Jump to content

Απαράδεκτη συμπεριφορά


Recommended Posts

Τηλεφώνησα σήμερα στο κατάστημα, κατάφερα να βγάλω γραμμή μετά από 2μιση ώρες γιατί το ενυδρειακό τμήμα δεν απαντούσε (πατούσα το 2 όπως έλεγε ο τηλεφωνητής). Κανένα πρόβλημα από πλευράς μου μέχρι εκείνη τη στιγμή. Με τα πολλά απαντάει ένας κύριος, προσπαθώ να κάνω ερώτηση για κάποιο φίλτρο, τελειώνω μια πρόταση 5 λέξεων και με κόβει με στραβωμένο και προστακτικό ύφος "πέστε μου λίγο γρήγορα σας παρακαλώ". Οκ σκέφτηκα, μπορεί ο άνθρωπος να έχει δουλειά και στη φούρια του να ακούστηκε αγενής. Δεν πειράζει μου χει συμβεί και μένα. Τέλος πάντων το συγκεκριμένο φίλτρο που με ενδιέφερε (της tetra) ήταν διαθέσιμο. Δεύτερη ερώτησή μου, εάν υπάρχουν ανταλλακτικά σε περίπτωση που στο μέλλον χρειαστώ (κάπου διάβασα εδω στο forum ότι ο συγκεκριμένος είναι υπεύθυνος για το service της tetra. Όπως και να χει είπα να ρωτήσω για σιγουριά. Απάντηση και πάλι απότομη δική του:

 

-Σας παρακαλώ κύριε! περάστε απο δώ εαν θέλετε να τα πούμε από κοντά.

 

-Μα δεν μένω Αθήνα κύριε, σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας, καλημέρα σας.

 

 

 

Πολύ απότομη συμπεριφορά άνευ λόγου και αιτίας και ανήκουστη απαίτηση να περάσω από το κατάστημα να τα...πούμε! Για να μην διαρρεύσει το κρατικό μυστικό δια τηλεφώνου. Δηλαδή εγώ που ετοιμαζόμουν να κάνω παραγγελία; Ευτυχώς η αγορά έχει μπουχτίσει απο καταστήματα (και μάλιστα ηλεκτρονικά σε αντίθεση με το εν λόγω).

 

Next please

Έγινε επεξεργασία - satrianius
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω φίλε μου. Τα υπόλοιπα σχόλια που διαβάζω εδω μέσα είναι θετικά. Ίσως φταίει  ο ανάδρομος Ερμής του κύριου. Ίσως να έπεσα στη ζώνη του λυκόφωτος. Όπως και να χει το φίλτρο το βρήκα από άλλο κατάστημα ηλεκτρονικό, με ευγενέστατους υπαλλήλους και διάθεση να απαντήσουν σε όλες τις άπειρες ερωτήσεις μου που παρεμπιπτόντως ήταν 3(!).

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω φίλε μου. Τα υπόλοιπα σχόλια που διαβάζω εδω μέσα είναι θετικά. Ίσως φταίει  ο ανάδρομος Ερμής του κύριου. Ίσως να έπεσα στη ζώνη του λυκόφωτος. Όπως και να χει το φίλτρο το βρήκα από άλλο κατάστημα ηλεκτρονικό, με ευγενέστατους υπαλλήλους και διάθεση να απαντήσουν σε όλες τις άπειρες ερωτήσεις μου που παρεμπιπτόντως ήταν 3(!).

Ευτυχώς πλέον, σαν χομπίστες έχουμε αρκετές επιλογές οπότε μπορούμε να επιλέξουμε εμείς που θα δώσουμε τα λεφτά μας.

Χαμένος είναι μόνο αυτός που δεν έχει τη στοιχειώδη επαγγελματική παιδεία να ασχοληθεί σοβαρά με την πελατεία του.

Οπότε όπως γράφεις και εσύ...... next please.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου ο αρχαριος χομπιστας ψαχνει 3 πραγματα σε εναν aqua πωλητη, γνωση , σεβασμο, και ορεξη να ασχοληθει με το απλο (αστειο) προβλημα που για τον χομπιστα ομως ειναι πολυπλοκο.Το εχουμε αναλυσει και σε αλλα θεματα οτι ο "εμπειρος" πρεπει να μπαινει στην θεση του "απειρου" για να του λυσει καποιο προβλημα η' για να του εξηγησει καποια πραγματα, αλλωστε και οι "εμπειροι" απο "απειροι" ξεκινησαν, και δεν πρεπει να το ξεχνανε.

 

Υ.Γ Επειδη ειμαι πελατης και τον γνωριζω τον ιδιοκτητη, πιστευω οτι στανταρ επεσες σε ατυχη στιγμη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου ο αρχαριος χομπιστας ψαχνει 3 πραγματα σε εναν aqua πωλητη, γνωση , σεβασμο, και ορεξη να ασχοληθει με το απλο (αστειο) προβλημα που για τον χομπιστα ομως ειναι πολυπλοκο.Το εχουμε αναλυσει και σε αλλα θεματα οτι ο "εμπειρος" πρεπει να μπαινει στην θεση του "απειρου" για να του λυσει καποιο προβλημα η' για να του εξηγησει καποια πραγματα, αλλωστε και οι "εμπειροι" απο "απειροι" ξεκινησαν, και δεν πρεπει να το ξεχνανε.

