Jump to content

Recommended Posts

Οι πλακετες pcb για το τεστ είναι στην Ελλάδα μια εβδομάδα τώρα. Παραγγελία με DHL μπήκε τελωνείο και θέλουν 50 ευρώ για να εκδηλωνισουν. 

 

Δεν είχα επιλογή. Θέλω να κάνω τα τεστ να δω αν δουλεύει για να συνεχίσω. 

 

Λογικά από Δευτέρα Τρίτη θα έχω το δέμα. 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχω λαβει τις πλακετες και εχω ηδη παραγγειλει το νεο version που σχεδιασα.

 

Εχω κάνει καποια τεστ και μεχρι στιγμης η πλακετα δουλευει.

 

Τα τεστ που εγιναν ειναι πολυ απλα,για ανοιγμα και κλεισιμο των εξοδων..

pcb 1.png

pcb 6.png

Έγινε επεξεργασία - Leonardo_10
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Σχετικό περιεχόμενο

    • Από Aquadominus
      Καλησπέρα σε όλη την παρέα...
       
      Όπως λέει και ο τίτλος σκέφτομαι να φτιάξω ένα φωτιστικό με 3W LED, το οποίο θα συνδεθεί στο Robotank το οποίο σκέφτομαι να μου κάνω δώρο....
      Πρίν ξεκινήσω την παραγγελία σκέφτηκα να το συζητήσω λιγάκι εδώ μαζί σας να ανταλλάξουμε απόψεις και να καταλήξω... Το ενυδρείο μου είναι 150x50x60 και όπως το σκέφτομαι μιας και θα και θα το φτιάξω δεν θέλω να λάβω υπόψη μου μόνο το τωρινό setUp (Δίσκοι) αλλά να μπορώ αργότερα μιας και έχω τον εξοπλισμό να το κάνω και full φυτεμένο.... Το σχέδιο που έχω στο μυαλό είναι αυτό που φαίνεται στις φώτο όλες οι προτάσεις και γνώμες θα ληφθούν υπόψη θα ήθελα την γνώμη σας και για Drivers κλπ.


    • Από KostasGr
      Αν και είχα πει ότι δεν θα ασχοληθώ με τον φωτισμό του μικρού μου, έχω πλέον αποφασίσει ότι θα κάνω την μετάβαση σε LED.
       
      Πρόκειται για το HAIELA 60lt το οποίο έχει στο καπάκι μια λάμπα PL24W 6500K (24W 32cm) μέσα σε ένα στεγανό φωτιστικό.
       
      Η σκέψη μου είναι να βγει η λάμπα και μέσα στο σκαφάκι να μπει μια κατασκευή αλουμινένιας ράγας με 10 LED των 3W. Τα led sta 6500K και μερικά full spectrum (plant grow)
       
      Υπάρχει πολύ φθηνό σετάκι 10 LED με τον κατάλληλο driver και σκέφτομαι να το τολμήσω.
       
      Τα ερωτήματα:
       
      Αξίζει να ασχοληθώ; (το κόστος είναι μικρό) 
      Τα 10 LED είναι ερκετά;
      Πόσα από τα 10 να είναι full spectrum; Σκέφτομαι 3 ή 4.
      Με την αλουμινοβεργα θα είμαι οκ από θερμοκρασία;
       
      Η λίστα μου μέχρι στιγμής:
       
      http://www.ebay.com/itm/10X-3W-Cold-White-6000-6500K-High-Power-LED-chip-AC-110-220V-6-10x3w-driver-/222192356491?var=&hash=item794fce4b71
      http://www.ebay.com/itm/1w-3-watt-full-spectrum-380nm-840nm-led-grow-chip-bridgelux-20mm-base-PCB-/221941451308?var=&hash=item7943dffdff
    • Από kostas_g78
      Καλησπέρα!
       
      Ανοίγω το θέμα σχετικά με τις νέες λάμπες LED που βγήκαν απο τις εταιρείες "κατάλληλες" για φυτεμενο ενυδρείο. 
       
