Jump to content

Χαμελεον blue tank


GMOL

Recommended Posts

Καλησπέρα,  είμαι μέλος απο το 2006 αλλά ποτέ δε συμμετείχα σε κάποια συζήτηση κυρίως γιατί είμαι άσχετος με υπολογιστές κτλ. Λοιπόν υπάρχει στην κατοχή μου πλέον ενα 18ποντο  μπλου τανκ που πήρα από κάποιο μέλος του aquazone και παρατηρώ ότι κατα διαστήματα τα μαύρα μερη του σώματος του γίνονται κίτρινα για μερικά δευτερόλεπτα και μετά επανέρχονται στα φυσιολογικά. Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να φωτογραφίσω γιατί μέχρι να πάρω τη φωτογραφική μηχανή  έχει αλλάξει πάλι. Σας έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό  ή μόνο σε εμένα συμβαίνει? Ή είναι κάτι συνηθισμένο για τα μπλου?

Link to comment
Share on other sites

Είναι μήπως yellow belly?

Εγώ όσα κοινά blue είχα δεν είχα παρατηρήσει κάτι τέτοιο.

Βέβαια δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλο ψάρι. 

 

Πόσα λίτρα είναι το ενυδρείο σου ?

Link to comment
Share on other sites

350 lt  το σαβατοκυριακο θα στηθώ απο πάνω του μήπως καταφέρω να κλέψω κανα καλό πλάνο. Το κάνει συχνά μέσα στη μέρα αλλά ποτέ δεν είμαι έτοιμος. Στο μεταξύ το παιδί που το πήρα οταν του το είπα νόμιζε ότι τον κοροϊδεύω δεν είχε παρατηρήσει κάτι τέτοιο όσο καιρό το ειχε...

Έγινε επεξεργασία - GMOL
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς για αυτό το ψάρι άλλα και σε αυτό το μέγεθος τα λίτρα είναι λίγα. 

Παρατηρήσες να κάνει σπασμωδικές κινήσεις ή κάτι άλλο περίεργο?

Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζω αλλά νομίζω είναι δύσκολο για οποιονδήποτε να αρνηθεί να του χαρίσουν ένα μπλου τανκ -άσε που το κακόμοιρο ηταν σε 220λιτρα ενυδρείο πριν. Επειδή  μεγάλωσε μέσα σε αυτό το ενυδρείο απο μικρό δεν νομίζω πως θα έχει το ίδιο πρόβλημα με κάποιο  ίδιο ψαράκι που αιχμαλωτίστικε μεγάλο απο τη θάλασσα. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι  ζει σε ιδανικές συνθήκες...

Έγινε επεξεργασία - GMOL
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού