Jump to content

Απορίες


Scroll

Recommended Posts

Γεια σε όλους.Η σελίδα είναι καταπληκτική,συγχαρητήρια σε όλους.Είμαι αρχάριος στο χόμπυ,συγκεκριμένα τώρα θα ήθελα να ξεκινήσω.Έχω λοιπόν κάποιες απορίες.Τι μέγεθος ενυδρείο να αποκτήσω,πόσα λίτρα?,αξίζει να είναι έτοιμο ή να το φτιάξω μόνος μου(είμαι αρκετά καλός στις κατασκευές ;) ).Και μια τελευταία απορία,αν είναι έτοιμο,μαζί με φίλτρο και λοιπά αξεσουάρ πόσο θα μου κοστίσει?Ενδιαφέρομαι για απλά πράγματα όχι επαγγελματικές λύσεις,έτσι ώστε να μάθω πρώτα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες!!!! ;)

Το βασικό για εμένα είναι να επιλέξεις αρχικά το τί ψαράκια θα ήθελες.Απο εκεί και πέρα θα περάσουμε στον σχεδιασμό,καθώς αυτό είναι το βασικό για ένα σωστό και όμορφο ενυδρείο... :D

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.Θα ήθελα για αρχή ψάρια που δεν έχουν τόσο πολλές απαιτήσεις επειδή δεν έχω καθόλου γνώσεις ....δεν ξέρω επίσης και ονόματα.Αν μπορείτε να με κατατοπίσετε.Πάντως για αρχή δεν θα ήθελα πάνω από 2-3 ψάρια.

Link to comment
Share on other sites

Κάλος ήρθες και από εμένα

Εάν έχεις την οικονομική άνεση και των χώρο τοποθέτησε όσο μπορείς ένα μεγάλο ενυδρείο. Στο μεγάλο ενυδρείο μπορούμε να συντηρήσουμε και εύκολα ψάρια και δύσκολά, η συνθήκες επιβίωσης είναι πιο καλές και ο βιολογία του ενυδρείου είναι πιο σταθερή. Και όταν αργότερα αποκτήσεις κάποια πήρα και θα θελήσεις να τοποθετήσεις λίγο πιο απαιτητικά ψάρια δεν θα χρειαστεί να αγοράσεις νέο ενυδρείο.

Δυο τρία ψάρια όπως αναφέρεις δεν μπορείς να βάλεις έτσι απλά. Ο συνδυασμός που μπορείς να κανείς είναι ο εξής:

Κάποιο ομαδικό ψάρι το λιγότερο λοιπόν 6-10 ψάρια

Η κάποιο ζευγαράκι συνήθως κιχλήδες,

Η κάποιο ψάρι που να ζει μόνο του συνήθως μονομάχο.

Link to comment
Share on other sites