      Ενώ έπαιζα με φθορίου Τ5 της ARCADIA, αποφάσισα να δώσω κάτι παραπάνω εφάπαξ και να απαλλαγώ απο τις αλλαγές κάθε χρόνο και εννοείται να εξοικονομήσω και μέσω της ΔΕΗ.
      Το πρόβλημα λοιπόν είναι οτι εδω και 2 μηνες που τις εγκατέστησα, τα φυτά μου έχουν φθήνουσα πορεία! Είχα 4 Χ 25 WATT T5 και αντικατέστησα με 2 led της ARCADIA 10 WATT x2. Δεδομένο βέβαια οτι ειναι led δεν μας ενδιαφέρουν τα watt αλλα το φάσμα και τα lumen. Η εταρεία λέει οτι το φάσμα ειναι σωστό και απόλυτα κατάλληλο για σωστή ανάπτυξη των φυτών, όσον αφορά τα lumen, δεν ξέρω τι είχα και τί εχω τώρα....

      Η ερώτηση μου είναι εαν κάποιος άλλος λεχει προβεί στην αλλαγή αυτή και εαν τελικά κανουν οι LED για αυτή την χρήση
       
       
    • Από aquaENG
      Καλησπέρα σε όλους,

      Σκέφτομαι να αναβαθμίσω το φωτισμό του φυτεμένου ενυδρείου μου (Aquael 98lit.) και θα ήθελα τη γνώμη σας. Συγκεκριμένα το ενυδρείο λειτουργεί μέχρι και τώρα με τις μανίσιες λάμπες 2*11watt της Aquael και σκέφτομαι παράλληλα με αυτές να προσθέσω και κάποιο είδος φωτιστικού LED, ώστε βελτιστοποιήσω, κατά κάποιον τρόπο, την ανάπτυξη των φυτών μου. Μετά από έρευνα στο διαδίκτυο κατέληξα στο εξής φωτιστικό: https://www.ledokosmos.gr/el/extra-el/enethreioe/exeithikeemeno-fotistiko-enethreioe-led-46cm-12w-eithikou-chromatikou-fasmatos-6000k-yia-ten-anaptexe-feton-kai-psarion.html
      (Που φαίνεται αρκετά απλό και οικονομικό)
      Με τα εξής χαρακτηριστικά:
      Μήκος: 46 cm
      Ισχύς: 12 watt
      Θερμοκρασία χρώματος: 6000k

      Είναι καλή επιλογή; έχετε να μου προτείνετε καμιά άλλη λύση;
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • Από Aquazone Team
      Θερμαντικά Σώματα
      Τύποι - Επιλογή - Τοποθέτηση
      του Νικολάου Καρβούνη

      Εν αντιθέσει με τα όντα που ο οργανισμός ρυθμίζει την θερμοκρασία του αίματος, τα ψάρια έχουν «ψυχρό αίμα», δηλαδή αποκτούν την θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Επομένως η χρήση ενός θερμαντικού σώματος μέσα στο ενυδρείο για να διατηρεί σταθερή την θερμοκρασία κρίνεται απαραίτητη .

      Υπάρχουν κατηγορίες ψαριών, όπου στο φυσικό τους περιβάλλον η θερμοκρασία είναι χαμηλή, οπότε και στο ενυδρείο μας, θα πρέπει να πετύχουμε κάτι ανάλογο. Θαλασσινά ψάρια ή χρυσόψαρα, koi κλπ ανήκουν σ’ αυτήν την κατηγορία.
      Είναι βασικό να διατηρούμε την θερμοκρασία στα επιθυμητά, για τα ψάρια, επίπεδα, μιας και έτσι μπορούμε να προλάβουμε έναν μεγάλο αριθμό ασθενειών που προέρχονται από το stress που προκαλεί η διαφορά θερμοκρασίας.

