Jump to content

Μη ζωντανά φυτά


diman

Recommended Posts

Στο ενυδρείο μου έχω τοποθετήσει πλαστικά-υφασμάτινα φυτά (επειδή είμαι αρχάριος και ήθελα να πάρω μια πρώτη δόση εμπειρίας χωρίς να έχω στο κεφάλι μου τα φυτά). Αλλάζω το νερό κάθε 7 μέρες και έχω 3 molly, 2 γλύφτες και ένα labeo bicolor + 45 μικρά molly σε ένα ενυδρείο 60 lt. Τα φυτά όμως έχουν βγάλει κάτι περίεργα μαύρα και καφέ πάνω τους (σαν να είναι λερωμένα). Απο τι οφείλεται? Πρέπει να τα βγάζω και να τα καθαρίζω? Επίσης και το διχτάκι γύρω γύρω για τα μικρά έχει μια καφέ γλίτσα.

Θα στείλω και photo για καλύτερη κατανόηση του προβλήματος.

Link to comment
Share on other sites

Βγάλτα και βάλε μερικά αληθινά εύκολα φυτά. Θα κάνουν καλό στο νερό σου και στα ψάρια σου. Και δεν χρειάζεται να γίνεις επιστήμονας υδρογεωπόνος για να τα διατηρήσεις. Βάλε ανούμπιες, κερατόφυλλο, φακή, elodea κλπ, που δεν χρειάζονται τίποτα το ιδιαίτερο. Θα δεις ότι θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τα ψαράκια σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι οτι αυτά χρειάζονται υπόστρωμα και δεν ξέρω τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω.

Link to comment
Share on other sites

Λάθος. Δεν χρειάζονται υπόστρωμα αυτά τα φυτά.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα,

να πεταξεις τα πλαστικα φυτα και να βαλεις μερικα απο τα ζωντανα που προτεινε ο φιλος filoxenos.

τι γλυφτες εχεις?

Link to comment
Share on other sites

και γω τα πεταξα τα πλαστικα...πηγα και πηρα 4-5 αληθινα και τα φυτεψα!!!!χωρις υποστρωμα ομως,μου εδωσαν απ το water inn κατι ειδικες ταμπλετες που το αντικαθιστουν,ριχνω και το λιπασμα τους και ολα ειναι οκ!!!το μονο που εκανα λαθος ηταν που δεν τα ξεπλυνα οπως επρεπε για απολυμανση κλπ και μετεφερα αυγα σαλιγκαριων...το ενα φυτουλι μου το εφαγαν..δεν πειραζει ομως!!!ετσι ζουν και στο φυσικο τους περιβαλλον,φυτουλια θα παρουμε αλλα!!!! ;) βαλε αληθινα!!!θα δεις ποσο θα αλλαξει η συμπεριφορα των ψαριων σου προς το καλυτερο!!

Link to comment
Share on other sites