 

Υ.Γ Επειδη ειμαι πελατης και τον γνωριζω τον ιδιοκτητη, πιστευω οτι στανταρ επεσες σε ατυχη στιγμη.

Ετσι ειναι ....

Θα πνιγοταν ο ********* για να μην μπορουσε να βοηθησει εκεινη τημ στιγμη...

Έγινε επεξεργασία - SOTIRIS
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι ....

Θα πνιγοταν ο ********* για να μην μπορουσε να βοηθησει εκεινη τημ στιγμη...

Παιδιά, παράκληση μην αναφέρεται ονόματα.

Δεν χρειάζεται να έρθουμε σε δύσκολη θέση. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Η συγκεκριμένη κατηγορία στο φόρουμ διαχειρίζεται από το κάθε κατάστημα οπότε δέν τίθεται θέμα στο να μήν γράφονται ονόμα όταν αφορά τους ίδιους.

Όπως έχουμε πεί και στο παρελθόν αυτές οι κατηγορίες λειτουργούν σάν γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ των μαγαζιών και των χομπιστών και σίγουρα όπως γράφονται τα καλά θα γράφονται και τα κακά μιάς και αυτά αποτελούν την βάση για εξέλιξη και καλυτέρευση....

Θα χαρώ να ακούσω την άποψη του καταστήματος και να έχουμε ένα υγιεί διάλογο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πριν απο 10 χρόνια που έστησα το πρώτο μου μεγάλο ενυδρείο θυμάμαι ότι μέχρι να βάλω ψάρια μέσα πέρασαν πρώτα κάπου 7 μήνες (χωρίς εννοείται τους μήνες που είχαν προηγηθεί με άπειρες ώρες μελέτης και συζητήσεων με άλλα έμπειρα μέλη εδώ στο φόρουμ). Επτά μήνες διαρκούς αναζήτησης ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό εξοπλισμού και αναλώσιμων. Παραγγελίες κάποιες από Ελλάδα (με φιλικότατη συνεργασία με καταστήματα που κρατάει μέχρι και σήμερα), Γερμανία, Αγγλία και δεν συμμαζεύεται...Παραγγελιάρες δηλαδή τι παραγγελίες. Εποχές προ κρίσης...

Ερχόμαστε στο σήμερα, με πέντε δραχμές στην τσέπη να προσπαθούμε να κρατήσουμε ζωντανό αυτό που αγαπάμε. Και εκεί που λες ότι τουλάχιστον τώρα υπάρχουν 5-10 καταστήματα εντός Ελλάδος που μπορείς να βρεις ευκολότερα αυτό που ψάχνεις και να στηρίξετε ο ένας τον άλλο στις δύσκολες μέρες, βρίσκεσαι αντιμέτωπος με τέτοια περιστατικά που σε αφήνουν...άφωνο. Δεν γνωρίζω τον κύριο με τον οποίο μίλησα, απλά θεώρησα σωστό να αναφέρω το συμβάν. Καθαρά γιατί με σόκαρε. Η αντιμετώπιση σε αντιδιαστολή με τα θετικά σχόλια για το κατάστημα εδω μέσα. Και ναι πράγματι, πρόκειται για μια ατυχή στιγμή όπως αναφέρει ο Bill παραπάνω. Ατυχή για τον καταστηματάρχη. Εγώ τη δουλειά μου ευτυχώς την έκανα. Αυτός έχασε παραγγελία 370 ευρώ. Καλή καρδιά λοιπόν

Έγινε επεξεργασία - satrianius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημερα λογο κρίσεις δυστυχώς χρηματα δεν παιζουν ουτε για πλακα!!!

Οποτε κοιταμε να περνουμε προσφορες για το φτηνοτετο!

Πλεων η αγορα σε θεμα τιμων ειναι με μικρες διαφορες ανα καταστημα...

Το θεμα για εμανα ισως το α-ω ειναι η εξυπερετησει και η ποιότητα!

Τα λεφτα βγαινουν πολυ δυσκολα! Και πιστεψτε με ειναι πολυτελεια να εχουμε ενα τοσο ακριβω χομπυ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η δική μου πρόσφατη εμπειρία ήταν θετική σχετικά με την παραγγελία συγκεκριμένου ενυδρείου Tetra που αντιμετωπίστηκε απο το καταστημα ιδιαίτερα επαγγελματικά και με άριστη εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η δική μου πρόσφατη εμπειρία ήταν θετική σχετικά με την παραγγελία συγκεκριμένου ενυδρείου Tetra που αντιμετωπίστηκε απο το καταστημα ιδιαίτερα επαγγελματικά και με άριστη εξυπηρέτηση.

Η δική σου πρόσφατη εμπειρία φίλε μου δεν λέει κάτι στο θέμα που έχω ανοίξει εγώ δυστυχώς. Υπάρχουν στην ενότητα αυτή πολλά θέματα με θετικά σχόλια για το κατάστημα τούτο. Μπορείς να ανοίξεις κι ενα δικό σου και να αναφέρεις την άριστη εξυπηρέτηση που έλαβες.Πάντα φιλικά!

Έγινε επεξεργασία - satrianius
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους !!

