 400ISO.

ειδικά σε ψηφιακή είναι καλύτερο να μην διαλέγουμε AUTO WHITE BALANCE αλλά την ρύθμιση FLUORESCENT

η ακόμα καλύτερα αν μπορούμε ρυθμίζουμε την μηχανή στα kelvin που βγάζει η λάμπα μας.