      Ο θερμοστάτης αποτελείται από μια διπλή μεταλλική ταινία που παίζει τον ρόλο του διακόπτη. Επεκτείνεται όταν η θερμοκρασία του ενυδρείου ανεβαίνει και συρρικνώνεται όταν η θερμοκρασία κατεβαίνει, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ανοίγει ή να κλείνει το ηλεκτρικό κύκλωμα που δίνει εντολή στην σπείρα να θερμανθεί. Όταν το κύκλωμα κλείνει, τότε ανάβει το λαμπάκι του θερμοστάτη και αντίστοιχα στην αντίθετη περίπτωση σβήνει. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, δημιουργήθηκαν θερμοστάτες που αντικατέστησαν την μεταλλική ταινία με μικρο-κύκλωμα, έτσι όλα ελέγχονται ηλεκτρονικά και μειώθηκε κατά πολύ η πιθανότητα να φθαρεί, από την χρήση, η μεταλλική ταινία και να μείνει ο θερμοστάτης σε κάποια από τις δύο θέσεις, προκαλώντας ζημιά στο ενυδρείο.

      Τα θερμαντικά σώματα χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες: τα κρεμαστά (hang on), τα εξωτερικά (προσαρτημένα στο φίλτρο), τα εσωτερικά και τα βυθού.
      Θα αναλύσουμε κάθε μια κατηγορία ξεχωριστά, αναφέροντας την χρησιμότητα, τα υπέρ και τα κατά που προσδίδει το κάθε είδος.

      Κρεμαστά (Hang On)
      Τα εξωτερικά θερμαντικά σώματα αποτελούνται από ένα στήριγμα στην μια πλευρά και από το θερμαντικό σώμα στην άλλη. Είναι μακράν τα φθηνότερα και πιο «μη ασφαλή» στην αγορά των ενυδρειακών προϊόντων.

      Λόγω της κατασκευής τους είναι λιγότερο αποδοτικά από τα εσωτερικά, μιας και δεν είναι πλήρως καλυμμένα με νερό, έχοντας ως αποτέλεσμα μικρότερη επιφάνεια εξαγωγής θερμότητας. Επίσης πρέπει να είναι συνεχώς βυθισμένα στο νερό, σε περίπτωση που το θερμαντικό μέρος στεγνώσει, από την θερμότητα που παράγει θα σπάσει. Πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τις αλλαγές νερού και να ελέγχουμε τακτικά για πιθανή εξάτμιση του νερού.


      Εξωτερικά
      Τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες κατασκευάζουν φίλτρα που, είτε έχουν ενσωματωμένο θερμαντικό σώμα, είτε έτοιμο να προσαρτηθεί σε μια από τις δύο σωλήνες του φίλτρου. Η τάση αυτή οφείλεται σε δύο παράγοντες. 1ον στην επιθυμία πολλών ενυδρειόφιλων να έχουν τον λιγότερο δυνατό εξοπλισμό μέσα στο ενυδρείο και 2ον για την προστασία ψαριών, όπως γατόψαρων από τραυματισμούς λόγω της θέρμανσης.
      Η θερμαντική τους ικανότητα μειονεκτεί έναντι των εσωτερικών λόγω της μεγάλης ταχύτητας που περνάει το νερό μέσα από αυτόν. Είναι σαφώς καλύτεροι στην θέρμανση του ενυδρείου από τα εξωτερικά ή του βυθού. Επίσης είναι σαφώς ακριβότεροι από τους υπόλοιπους τύπους και λόγω της ειδικής κατασκευής τους περιορίζουν τον ενυδρειόφιλο στα λίτρα του ενυδρείου.


      Εσωτερικά
      Τα εσωτερικά θερμαντικά σώματα είναι τοποθετημένα εξ ολοκλήρου μέσα στον νερό. Συνήθως στηρίζονται από μία βάση με βεντούζες σε κάποια από τις πλευρές του ενυδρείου. Λόγω της θέσης τους έχουν την καλύτερη απόδοση, η οποία επιτυγχάνεται από την βέλτιστη διάχυση της θερμότητας. Οι εν λόγω θερμοστάτες αποδίδουν καλύτερα, όταν τοποθετούνται παράλληλα με τον βυθό. Επίσης είναι καλό κατά την αλλαγή του νερού να κλείνουμε τον θερμοστάτη, διότι η επαφή του θερμαντικού σώματος με τον αέρα μπορεί να προκαλέσει ζημιά.


      Βυθού
      Τα θερμαντικά σώματα βυθού είναι θερμαινόμενα καλώδια τα οποία τοποθετούνται κάτω από το υπόστρωμα, σε κυματοειδή μορφή καλύπτοντας όλον τον πυθμένα. Είναι μια αρκετά διαδεδομένη λύση στην Ευρώπη, ειδικά σε αυτούς που διατηρούν φυτεμένα ενυδρεία. Τα πλεονεκτήματα πολλά, όπως ο καλύτερος αερισμός των ριζών των φυτών, η ομοιόμορφη κατανομή της θερμότητας μέσα στον ενυδρείο και ασφαλώς λόγω της θέσης τους δεν κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ότι για να τοποθετηθούν ή, εάν παρουσιάσουν βλάβη, χρειάζεται να ξεστηθεί όλο το ενυδρείο, επίσης δεν είναι ικανοί να στηρίξουν και να διατηρήσουν υψηλές θερμοκρασίες.


      Πριν επιλέξουμε ποιος τύπος θερμαντικού σώματος είναι ο ιδανικός για το ενυδρείο μας, πρέπει να κάνουμε την ερώτηση: «Τελικά χρειάζεται να παρέχω θέρμανση στο ενυδρείο μου και, αν ναι, πόση ισχύ; (watt)» Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως τι ενυδρείο έχω; τι θερμοκρασία έχει ο χώρος που βρίσκεται το ενυδρείο; τι ψάρια διατηρώ;

      Στην περίπτωση που έχουμε ένα θαλασσινό ενυδρείο σε έναν γενικά ζεστό χώρο, δεν υπάρχει λόγος τοποθέτησης θερμαντικού σώματος. Από την άλλη σε ένα ενυδρείο που διατηρεί δίσκους στον ίδιο χώρο, η εγκατάσταση ενός θερμοστάτη είναι επιτακτική. Ωστόσο εάν χρειασθεί να τοποθετήσουμε σε ένα θαλασσινό θερμοστάτη, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας, ότι το ενυδρείο μας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι στο οποίο οι κοινοί θερμοστάτες που ο αισθητήρας είναι από ανοξείδωτο ατσάλι μετά από μερικό διάστημα τελικά θα διαβρωθεί. Σε μερικούς, ο μεταλλικός αισθητήρας δεν βρίσκεται πάνω στο θερμαντικό σώμα, σε ακόμα πιο εξειδικευμένα και ακριβά μοντέλα ο αισθητήρας είναι από τιτάνιο το οποίο και δεν διαβρώνεται.

      Ο γενικός κανόνας επιλογής της ισχύς του θερμοστάτη είναι 1 watt ανά λίτρο, αυτό όμως έχει άμεση σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία.
      Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία και τα λίτρα του ενυδρείου.

      Λίτρα…………...……5οC……...……..10oC……...……..15oC (Διαφορά με εξωτ. Θερμοκρασία

      25λτ………….……..25Watt………………50Watt……………....75Watt
      50λτ………….……..50Watt………………75Watt……………....75Watt
      75λτ……….….…….50Watt……………..75Watt………..…....150Watt
      100λτ……….……..75Watt………………100Watt………...…..200Watt
      150λτ……………..100Watt………..……150Watt……………..300Watt
      200λτ……………..150Watt………………200Watt……………..200Watt
      250λτ………….….200Watt………………250Watt……………..250Watt
      300λτ………….….250Watt………………300Watt……………..300Watt

      Σε μεγαλύτερα ενυδρεία θα χρειασθεί να τοποθετήσετε άνω του ενός θερμαντικού σώματος, τα οποία θα πρέπει να είναι ρυθμισμένα στην ίδια θερμοκρασία και να είναι τοποθετημένα στα δύο άκρα του ενυδρείου.

      Εάν έχουμε επιλέξει εσωτερικό ή κρεμαστό θερμοστάτη, η ιδανική θέση για να τον τοποθετήσουμε είναι κοντά στην έξοδο του φίλτρου ή κοντά στην αεραντλία. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να έχουμε ακόμα καλύτερη διάχυση της θερμοκρασίας μέσα στο ενυδρείο.