Θα με συγχωρεσετε που δεν τοποθετηθηκα νωριτερα , αλλα ειμαι στο εξωτερικο για προσωπικες υποχρεωσεις , λιγες ωρες πριν ενημερωθηκα τηλεφωνικα για το συμβαν αλλα και για το συγκεκριμενο θεμα το οποιο εχει ανοιχτει και μολις τωρα καταφερα να τοποθετηθω και το κανω παρακατω.

 

Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι το κειμενο μου παρακατω δεν θα ειναι απολογητικο-δικαιολογητικο , αλλα η πλευρα του καταστηματος και βεβαια η απαντηση στο θεμα που προεκυψε....

 

Ας ξεκινησω λοιπον με την κατασταση που επικρατει αλλα και την συνομιλια , καθως βεβαια και το τι θα επρεπε να γινει συμφωνα με τα δικα μου βεβαια πιστευω.

 

1.) προφανως το θεμα των 2 μιση ωρων αναμονης , δεν ειναι κατι για το οποιο ειμαστε υπευθυνοι εμεις ή  ακομα καλυτερα ειχαμε καποια λυση που δεν δωσαμε. Καταλαβαινω απολυτα τον καταναλωτη που θελει να εξυπηρετηθει ΑΜΕΣΑ και θα ηθελα το ιδιο , αλλα υπαρχει και η οπτικη που λεει , "οσο πιο αμεσα ΓΙΝΕΤΑΙ". Χωρις να ενδιαφερει ουσιαστικα κανεναν καταναλωτη (και μεσα σε απολυτες γραμμες και καλα κανει) ειμαι υποχρεωμενος να αναφερω οτι αυτη την στιγμη λογο καλοκαιριου αλλα και απουσιας μου στο εξωτερικο , το καταστημα λειτουργει με εναν ανθρωπο μονο (τον πατερα μου συγκεκριμενα) να εξυπηρετει. Απο την αλλη πλευρα ειναι φανταζομαι κατανοητο απο ολους οτι σε ενα καταστημα ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΕΔΡΑ , εξυπηρετουνται απο το προσωπικο πρωτα ο καταναλωτης που παρουσιαζεται στην φυσικη εδρα , αμεσως μετα οι αναγκες της φυσικης αυτης εδρας και κατοπιν τα τηλεφωνα και τα Email.

 

2.) Σαν καταναλωτης που ειμαι και εγω με την σειρα μου σε αλλες επιχειρησεις , ειτε στην επαρχια ειτε εκτος Ελλαδος , οταν καλω σε ενα καταστημα για να εξυπηρετηθω τηλεφωνικα και μαλιστα για κατι που απαιτει χρονο , πρωτον ενημερωνω οτι βρισκομαι μακρυα και γι αυτο καλω στο τηλεφωνο και οχι απλα επειδη κανω ερευνα αγορας απο τον καναπε μου , αρα με λιγα λογια ξεκαθαριζω τις προθεσεις μου ωστε να δει ο οποιοσδηποτε καταστηματαρχης οτι σοβαρολογω και δεν "παιζω", δευτερον ΡΩΤΩ εαν ο ανθρωπος που με εξυπηρετει εχει τον χρονο να απαντησει στις ερωτησεις μου ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΝΤΑΙ βεβαια γρηγορα με ενα ναι η με ενα οχι αλλα θελουν αναλυση και συζητηση και προτεινω να καλεσω σε καποια αλλη ωρα πιο ευκολη ή να στειλω ενα email με τις ερωτησεις μου και να απαντηθουν οποτε εχει ΚΑΙ εκεινος χρονο και ΟΧΙ απλα αμεσως τωρα γιατι μπορω εγω.

 

3.) η Συζητηση που εγινε ηταν καπως ετσι.

 

Καλει το μελος Satrianus , σηκωνει το τηλεφωνο ο πατερας μου και ακολουθει ενας διαλογος για το αν υπαρχει συγκεκριμενα το TETRA EX1200 διαθεσιμο και σε τι τιμη. Ο πατερας μου επιβεβαιωνει οτι το κουτι που υπαρχει στο ραφι ειναι οντως σφραγισμενο και διαθεσιμο προς πωληση στην σωστη κατασταση και απανταει οτι η καλυτερη τιμη που μπορουμε να προσφερουμε ειναι τα 155 ευρω !!!

 

Το μελος ρωταει και παλι αν υπαρχουν και θα υπαρχουν ανταλλακτικα και ο πατερας μου απανταει κατι που ηδη εχει ειπωθει νωριτερα στην κουβεντα οτι , "οτιδηποτε πουλαμε στο καταστημα μας υποστηριζεται απο ανταλλακτικα" σε αυτο να συμπληρωσω εγω , οτι τις περισσοτερες φορες και ειδικα για δυσκολους κωδικους και "δυσκοιλιες" εταιρειες εξυπηρετουμε με δικια μας ευθυνη και οχι της εταιρειας. Που σημαινει οτι πριν την πωληση (κατα το στοκαρισμα του προιοντος στο καταστημας μας) ΣΤΟΚΑΡΟΥΜΕ και την μεγαλυτερη δυνατη (αν οχι ολη) γκαμα των ανταλλακτικων του προιοντος , καθως πιστευουμε οτι ετσι λειτουργει ενα καταστημα λιανικης που σεβεται πρωτα τον εαυτο του. Μην ξεχνατε ειδικα οσοι γνωριζετε τον πατερα μου και τα καταστηματα που εχει δημιουργησει οτι ειναι καταστηματαρχης του χωρου απο το 1992 .... με οτι σημαινει αυτο.

