Jump to content

Ενυδρείο


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά έχω ένα ενυδρείο 450λιτρα έκανα αλλαγή φίλτρου και από βλακεία μου φύγανε σχεδόν τα 100 λίτρα τώρα τι μπορώ να κάνω ,από βρύση δεν μπορώ αποτι ξερω

Link to comment
Share on other sites

Το οτι εφυγαν τα 100 λιτρα απο τα 400 βαρια ειναι σχεδον το 1/4..

Δεν ειναι και τραγικά τα πράγματα, απλά βάλε αντιχλώριο στο νερό, εάν έχεις βακτήρια πρόσθεσε για τα λίτρα του ενυδρείου και δεν θα έχεις προβλημα.. Πόσο μάλλον αν έχεις και πραιμ!

Γνωμη μου ειναι να το κάνεις ξεχωριστά και εκτός ενυδρείου και όταν θα πιάσει θερμοκρασία τότε να το προσθέσεις στα 450αρι..

Link to comment
Share on other sites

 

ευχαριστώ πολύ Πάνος το πραιμ τι ειναι είμαι και λίγο αρχάριος με τοθεμα

πριν 6 ώρες, το μέλος Ahmet Hasan Oglou έγραψε:

Καλησπέρα παιδιά έχω ένα ενυδρείο 450λιτρα έκανα αλλαγή φίλτρου και από βλακεία μου φύγανε σχεδόν τα 100 λίτρα τώρα τι μπορώ να κάνω ,από βρύση δεν μπορώ αποτι ξερω

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αντιχλωριο.

Γκουγκλαρε:seachem prime

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 56 λεπτά, το μέλος Ahmet Hasan Oglou έγραψε:

?

Με το ενυδρείο όλα καλά?

Link to comment
Share on other sites

εχθές έβαλα αντιχλωριο και αύριο θα κάνω ένα τεστ στο ph πριν βάλω τα Όσκαρ,ερώτηση πως ξέρω ότι το αντιχλωριο είναι εντάξει υπάρχει κάποια μέτρηση γι'αυτό ,και ph ποιο είναι το ιδανικό 6,5/7,5 

Έγινε επεξεργασία - Ahmet Hasan Oglou
Link to comment
Share on other sites

εχθές έβαλα αντιχλωριο και αύριο θα κάνω ένα τεστ στο ph πριν βάλω τα Όσκαρ,ερώτηση πως ξέρω ότι το αντιχλωριο είναι εντάξει υπάρχει κάποια μέτρηση γι'αυτό

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα πριν λίγες μέρες πήρα ένα υγρό για να μειώσω το ph και το νερό θόλωσε είναι μια εβδομάδα και είναι θολό τι μπορεί να ειναι

Link to comment
Share on other sites

πριν 18 ώρες, το μέλος Ahmet Hasan Oglou έγραψε: