Jump to content

Γειά σας και απο εμένα


ziozio1984

Recommended Posts

Με λένε Θωμά είμαι 23 ετών και έχω εδώ και δύο μήνες περίπου που ασχολούμαι με ενυδρείο οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν είμαι αρχάριος αλλά άσχετος με το αντικέιμενο.Ασχολήθηκα κυρίως γιατί είμαι γενικα ζωοφιλος.Η πρώτες εντυπώσεις μου ως τώρα δεν ήταν πολύ καλες λόγω του οτι μαλλον δεν πέρνω σωστες συμβουλές καιεχω θρυνησει εώς τωρα δυστυχως των θάνατο 11 ψαριώνμέσα στο πρώτο μήνα!!! Ημουν ετοιμος να εγκαταλείψω αλλα ευτυχως ο δευτερος μήνας μου πήγε καλά αυτη τη στιγμη έχω δύο σκαλάρια, τρεία τιγράκια, ενα πλεκοστομο, ενα γλυφτη, ενα γκαλαχερ , ενα παπαγαλοψαρο και εναν αστακό( ο οποίος ειναι υπαίτιος για τρεις θανάτους) και αυτη την στιγμή πηγαινουν :) περίφημα. Βεβαια ο αστακός τώρα είναι χωρίς δαγκάνες ,τις εκοψα ,ετσι μου είπαν ετσι εκανα, πανε τεσσερις μέρες τωρα ειναι συνεχεια κρυμμενος ,τρωει κανονικα ταμπλετες ,γι αυτο το θέμα θα ηθελα να με διαφωτισετε,εκανα σωστα θα ζησει κανονικα ο αστακος?

Ελπίζω μεσα απο το forum σας να μου δωθουν πολλες απαντησεις γιατι καθε μερα μου γεννίουνται καινουριες αποριες.Σας χαιρετω και παλι θα τα λεμε συχνα. :)

Link to comment
Share on other sites