 

Και το εν λογο μελος συνεχιζει με την ερωτηση , μπορειτε να μου πειτε τι ανταλλακτικα εχετε αυτη την στιγμη σε στοκ ??? Μια ερωτηση η οποια προφανως δεν εχει βαση , εφοσον το μελος υποτιθεται οτι δεν εχει ακομα το φιλτρο και ενδιαφερεται να το αγορασει , και μαλιστα ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ... επισης προσωπικα για εμενα , δεν εχει γινει ενημερωση οτι αυτες οι ερωτησεις γινονται τηλεφωνικα γιατι δεν υπαρχει η δυνατοτητα μιας κατα προσωπο γνωριμιας , αλλα δεν εχει ερωτηθει ο ανθρωπος που εξυπηρετει αν εχει χρονο να κατσει και να διαβασει ολα τα καρτελακια των ανταλλακτικων που κρεμονται στα ραφια και βεβαια τις τιμες τους που ηταν η επομενη ερωτηση.

 

Η απαντηση ηταν αυτη που γνωριζετε ολοι βεβαια , δηλαδη "Ελατε απο εδω" και μαλιστα αν ξαναγινει ο ιδιος διαλογος η ιδια απαντηση θα ξαναδωθει.

 

Η επιχειρηση μας αλλα και εμεις προσωπικα , εχουμε ΩΣ ΠΡΩΤΟ ΜΕΛΗΜΑ ΜΑΣ και το εχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ (ειναι ευκολα κατανοητο απο τα σχολια ακομα και εδω στο forum) το AFTER SALES SERVICE Και την εξυπηρετηση των πελατων μας στον μεγιστο βαθμο , ειτε θεωρητικα ( με συμβουλες και καθοδηγηση ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ) ειτε με ανταλλακτικα.

 

Μετα λοιπον απο ολα τα παρακανω που ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ , καταληγω και με την τοποθετηση μου ως ιδιοκτητης της επιχειρησης αλλα και καποιες ερωτησεις - υποθεσεις.

 

Καταρχην απο την μερια του καταναλωτη - πελατη , δεν υπαρχει η καλη θεληση για συννενοηση. Η Πληροφορια "ειμαι απο επαρχια" στο τελος της κουβεντας ειναι πραγματικα αχρηστη και σιγουρα δεν βοηθαει στην σωστη συννενοηση με το καταστημα , κατι που θα γινοταν αν ειχε γινει η ενημερωση απο την αρχη.

 

Δευτερον , αν ο καταναλωτης ειχε το φιλτρο προς τι ακριβως η ερωτηση "το εχετε διαθεσιμο , ποσο κανει ??" , και αμεσως μετα αν εχετε ανταλλακτικα και 3η στην σειρα ερωτηση , τι ανταλλακτικα εχετε ή ακομα χειροτερο θα ηταν , "¨εχετε το ταδε ανταλλακτικο???". Απο την αλλη αν ΔΕΝ εχει το φιλτρο τοτε προς τι η ερωτηση " τι ανταλλακτικα εχετε??" Μαζι βγαζουμε το στοκ του καταστηματος?? μαζι πληρωνουμε και επενδυουμε ?? γιατι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να δωσει πληρη αναφορα των κωδικων που υπαρχουν σε στοκ σε μια γενικη ερωτηση?? Ρωτηστε τι ακριβως ψαχνετε να σας πουμε τι εχουμε. Ολη αυτη λοιπον η στιχομυθια που ξεκιναει απο το προιον και καταληγει στο ανταλλακτικο του δεν δειχνει την πραγματικη προθεση. Δεν λεω οτι ο εν λογο κυριος δεν ειχε προθεση να αγορασει το φιλτρο αλλα το ανταλλακτικο , αλλα επειδη συμβαινει συνεχεια κατανταει κουραστικο και ναι ισως μια "αγενης" απαντηση να δικαιολογειται μετα απο την λαθος στιχομυθια και ερωτησεις του καταναλωτη (Να γιατι επρεπε να υπαρχει απο την αρχη καλυτερη ενημερωση που θα δημιουργουσε καλυτερη συννενοηση).

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ ειναι το γεγονος οτι οπως ειπα παραπανω παλευουμε για το After Sales Service Και σε αυτη την περιπτωση δεν υπαρχει "Sale" Για να υπαρχει και "Service". Ακομα λοιπον και αν ειχαμε το ανταλλακτικο , δεν θα μπορουσαμε να το διαθεσουμε σε καποιον που δεν το εχει παρει απο εμας , ειναι εναντια στην πολιτικη της επιχειρησης μας ειδικα σε δυσκολους κωδικους ανταλλακτικων οπως των φιλτρων Tetra γιατι πολυ απλα μετα δεν θα μπορεσουμε να εξυπηρετησουμε σωστα και αμεσα τους πελατες που εχουν αγορασει το φιλτρο απο εμας και εχουν προβλημα. (Πως θα σας φαινοταν να εχετε παρει ενα φιλτρο απο εμας , και οταν ζηταγατε το ανταλλακτικο να σας λεγαμε οτι πρεπει να περιμενετε 15 ημερες γιατι το δωσαμε εχθες σε καποιον που το ειχε φερει απο εξω παραδειγματος χαρη ???)
Το ηλεκτρονικο μας καταστημα ειναι ΕΤΟΙΜΟ , εδω και 2 χρονια οπως πολλοι απο εσας ξερετε , δεν το δινουμε για χρηση στους καταναλωτες για πολλους λογους , μεσα σε αυτους και ο παραπανω....

