Jump to content

Για Γνωστες Nikon!


Recommended Posts

Καλησπερα εχω μια νικον F65 (παλια με φιλμ) εχω να την δουλεψω καιρο μιας και εχω βολευτει με coolpix!

Αποφασισα να ξαναμπω στο χωρο της slr ...απο την F65 εχω φακους 200-300αριδες και ανταπτορα χ2!

Εδω θελω την βοηθεια σας για να μην παει χαμενος ολος ο εξοπλισμος σε ποια καινουργια σωματα ταιριαζουν οι φακοι?

κουμπονουν σε ολες τις σειρες αλλα δεν ξερω αν δουλευουν σωστα...

Οι φακοι γραφουν πανω(πχ ο 300αρης).. Nikon AF NIKKOR / 70-300 1:4-5.6

Link to comment
Share on other sites

Στο κούμπωμα πρέπει να μπαίνουν όλοι οι φακοί κανονικά, έχει το ίδιο κούμπωμα ακόμα, τουλάχιστον ξέρω σίγουρα ότι υπάρχουν παλιοί φακοί που παίζουν σε νέες κάμερες.

Μπορείς να τσεκάρεις με 1-2 googlαρίσματα το μοντέλο του φακου σε DSLR.

Το μόνο σου θέμα θα είναι ότι οι παλιοί φακοί ίσως δεν είναι AF, Auto Focus δηλαδή, αν και αυτός που αναφέρεις λέει AF.

Αν δεν είναι AF, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν εσωτερικό μοτεράκι για το focus που σημαίνει 2 πράγματα:

1) Θα κάνεις το focus manualy

2) Παίρνεις σώμα με μοτέρ (όχι τις μικρές Nikon δηλαδή) και δεν θα έχεις θέμα.

Αν θέλεις να κάνεις δοκιμή, έχω μία D60 και μπορούμε να βρεθούμε να το δοκιμάσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Την δοκιμασα σε D3200 κουμποσε κανονικα εβγαλα φωτο κανονικα αλλα καποιος μου ειπε οτι δεν κανει σωστη φωτομετρηση (δηλ) ? :P

Επεισης τη διαφορα εχει το AF απο το AFS? οτι εχει ο φακος δικια του εστιαση?

Link to comment
Share on other sites

Την φωτομέτρηση δεν νομίζω ότι την κάνει ο φακός, αλλά το σώμα που έχει τους αισθητήρες.

Αν "χάνει" λίγο, μπορείς να ρυθμίζεις τον αισθητήρα σου +/- στη φωτομέτρηση από το μενού της κάμερας πολύ εύκολα.

AF & AF-S είναι και τα δύο Auto Focus, το S είναι Silent και είναι η μέθοδος λειτουργίας του AF, αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα να ασχοληθείς με τη διαφορά.

Αν βγαίνουν οι φωτό δεν θέλεις κάτι παραπάνω :P

Link to comment
Share on other sites

Βγηκαν αλλα μου ειπαν οτι οι φακοι δεν δουλευουν σωστα στην σειρα 3...! Και απλα ψαχνω να δω αν ισχυει αυτο και τη εβγαλε λαθος στην φωτο!

Κατσε να ανεβασω και μια φωτο να δεις!

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσαρμοσα φακο canon 100-200 mm απο παλια ΕOS με φιλμ που ειχα, σε canon EOS DSLR 1100D

Μια χαρα φωτογραφιες βγαζω, απο κει και περα δεν το εχω ψαξει και πολυ με φωτομετρησεις κτλ

Link to comment
Share on other sites

Το σωμα ειναι D3200...

Εδω με τον μαμα φακο 18-55 vr2

10394101_10201767768475098_4733230611410

Εδω στο ιδιο τοπιο με τον φακο μου 70-300 + ανταπτορα για χ2 ζοομ (Δηλ 600αρης)

10636023_10201767768235092_8029359140464

Εδω παλι το 300αρης με ανταπτορα

10675786_10201767778715354_4736653533041τραβηγμενη απο καραβι με φουλ ζοομ (για το αν φαινεται κουνημενη)

Το βραδυ θα ανεβαζω φωτο που τραβαγα το φεγγαρι και μ φαινοταν μια χαρα...να δειτε να πειτε και εσεις!

Link to comment
Share on other sites

Στα 300-600mm κατά τη γνώμη μου θέλεις τρίποδο ή έστω πολύ καλή στήριξη. Στην δεύτερη με τον τόνο να πηδάει (στείλε μου ΠΜ την τοποθεσία σε παρακαλώ!) θα έλεγα ότι είναι υποφωτισμένη, αλλά για κούνημα είναι λογικό.

Αυτό που έχει για μένα σημασία δεν είναι να φτάσεις πιο κοντά, αλλά να έχεις την καλύτερη δυνατή ποιότητα στα mm που μπορείς, δηλαδή SHARP εικόνες!

Δοκίμασε και χωρίς τον αντάπτορα αν δεν μπορείς να κάνεις σωστό focus πουθενά ;)

Link to comment
Share on other sites

Ολες οι φωτο ειναι στο χερι και αν θυμαμαι καλα εριχνα την ταχυτητα του κλειστρου γτ ηταν κουνημενες ισως να ειναι και απο κει ο υποφωτισμος!

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά σε βρίσκω φίλε μου!

Έχω αρχίσει να ψήνομαι να πάρω μερικούς παλιούς φακούς prime γιατί για καινούριους δεν μας βγάζουν τα λεφτά :P

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το υποφωτισμενο τοπίο ειναι αναμενόμενο αποτέλεσμα όταν χρησιμοποιούμε κάποιο teleconverter. To teleconverter μικραίνει το διαδφραγμα, οσο γράφει στην μεγενθηση του ζουμ..... Δηλαδή αν εσύ με τον 70-300 κουμπωμένο απλα πανω στην μηχανή είχες f/6.3 στα 300mm, αν του προσθέσεις το teleconverter, τότε στα 600mm θα έχεις f/12.6 που σημαίνει ή οτι θα βάλεις πολύ μικρότερη ταχύτητα κλειστού (περίπου 2 stop κάτω), αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να εχεις κούνημα στην Φώτο, ή οτι θα αυξήσεις το iso αρκετά για να μην πειράξεις την ταχυτητα κλειστού, αυξάνοντας ομως την πιθανότητα ύπαρξης "θορύβου" στην φωτογραφια σου....

Αυτα πάντα αν τραβάς σε Μ mode. Αν τραβάς με auto mode τοτε η μηχανη τα προσαρμόζει ανάλογα με τις δυνατότητες της....

Link to comment
Share on other sites

Mr zoo ευχαριστω για την απαντηση αλλα δυστηχως δεν εχω σωμα στην κατοχη μου αλλα δανεικο οποτε αυτα που λες μπορει να ειναι απλα αλλα τα βλεπω σαν εξισωση...:P

Το θεμα μου ειναι αν αυτοι οι φακοι που εχω κανουν στην 3200...(μεχρι στιγμης το μονο βεβαιωμενο προβλημα ειναι η αυτοματη εστιαση η οποια δεν με πειραζει θα εχει ο ολλ all around φακος μου(θα ειναι πιο κατω ερωτηση 18-55vr2 vs 18-105vr))...και αν εχουν αλλα μειονεκτηματα!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, ναι ειναι εξίσωση και μάλιστα δευτεροβάθμια..... Οταν μου τα μάθαιναν έμενα μου φαινόντουσαν δυσκολότερα απο του πανεπιστημίου.... Τώρα συγκεκριμένα για την Nikon δεν ξέρω να σου πω μιας και είμαι canonακιας...

Το βασικότερο πρόβλημα που εχουν οι παλαιοί φακοί ειναι η αυτόματη εστίαση... Στα νέας τεχνολογίας σώματα κανείς χειροκίνητη εστίαση εκτός και αν πάρεις επαγγελματική Nikon (πχ D90) που το μοτέρ της εστίασης ειναι στο σώμα και δεν το ενδιαφέρει αν έχει και ο φακός....

Στο θέμα all around φακού, το όλα σε ενα απο θέμα ζουμ ειναι το καλύτερο (πχ Nikon 18-300 VRII). Ρε να ξέρεις ομως πως όσα περισσότερα κρύσταλλα εχει ο φακος, για να πετύχει το μεγάλο εστιακό εύρος, τοσο χαλάει η ποιότητα της φωτογραφίας στο θεμα οξύτητας (sharpness). Τότε μια καλύτερη λύση ειναι να θυσιάσεις κάποια χιλιοστά ζουμ, για να εχεις καλύτερη ποιότητα... Δηλαδη να πας στον nikon 18-105, tamron 18-125.... Αν παλι δεν σε πολυχαλαει το να αλλάζεις φακους, πας σε σετακι 18-55 + 55-200 που παλι εχεις το σουπερζουμ του 18-200, στο σύνολο, αλλα με καλυτερη ποιοτητα, μιας και ο καθε φακος αυτονόητα εχει λιγότερα κρυσταλλα απο τον 18-200

Link to comment
Share on other sites

Και ο 200αρης και ο 300αρης που εχω θα ειναι 2οι τελεφακοι για συγκεκριμενες φωτο!

Το κιτ ειναι αναμεσα στους 2 φακους που προειπα (18-55 / 18-105) και αν καποιος μπορει να δει ευκολα διαφορες-μειονεκτηματα περαν του ζοομ!

Link to comment
Share on other sites

Στο ξανά είπα και παραπάνω.... Ο 18-55 θα ειναι ποιο sharp απο τον 18-105 σε φωτο με ΤΑ ίδια χιλιοστά εστιακου μήκους.... Δηλαδη αν βγάλεις μια φωτο με τον 18-55 στα 35mm και το ίδια ακριβώς κάδρο χρεισημοποιοντας τον 18-105 στα 35mm παλι, θα δεις οτι η φωτο που έβγαλες με τον μικρό θα έχει καλύτερη οξύτητα και μικροτερη παραμόρφωση (που οφείλετε στις περισσότερες ομάδες κρυστάλλων του μεγάλου)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...