Jump to content

Ενυδρείο Απο Το Πουθενά...


Tzem

Recommended Posts

Καλσηπέρα στην ομάδα.

Πηγαίνοντας σε έναν θείο μου επίσκεψη ....μου λέει έχω ένα ενυδρείο και δεν το θλεω άλλο...

Τελικά απο αύριο θα το έχω στην κατοχή μου και είμαι εντελώς άσχετος απο μεγάλα ενυδρεία...

Παραθέτω φώτο για να το δείτε.

Θα ήθελα μερικές συμβουλές για το πως να ξεκινήσω, το ενυδρείο έχει μέσα 2-3 μικρά ψαράκια ( δεν ξέρω τι είναι ), 

   θα το αδειάσω για να μπορέσω να το μεταφέρω, οπότε είναι ευκαιρία να το καθαρίσω?? 

    και τι πρέπει να κάνω για να διακοσμίσω??

 

Ευχαριστώ και καλη συνέχεια σε όλους.

IMG_20180202_130153_HHT.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο!

 

Προφανως πρεπει να αδειασει για να μεταφερθει.Οπως βλεπω εχει φιλτρο εξωτερικο οποτε αδειασε το νερο απο το φιλτρο αλλα μην καθαρισεις τα υκικα που εχει μεσα.Το ενυδρειο το αδειαζεις και μεταφερεις (αν γινεται) σε δοχεια το 50% του νερου και εκει οου προκειται να παει φροντισε να εχεις το υπολοιπι 50% ή και λιγο παραπανω σε ενα βαρελι στην ιδια θερμοκρασια και με αντιχλωριο.

Η γυαλα μπορει να καθαριστει με νερακι και σφουγγαρι αλλα δεν χρειαζονται υπερβολες και χημικα ή σαπουνια.

 

Τι ψαρια εχει τωρα? Ισως αναλογα τα ψαρια, με την ευκαιρια της μεταφορας ,να γινοταν και μια διαμορφωση στην διακοσμηση.

Link to comment
Share on other sites

Ένα ψαράκι είχε μέσα το έχω προς το παρόν σε μια γυάλα . 

Μόλις το έχω καθαρίσει ,και σκέφτομαι να το διαμορφώσω από την αρχή . 

 Τι να κοιτάξω για φυτά που να μην θέλουν πολύ φως και να αντέχουν? Και βέβαια ποιο υπόστρωμα να πάρω?

Link to comment
Share on other sites

Το βασικο ερωτημα ειναι τι ψαρια θα εχει μεσα.Καθε ειδος εχει αλλες αναγκες απο διακοσμηση,απο θερμοκρασια κτλ οποτε εξαρταται απο αυτο αν τα φυτα που θα βαλεις θα φαγωθουν αν χαλασουν ή αν θα επιβιωσουν και θα αναπτυχθουν.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ρίξει μια ματιά στα άρθρα που έχουμε μαζέψει εδώ ; 

 

Χρήσιμα Άρθρα Και Θέματα Του Φυτεμένου Ενυδρείου