 

Και για το τελος καποιες αποριες που μου γεννηθηκαν...

 

Σε ποιο ακριβως προιον αναφερεστε με 370 ευρω οταν η συζητηση ηταν για ενα φιλτρο που σας δωσαμε προσφορα 155 ευρω?? Οχι οτι εχει καμια σημασια , οπως δεν θελω και καμια απαντηση βεβαια.

 

Επισης τι σας προκαλεσε να πειτε την γνωμη σας σε ενα forum Το οποιο εχετε να επισκεφθειτε απο τον μαρτιο του 2010??? και τι ακριβως πρεπει να υποθεσω εγω ως καταστηματαρχης αλλα και ολα τα υπολοιπα μελη που σας διαβαζουν , ειδικα οταν τελικα υπαρχουν ανακριβειες στα γραφομενα σας  και τελικα δυο πλευρες που δεν συμφωνουν για το πως εγιναν τα πραγματα???

 

Οπως προανεφερα ειμαι στο εξωτερικο και θα ειμαι για τις επομενες 10 ημερες , οποτε δυσκολευομαι να παρακολουθησω τυχον απαντησεις. Νομιζω οτι ετσι κι αλλιως δεν υπαρχει λογος για αλλες απαντησεις.

 

Θεωρω οτι το ειναι ξεκαθαρο για οσους διαβαζουν , απο εκει και περα το θεμα για εμας εχει κλεισει και ο καθενας ας κρινει οπως θελει.

 

Πραγματικα ζητω συγγνωμη απο τα μελη που διαβαζουν , για την μεγαλη απαντηση μου αλλα επρεπε να τα καλυψω ολα γιατι οπως ειπα δεν θα ειμαι σε θεση να απαντησω και παλι συντομα και δεν επιζητω διαλογο.

 

Ευχαριστω επισης το μελος Haf Ο Κυριος Π. , (δεν γραφω ολο το επωνυμο για ευνοητους λογους) ο οποιος δεν εχει καποια αλλη συναλλαγη μαζι μας περα απο το ενυδρειο στο οποιο αναφερθηκε αλλα μας εκανε την τιμη να τον γνωρισουμε απο κοντα (προλαβαινω ολους εσας που θα λεγατε οτι ειναι πελατης μας ) εγραψε την γνωμη του και θα κριθει ειμαι σιγουρος γι αυτο , αλλα και τα υπολοιπα μελη που γραψατε αλλα δεν εχετε μπει στον κοπο να μας γνωρισετε απο κοντα.

 

Καλη συνεχεια και καλο βραδυ σε ολους !!!

Έγινε επεξεργασία - Zacharopoulos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ως καταναλωτής για το κατάστημα σας και προσωπικά για τον Κ.Βασίλη εχω να πω τα καλύτερα γιατί όσες φορές το χρειάστηκα ήσασταν άψογοι και άκρος φιλικοί και στην περίπτωση συγκεκριμένα με ένα eheim professional 2 2028 αν δεν ήσασταν εσείς να με καλύψετε μιας και πουθενά άλλου δεν υπήρχε το ανταλλακτικό που χρειαζότανε μπορεί να μην ειχα ενυδρειο ποια .

Link to comment
Share on other sites

Η δική σου πρόσφατη εμπειρία φίλε μου δεν λέει κάτι στο θέμα που έχω ανοίξει εγώ δυστυχώς. Υπάρχουν στην ενότητα αυτή πολλά θέματα με θετικά σχόλια για το κατάστημα τούτο. Μπορείς να ανοίξεις κι ενα δικό σου και να αναφέρεις την άριστη εξυπηρέτηση που έλαβες.Πάντα φιλικά!

Κατα την γνωμη μου λεει και πολλα μαλιστα, διοτι το θεμα που ανοιξες εχει να κανει με μια ασχημη κατα τα λεγομενα σου αντιμετωπιση απο το συγκεκριμενο καταστημα, την δημοσιευσες στο forum οποτε οποιος εχει υπαρξει πελατης του καταστηματος εχει το δικαωμα αν θελει να μοιραστει μαζι μας την εμπειρια του για τον απλουστατο λογο του οτι ΑΝ και αλλα μελη ειχαν καποια ασχημη  αντιμετωπιση να την μαθαιναμε και εμεις οπου λογικα θα δημιουργουσε μια αρνητικη διαφημιση, και φυσικα αν ειχαν μια αριστη αντιμετωπιση θα δημιουργουσε μια θετικη διαφημιση, και οπως βλεπω στα μεχρι στιγμης σχολια το μονο αρνητικο ειναι το δικο σου.Φυσικα εδω δεν ημαστε δικαστηριο ουτε ενωση προστασιας του καταναλωτη ανεφερες το σχολιο σου για το συγκεκριμενο καταστημα, καποια μελη ειπαν και αυτα την γνωμη τους , το καταστημα τοποθετηθηκε και αυτο με την σειρα του, οποτε ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασματα του.

Απλα ως καταναλωτες πρεπει να ξερουμε οτι παρόλο που οι καιροι ειναι οικονομικα δυσκολοι " Ο πελατης ΔΕΝ εχει παντα δικιο" .Ηθικη υποχρεωση του καταστηματαρχη ειναι να ειναι εξυπηρετικος και σωστος για να κερδισει και να κρατησει τον πελατη, ΑΛΛΑ και ο  πελατης πρεπει να σεβεται το καταστημα και ειδικα οταν προκειται για φυσικο καταστημα που εξυπηρετεί επι τοπου, μεσω τηλεφωνου, και μεσω e-mail.

 

Link to comment
Share on other sites

εγω που επισης ειμαι απο επαρχια οσες φορες και αν χρειαστηκα κατι ειχα αψογη εξυπηρετηση και ενημερωση σε οτιδηποτα χρειαστηκα.

και μπορω με σιγουρια να πω οτι ειναι και απο τους πιο τυπικους και σωστους επαγγελματιες.

 

ετσι γιατι και τα καλα ΠΡΕΠΕΙ να λεγονται...

δεν γιναιται να στιγματιζεται ενα καταστημα απο κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προ χτες έκανα την πρώτη μου παραγγελία από αυτό το κατάστημα. Καθως και εγώ είμαι από επαρχία τους πήρα 3 φορές τηλέφωνο. Έβγαλα γραμμή αμέσως και τις 3 φορές και η εξυπηρέτηση μπορω να πω ήταν άψογη.

Αυτά από μενα

Link to comment
Share on other sites

οταν ο πελατης ειναι δυσαρεστημενος κατι δεν εκανε καλα το καταστημα αυτο για μενα ειναι ξεκαθαρο.ειμαι και εγω επαρχια και με τα petshop που συνεργαζομαι οταν εχουν δουλεια μου λενε παρε σε μιση ωρα γιατι εχω δουλεια αυτο μπορουσε να κανει και ο υπαλληλος σας.θεωρω απαραδεκτη την αγενεια γενικως ποσο μαλλον σε πελατη.και τελος γιατι σας "ετσουξε" οτι το εγραψε στο φορουμ μπορει να εμπαινε και να μην εγραφε απλα να διαβαζε και στο κατω κατω γιατι να απολογηθει σε εσας?και τελος να σας πω οτι η ερευνα αγορας απο τον καναπε γινετε οπως και οι αγορες πλεον

Link to comment
Share on other sites

:hysterical:  :hysterical:  :hysterical:

 

Τι αλλο θα διαβασω ρε γμτ.....

 

Σε λιγο θα ανοιγουμε και θεματα...

 

"Απαραδεκτη συμπεριφορα καταστηματος"

-Δεν με πηρε να μου πει χρονια πολλα στη γιορτη μου

-Δεν με πηρε για καλημερα

-Μια καληνυχτα δεν ειπε ο παλιομαγαζατορας

-Πηρα τηλ και δεν το σηκωνε κανεις...τι με νοιαζει αν ηταν τουαλετα η' αν ηταν κλειστος επειδη ειχε κατι οικογενειακο...

-Ψωνισα πραγματα 100 ευρω κ δεν μου εκανε ενα δωρο ρε,εστω ενα σουβλακι δεν κερασε ο τσιπης.

 

Μαλλον μερικοι εχουμε παρει πολυ σοβαρα το "ο πελατης εχει παντα δικιο" και τα εχουμε δει ολα λαθος.

Ο ανθρωπος μπορει να ειχε 100 δουλειες να κανει εκεινη τη στιγμη κ να ηταν προταιροτητα αυτες κ οχι μονο ΕΣΥ αλλα ΚΑΝΕΝΑΣ πελατης.

Νομιζω οτι ειναι το λιγοτερο λαθος,το να λεμε σε καποιον πως να λειτουργησει την επιχειρηση του και ακομα πιο λαθος να κανουμε παραπονα για το πως μας μιλησε...εκτος αν σου ειπε πια αντε κ @#$%^......

 

Ειναι ακομα ποιο λαθος το να λεμε σε καποιον πως να μιλαει και να συμπεριφερεται.

Ο σκοπος του θεματος ποιος ειναι??

Να κανεις δυσφημιση στο μαγαζι,να του στερησεις κανενα πελατη επειδη δεν σου μιλησε ωραια??....κατα τα δικα σου λεγομενα παντα?

Εκδικητικα?

Γιατι να σου ειχε στειλει κατι χαλασμενο και να ηθελες να το δημοσιοποιησεις για να τον αναγκασεις να φερθει σωστα και να το διορθωσει,ναι καλα η' μαλλον και πολυ καλα θα εκανες....

Τωρα τι θες να πετυχεις,να μαθεις τροπους στον υπαλληλο/ιδιοκτητη του??

 

Θα ειχες χιλια δικια εαν σου εστελνε νεκρα ψαρια,εαν σε εκλεβε,εαν σου εστελνε χαλασμενο φιλτρο,σε αλλη τιμη απο αυτη που ειχατε συμφωνησει κτ κτλ κτλ

Τωρα να ανοιξεις θεμα επειδη δεν σου αρεσε ο τροπος που σου μιλησε το βρισκω ασκοπο(εκτος αν εχει συγκεκριμενο σκοπο),υπερβολικο,ανουσιο,παιδιαστικο και πολλα αλλα.

