Jump to content

Μοναχικό corydoras


Giannis stam

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά...να μπω κατευθείαν στο θέμα... πριν 2 εβδομάδες είχα αγοράσει 2 coryboras bronze και μετά από 2 ημέρες αλλά 2 από διαφορετικό κατάστημα.. Παρ όλο που δέσανε μεταξύ τους σχεδόν αμέσως και η συμπεριφορά τους ήταν φυσιολογική παρατήρησα εδώ και αρκετές ημέρες ότι ένα από αυτά είναι απομονωμενο από τα άλλα... Δηλαδή.. Ενώ τα άλλα 3 είναι μαζί σχετικά και πιο πολύ στο μπροστινό μέρος του ενυδρείου όπου έχουν χώρο για ψαχουλεμα, το 1 είναι περισσότερο πίσω ανάμεσα στα φυτά μόνο του και φαίνεται σαν να του αρέσει εκεί... Η συμπεριφορά του, από όσο βλέπω και πιστεύω δηλαδή είναι φυσιολογική... Κάνει ότι και τα υπόλοιπα 3, αλλά μόνο του... Που και που πάνε και τα άλλα αλλά δεν κάθονται πολύ μαζί του... Μπορεί να είναι ο χαρακτήρας του αλλά είμαι τελείως αρχάριος ακόμα και είπα να ρωτήσω μήπως κάτι δεν έχω κάνει σωστά... Το ενυδρειο μου είναι περίπου 65 l..60x30x40..σαν ψαροσυνθεση έχω 1 μονομάχο. 8 νέον τετρα 4coryboras και ένα Ancistrus albino... Αυτά... Να έχουμε μια όμορφη βροχερή Κυριακή... Σας ευχαριστώ εκ των προταιρων.. 

Έγινε επεξεργασία - dpap
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε.
Παρατηρησε αν εχει καποια σημαδια στο σωμα του. Σχισμενα μουστακια, εκδορες στο σωμα κτλ. Αν δεν εχει καποιο σημαδι ασθενειας, τοτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Εγω προσωπικα θα εβαζα αλλα 6 ωστε να υπαρχει μεγαλη ομαδα και να νοιωθουν ασφαλεια.
Ο μονομαχος εκει μεσα δεν ταιριαζει. Για πολλους λογους οπως ροη του φιλτρου, στρες απο τα πιο γρηγορα ψαρια, κινδυνος να του μαδησουν τα πτερυγια κτλ. Εγω στην θεση σου θα τον εβγαζα. Καλη Κυριακη!

Greetings from the dark side!

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος Sturm έγραψε:

Γεια σου φιλε.