Jump to content

σημάδια στο καβούκι της χελώνας


Recommended Posts

Καλημέρα, στο τέλος του Ιανουαρίου μου έκαναν δώρο ένα χελωνακί με τη γυάλα του, όπως το βλέπετε στη φώτο, και την τροφή του, μία βασική τροφή για χελώνες νερού (έτσι γράφει πάνω). από όταν άρχισε  να τρώει γιατι στην αρχή κοιμόταν, την ταιζώ καθημερινά και της αλλάζω το νερό κάθε 5-7 μέρες. Ποτέ δεν ήταν ιδιαίτερα ζωηρή γιατί νόμιζα ότι δεν έχει εξοικειωθεί ακόμα μαζί μας αλλά έτρωγε καθημερινά. Προχθές, μετά από 2 μέρες που έλλειπα, παρατήρησα ότι έχει βγάλει κάτι άσπρα σημάδια στο καβούκι της κάπως σαν αλλοιώσεις. είμαι τελείως άσχετη από ενυδρία, ψάρια κτλ και φυσικά δεν ήξερα ότι θέλουν λάμπα, ούτε την έβγαζα στον ήλιο!την είχα απλά σε ένα σημείο στην κουζίνα. επίσης δε την έχω δει ποτέ να ανεβαίνει πάνω στο νησάκι της για να στεγνώνει(κάτι που εκ των υστέρων έμαθα ότι κάνουν οι χελώνες).παρακαλώ βοήθεια δε θέλω να πάθει κάτι επειδή είμαι άσχετη!

IMG_2810.jpg

IMG_2811.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ευδοξια καλημερα και καλως ηρθες!Η χελωνιτσα μαλλον εχει μυκητες.Ζητησε καποιο αντιμυκητιακο φαρμακο η εναλλακτικα περνα  πανω στα σημαδακια ενα βαμβακι με λιγο ιωδιο.Αλλαζε το νερο της καθημερινα και βαζε αντιχλωριο.Το χελωνακι σου χρειαζεται οπωσδηποτε δυο  λαμπες'μια θερμαντικη και μια uvb [μιμειται την ηλιακη ακτινοβολια]τις οποιες θα βαλεις πανω απο την στερια του ωστε να στεγνωνει για καποιες ωρες και να μην εχει αυτου του ειδους τα προβληματα.Προς το παρον βγαζε την για καποιες ωρες στον ηλιο.Προσπαθησε να της δινεις ποικιλια τροφων.Προτιμησε τα πελετς.Οι αποξηραμενες γαριδουλες ειναι αρκετα φτωχη τροφη.Συντομα θα χρειαστεις ενα κανονικο ενυδρειο με φιλτρο και θερμαντηρα για το νερο.Αυτα για τωρα,μην διστασεις  να μας ρωτησεις οποιαδηποτε αλλη απορια σου.

Έγινε επεξεργασία - rafael
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites