Jump to content

Πρόβλημα σε νεο ενυδρείο; bacterial bloom;


Recommended Posts

Γειά χαρά σε όλους, είμαι αρχάριος στο χόμπι πρόσφατα αγόρασα ένα ενυδρειο juwel rio 180l στις 13/4 το έβαλα εμπρός με υπόστρωμα fluval stratum φυτα μια ρίζα και μια πέτρα έριξα μέσα 2 υγρά που μου έδωσαν (amtra care, και clean). Την δεύτερη μέρα λειτουργίας έγινε θολό (απο ότι έχω διαβάσει μάλλον bacterial bloom) μετά από άλλες 2 μέρες δημιουργήθηκε και μια γλίτσα και μυρίζει και λίγο χάλια. Η θολούρα συνεχίζει μέχρι σήμερα και σε μεγαλύτερό βαθμό. Από τεστακια δεν εχω κάνει από Δευτέρα θα κάνω τα Έχω παραγγείλει. Τι να κάνω? Να αλλάξω νερο? Να το αδειάσω όλο? Άσε που βλέπω και τα φυτα να χαλάνε σιγά σιγά. Ζητώ την βοήθεια σας!

20190420_215554.jpg

20190420_215549.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το φίλτρο που χρησιμοποιώ είναι αυτό που είχε το ενυδρειο (μέσα είχε και ένα bio boost) απλά Έχω προσθέσει μακαρόνι που δεν είχε.

20190420_215602.jpg

20190420_215630.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μην στεναχωριέσαι, ολα ειναι φυσιολογικα.

Για βλεννες στο ξυλο διαβασε εδω (μπορεις να καθαριζεις με οδοντοβουρτσα και να ρουφηξεις τα υπολείμματα με λαστιχο.)

Το ξεκινημα με aqua soil εχει ιδιαιτερότητες. Κανονικα δεν αλλαζουμε νερο στο ενυδρειο, μεχρι να στρωσει, αλλα με soil πρεπει να κανουμε αλλαγες. Πως;

Την πρωτη εβδομαδα - 2 -3 φορες απο 40-50%

μετα   -  2-η , 3-η και εβδομαδα 2 φορες την εβδομαδα  απο 30-40%

δες εδω https://tropica.com/en/guide/get-the-right-start/tropica-90-days-app/

Αν θελεις να φυγει γρηγορα το bacterial bloom, τοτε βαλε βακτηρια (Amtra clean) μετα απο καθε αλλαγη νερου.

Έγινε επεξεργασία - natateo
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν άλλαξα το 50% του νερού (το οποίο βρωμούσε πολυ Σαν χαλασμένο αυγο) έβαλα πάλι από αυτά τα ζουμιά, αλλά πεθαίνουν τα φυτα μου κιτρινιζουν τα φύλα στις άκρες.

15558585450627246472561024503038.jpg

15558585956203493689087065501025.jpg

Link to comment
Share on other sites