      Σε κάποιες περιπτώσεις κρίνεται αναγκαία η κάλυψη του θερμοστάτη με προφυλακτικό κάλυμμα, για να προστατέψουμε ψάρια, όπως τα γατόψαρα, από το να ακουμπήσουν το θερμαντικό σώμα, προκαλώντας τους σοβαρά εγκαύματα.

      Κλείνοντας θα πρέπει να έχουμε πάντα κατά νου ότι και οι πιο ακριβοί, εξειδικευμένοι, και πολλά υποσχόμενοι θερμοστάτες, μπορεί να παρουσιάσουν δυσλειτουργία. Γι αυτόν τον λόγο πρέπει να παρακολουθούμε τόσο την θερμοκρασία του ενυδρείου με την χρήση ενός θερμόμετρου, όσο και την λειτουργία του θερμοστάτη, μέσω της ενδεικτικής λυχνίας.
    • Από fishbone!
      Καλησπέρα φίλοι μου,
       
      Το θέμα αυτό το ανοίγω σαν οδηγό κατασκευής ενός υβριδικού φωτιστικού με power led και Τ5 λάμπες φθορισμού!
       
      Ο βασικός σκοπός μου είναι περισσότερο να μοιραστώ μαζί σας όχι τόσο πολύ την κατασκευή αλλά τα αποτελέσματα και τις
       
      προσωπικές μου εμπειρίες  ! Επίσης στο τέλος του θέματος θα σας δείξω και κάποιες μοναδικές εργαστηριακές μετρήσεις που έγιναν  !
       
      Να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι δεν είμαι ηλεκτρολόγος οπότε ας με συχωρήσουν οι επαγγελματίες για τις ατέλειες που θα δουν   ! 
       
      Αλώστε μια τέτοια κατασκευή DIY με power Led δεν είναι πυρηνική φυσική αλλά χρειάζεται προσοχή για την ασφάλεια και την σωστή
       
      λειτουργία!
       
       To project φωτιστικό με έχει απασχολήσει από την αρχή της ενασχόλησης μου με το θαλασσινό ενυδρείο!  Το κώλυμα μου με τα Λεντ
       
      και τις προοπτικές που δίνουν είναι γνωστό στους περισσοτέρους   ! θα σας πω τις παρατηρήσεις στις αλλαγές που έχω κάνει 
       
      τα 3μισή χρονιά με το ενυδρείο μου!  Θα μου επιτρέψετε μια σύντομη αναδρομή στα προηγούμενα φωτιστικά μου!
       
       
      Ξεκίνησα με λεντοταινιες για τουλάχιστον 9 μήνες      http://www.aquazone.gr/forums/topic/97824-fishbones-%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-reef/   οπως πολλών,  η σκέψη ενός fish Only έφυγε νωρίς οπότε τα πρώτα 
       
      μαλακά και LPS μπήκαν δειλά δειλά στο πρόγραμμα  !
       
      Οι λεντοταινιες (ενυδρειακες) είχαν αγοραστεί από γνωστό κινεζικό σαιτ με14,4w στο μέτρο !  αν θυμάμαι καλά υπήρχαν τουλάχιστον 
       
      5 σειρές επι 14.4 watt άρα  περίπου 108 watt στα 250 λίτρα!
       
      Σύντομα κατάλαβα ότι αν θες να έχεις κοράλλια εκτός από εύκολα μαλακά πρέπει να φύγεις από τις λεντοταινιες  !
       
       
       
      Επόμενο προτζεκτ η αγορά 3βαττων power leds και τοποθέτηση τους με τις λεντοταινιες !
       
       Για ψήκτρα έβαλα Π αλουμίνιου ……….και το πρώτο μου αξιοπρεπές  φωτιστικό ήταν πραγματικότητα!Μετα  από 
       
      κάποιες διορθώσεις/αναβαθμίσεις είχα ένα όμορφο οπτικό αποτέλεσμα με μια καλή ανάπτυξη των LPS! 
       
      Δυστυχώς όμως η ώρα των Σκληρών είχε έρθει και στην καλύτερη απλά δεν είχα νεκρώσεις  !
       
