Jump to content

Απορίες για νέο ενυδρείο


Recommended Posts

Γειά σας...και εγώ είμαι αρχάρια και έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει... αγόρασα ένα μικρό ενυδρείο 40χ28χ26cm 24λιτρων και είχε μέσα στην συσκευασία και φίλτρο το οποίο το τοποθετησα σωστά (ελπιζω) αλλά στο νερό μέσα μου δημιουργεί κάτι μικρές φουσκιτσες στα τοιχώματα του ενυδρείου... είναι σωστό αυτό? Δεν έχω βάλει ακόμη ψάρια γιατί διάβασα ότι πρέπει να περάσει λίγος καιρός πρώτα να λειτουργήσει και το αντίχλωριο..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Σταματία @Stamatia Delimpanidou.

 

Πρώτα από όλα υπομονή και διάβασμα....Οι φυσαλίδες που λές μάλλον είναι από το κρύο/φρέσκο νερό...

Μπορείς να ανεβάσεις φωτό να δούμε τί εξοπλισμό έχεις?

Βακτήρια πήρες ή μόνο το αντιχλώριο?Θερμαντήρα?

 

Τί ψαράκια σκέφτεσαι να βάλεις?

 

Εδώ είναι ένας υπερπλήρης οδηγός που μπορείς να διαβάζεις σιγά σιγά:

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ιδέα τι άλλο χρειάζεται και έχω διαβάσει τόσα πολλά αυτές τις μέρες πού κυριολεκτικά είμαι με μόνιμο πονοκέφαλο.. Σκέφτομαι να βάλω ένα black moor αλλά διαβάζω τώρα ότι δεν χωράει ενώ η τύπισσα στο κατάστημα μου είχε δείξει και πιο μικρό ενυδρείο μάλιστα καί εγώ προτίμησα αυτό γιατί ήταν μεγαλύτερο...έχω ρίξει αντίχλωριο και έχω το φίλτρο σε λειτουργία σχεδόν 10 ώρες και παραπάνω..(επίσης πως ανεβάζουμε φωτό εδώ? Τι πατάω?)

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να βάλεις ένα μονομάχο σε αυτά τα λίτρα.

 

Φωτό άν είσαι από υπολογιστή μπορείς να και με απλό drag n drop.

 

Θα πρέπει να στρώσει πρώτα το φίλτρο ου για να μπορείς να βάλεις ψαράκια...αυτό μπορεί να γινει με διάφορους τρόπους, με βακτήρια, μπόλι, κτλ.

Υπάρχουν άτομα από θεσσαλονίκη που μπορούν να σε βοηθήσουν!

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη αυτό είναι το πρόβλημα είμαι Αγγλία πλέον και δεν βγάζω άκρη έτσι γρήγορα πού μιλάνε τα αγγλικά εδώ γι'αυτό ρωτάω τι άλλο να ρίξω στο νερό πριν το ψάρι...

Link to comment