Προσωπικα επειδη μου εχει τυχει απλα λεω στη γυναικα μου,στο φιλο μου κ.α οτι πετυχα εναν αγενεστατο τυπο στο ταδε μαγαζι και δεν του ξαναδινω ουτε ευρω.Και μερικες φορες δεν θα το αναφερω καν.

Καπου θα βρω αλλου να τα ακουμπαω.Και τελειωνει εκει το θεμα.Αντρικα,ενηλικα και ωραια :bigemo_harabe_net-117:

 

Για τα διαδικαστικα τα ειπαν ολα τα παιδια.Γιατι δεν απαντησαν,που εισαι εσυ λαθος κτλ κτλ και συμφωνω απολυτα μη γραφω τα ιδια.

 

Αυτοι ομως που εχουν εξισου πλακα ειναι κατι φλουδες,κατοικοι αλλων παραλιων που εμφανιζονται σαν τα σαλιγκαρια μετα τη βροχη.

Μολις δουν αναμπουμπουλα,μη χασουν....αμεσως να κανουν log in και να μπου εδω να προκαλεσουν η' να συμμετασχουν στην αναστατωση :bigemo_harabe_net-128:

Αυτο ειναι αγενεια....και το τι τον τσουζει εκεινον προσωπικα και μπαινει στη διαδικασια αυτη,το ξερει μονο ο ιδιος....οι υπολοιποι μπορουμε να φανταστουμε.

Δεν μπορει να μην ειχες κατι καλυτερο να κανεις αυτα τα 5 λεπτα που σου πηρε να ποσταρεις.

Γι'αυτα ζειτε,οχι για το χομπυ....

 

Και για να μην παραπεμπω σε θεματα εδω που εχουν ανοιξει αλλα παιδια,προσωπικα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο το μαγαζι.

Εχει φυγει απο το σπιτι του 12 το βραδυ να μου ανοιξει το καταστημα του για να μου δωσει εποξικη.....γιατι χανοταν....οχι το ενυδρειο μου....αλλλα αλλου χομπυστα....που δεν ηταν καν πελατης του ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ....

Και αλλες πολλες αναλογες περιπτωσεις...πολλες ομως...

Τον εχω δει με τα ματια μου να μιλαει σε "δυσκολους" πελατες με τις ωρες και υπομονετικα....τον εχω ακουσει να μιλαει στο τηλεφωνο και υπομονετικα να μοιραζεται τις γνωσεις που εχει απο τις δεκαετιες εμπειριας που διαθετει,ενω στις συγκεκριμενες περιπτωσεις θα μπορουσε απλα να τους πουλησει ενα προιον και οχι μονο να βγαλει χρηματα αλλα να γλυτωσει και χρονο....

 

Στο κατω κατω τις βασεις κατω απο τις οποιες θα διεξαχθει μια συνομιλια αλλα και μια συμπεριφορα απεναντι μας,τις βαζει εκεινος που ξεκιναει τη συζητηση και οχι αυτος που θα συμμετασχει στην πορεια.

 

Ετσι επειδη ξυπνησα στραβα....

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

τα φορουμ υπαρχουν για να ανταλλασουμε εμπειριες δεν καταλαβαινω γιατι τι πεφτετε στο παιδι?δεν μιλησε καλα τελος.εσυ εισαι πολυ αντρας και ο ανθρωπος που εγραψε εδω την εμπειρια του τι ειναι?δεν ειναι τοσο αντρας?οχι φιλαρακι με κοσμο ασχολουμαι και εγω και ανεχομαστε πολλα για να εχουμε πελατες ευχαριστημενους και αν ενας πελατης ειναι δυσαρεστημενος θα σου παρει 10 μαζι του!

 

Ετσι επειδη πρεπει καποια στιγμη να ισιωσουμε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα φορουμ υπαρχουν για να ανταλλασσουμε εμπειριες και για εμενα οι δυσαρεστες/αρνητικες ειναι και αυτες που δινουν την πραγματικη γνωση,ειδικα οταν μιλαμε για το χομπυ αποκλειστικα.

Και επειδη ΕΔΩ δεν ειναι βημα μονο για να λεμε τα καλα και τα κακα να σβηνονονται(οπως πολυ βολικα κυρητουν οι καιροσκοποι απο αλλες παραλιες)....τα λεμε ΟΛΑ...

Αν ριξεις μια ματια στην κατηγορια,σε καθε καταστημα θα δεις οτι υπαρχουν και πολλα η' λιγα παραπονα...τα οποια δεν διαγραφηκαν(προς απογοητευση των καιροσκοπων)....

Και εκει πολλα παιδια πηραν το μερος του χομπυστα που ειχε το εκαστοτε προβλημα,ανεξαρτητως καταστηματως.....και μαλιστα μαζικα.

Αλλα οι ανθρωποι εκει εκανα απτα και δικαιολογημενα παραπονα....οχι ασκοπες παρατηρησεις....και μαλιστα για το τροπο που τους συμπεριφεθηκαν/μιλησαν στο τηλεφωνο...

Να καταληξουμε στο να επιστραφουν λεφτα,ζωντανα,προιοντα κτλ....οχι για να μαθουμε τροπους σε καποιον/ους.....