       
       
       
      Οπότε φτάνουμε στο 2016 που πλέων το 3ο φωτιστικό παίρνει σάρκα και οστά!
       
      Όπως και στο προηγούμενο, το κέλυφος έγινε από πλάκα αλουμινίου 2μμ (είχε περισσέψει)   
       
      Αφού κάμφθηκε καταλλήλως 
       
       έγιναν οι απαραίτητες τρύπες για την ψύξη……!
       
       
      Είπα να βάλω και λίγο χρώμα έτσι και βάφτηκε σε φανοποιείο με το το πρωτότυπο μαύρο  ,  για την ακρίβεια μαύρο περλε της TOYOTA!
       
       
      Προχωρώντας και κάνοντας το λίγο πιο επαγγελματικό έβαλα ψήκτρα εμπορίου (140-9,7-2,5) που θα μου έδινε παραπάνω τσιπακια
       
      στο τετραγωνικό εκ!
       
      Ξεκολλήθηκαν τα τσιπακια από το παλιό πολύ εύκολα αν σκεφτείς ότι είναι η τρίτη φορά που κολλιούνται!!! θερμοαγογιμη πάστα και
       
      χωρίς βίδες κολλήθηκαν στην ψήκτρα ( η συγκεκριμένη πάστα είναι από εξωτερικό οι αντίστοιχες εδώ δεν κολλάνε )!
       
      Τα λεντακια (bridgelux) αφού δοκιμάστηκαν χρωματικά και ποιοτικά τοποθετήθηκαν σε 4 κανάλια των 18!
       
      1ο Moon light με μπλε και UV!
       
      2o  Royal Blue & Blue
       
      3o White 12000K &6500K, Red, Green, Cyan
       
      4o   Whyte 12000K 50%  kai R Blue 50%

       
      Tip: προσπαθείτε τα υλικά που δουλεύεται να είναι καλής ποιότητας πχ. Έχω φάει πολλές ώρες προσπαθώντας να κολλήσω με κακής
       
      ποιότητας κολλητήρι και σηματάκι που μόλις τα άλλαξα τα έκανα όλα στο 1/5 του χρόνου  !
       
       
      Συνέχεια στο επόμενο ποστ ......
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Από Carp82
      Γενική κατηγορία ενυδρείου
      Ασία - Ωκεανία

      Γενικές Πληροφορίες
      Διαστάσεις Ενυδρείου (ΜxΠxΥ): 60 x 30 x 30
      Συνολικά Λίτρα: 54 μεικτά / ~ 44 καθαρα
       
      Οργανισμοί
      Φυτά: egeria densa, limnophila sessiflora, ludgiwa repens, cryptocorynae wentii,  Anubia nana
      Ψάρια: 2 αρσενικά ,7 θυληκά   pseudomugil  furcatus
       
      Φωτισμός
      Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος): 1 λάμπα Τ8 f15w /865 daylight με 44 πόντους μήκος 900 lumen
      Διάρκεια φωτισμού: 7,5 ώρες
       
       
       
       
       
      πρόσφατα μπήκα στο χώρο του φυτεμένου ενυδρείου  και έχω παρατηρήσει ότι τα watt είναι λίγα και επίσης  στις άκρες είναι σκοτεινό.
      Οπότε σκέφτηκα να κάνω 2 πράγματα και εδώ θέλω τα φώτα σας.
       
      το πρώτο:   να αλλάξω το σύστημα της λάμπας και να βάλω T5 F24W/860 ΨΥΧΡΟ  με μήκος 54,9 εκ 1900 lumen
       
      και το δεύτερο : να αφήσω την λάμπα που έχει και να προσθέσω ταινία led στα δεξία και αριστερά;
       
      ποια από τις 2 περιπτώσεις  είναι  καλύτερη και για τα φυτα; ή δεν θα έχει μεγάλη διαφορά και θα είναι τζάμπα κόπος;
       
      παραθέτω φωτογραφίες από το καπάκι του ενυδρείου
       

       

       
      και μία γενική φωτογραφια του ενυδρείου
       

       
×