 

Ναι ειναι πιο αντρικο για ΤΕΤΟΙΑ θεματα να τα αντιμετωπιζεις σαν ενηλικας απο το να το παιζεις drama queen και να θες να δημιουργησεις εντυπωσεις και καλα για το πως σου μιλησε καποιος....που οπως ξερουμε το θεμα της ευγενειας δεν ειναι κατι αντιμειμενικο....

Καλυτερα να του ελεγε επι τοπου....να σου πω ρε μαγκα,μηπως σου τα χρωσταω τα λεφτα?Μηπως να μου μιλησεις καλυτερα?(αν του μιλησε ασχημα κιολας.Η εμπειρια μου ειναι τελειως αντιθετη)...και να το ελυναν σαν αντρες...

Αυτο μου θυμιζει εκδικητικο πιτσιρικα....

Και δεν ξερω.....θα το τσεκαρω....προσπαθω να καταλαβω γιατι γραφτηκε μονο στο ΑΖ(αν ειναι οντως ετσι) ενω βημα για καταστηματα υπαρχουν και σε αλλα φορουμ...απλα μια απορια...

 

Κ εγω πηγα σε καταστημα,πηρα αυτο που ηθελα,πηγα στο ταμειο και η κοπελα ηταν πανω απο τον υπολογιστη για 10 λεπτα....το αφησα πισω,της ειπα πως το μετανοιωσα κ εφυγα....ειδες να ανοιγω κανενα θεμα???

Τετοιες αφορμες ειναι αστειες....

 

Και δεν του την επεσε κανενας...οπως εκεινος ειπε την αποψη του...ειπαμε κ εμεις τη δικη μας....

Οπως ειπε την εμπιρια του ειπαμε κ εμεις τη δικη μας ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ Κ. ΒΑΣΙΛΗ....

Οπως εκεινος ειπε οτι δεν του εκανε ετσι κ εμεις ειπαμε πως ηταν/ειναι/θα ειναι παντα ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ....ετσι για να μη γινει κανονας μια μονοπλευρη κατηγορια...

 

Γιατι καποιοι ετσι εχουν μαθει(δεν μιλαω για το παιδι που ανοιξε το θεμα)....να πετανε λασπη και να δημιουργουν η' να συμμετεχουν σε αναμπουμπουλες.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο ..πρεπει να ισιωσουμε, αλλα κατα την γνωμη μου ασχετα με το συγκεκριμενο περιστατικο πρεπει να καταλαβουμε οτι ολοι ειμαστε ισοι, κανενας δεν ειναι δουλος κανενος, ουτε ο καταστηματαρχης του πελατη ουτε ο πελατης του καταστηματαρχη, σαφως και λιγο πολυ ολοι μας εχουμε συναντησει περιπτωσεις πελατων που εχουν χτυπησει tattoo "εγω με τον παρα μου γαμ...ω και την κυρα μου" και εχουν απαιτηση ο καθε καταστηματαρχης να βαραει προσοχες  λες και δεν υπαρχει αλλος πελατης, και απο την αλλη καταστηματαρχες να το παιζουν βασιλειαδες με την νοοτροπια οτι "χαρη σου κανω που ασχολουμε μαζι σου" .Δυστυχως δεν ειμαστε σε θεση να αλλαξουμε το μυαλο καθενος που υπολείπεται σεβασμου και παιδειας, οποτε ο καθενας θα συνεχισει επιλεγει το καταστημα , τον πελατη, τον φιλο και την γκομενα (οι ελευθεροι μονο :P ) που τον ικανοποιει και η ζωη συνεχιζεται...ετσι απλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου δεν εχω διαφορετικη αποψη απο σενα σε γενικες γραμμες διαφωνω στασημεια σε καποιους χαρακτηρισμους εμμεσους η αμεσους.εχω παραγγειλει κιτρινες γαριδες και ηρθαν πορτοκαλι με αποτελεσμα να μην εχω τι να τις κανω δεν ανοιξα θεμα αλλα απο την αλλη υπερασπιζομαι το δικαιωμα το καθε ενα να λεει την γνωμη του και ναι πιστευω οτι την επομενη φορα το καταστημα θα ειναι πιο προσεκτικο και καλα θα κανει!

   Απο την αλλη  λεω την γνωμη μου,θα μου επιτρεψεις να την λεω?το οτι μπορει να γραφω και σε αλλα φορα δεν με κανει ουτε σαλιγκαρι μετα την βροχη ουτε φλουδα,οι παραλιες ειναι ανοιχτες για ολο τον κοσμο μπορει να συχναζουμε σε μια αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν παμε και σε αλλες!δεν με ξερεις δεν σε ξερω θεωρω αδικους αυτους τους χαρακτηρισμους και αν εχεις την ευγενεια θα ανασκευασεις αν οχι ολα καλα!

Link to comment
Share on other sites

Συγχωρεσε με αλλα για να μη σου λεω μισολογα λογω βιασυνης,θα σου απαντησω μολις επιστρεψω στον υπολογιστη

Link to comment
Share on other sites

Συγχωρεσε με αλλα για να μη σου λεω μισολογα λογω βιασυνης,θα σου απαντησω μολις επιστρεψω στον υπολογιστη

:bigemo_harabe_net-53:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...