Jump to content

Απορίες νέας μαμάς!


meow

Recommended Posts

Καλημερά,

η ξιφοφορίνα μου γέννησε για πρώτη φορά, δεν ήμουν προετοιμασμένη και δεν την είχα βάλει σε ξεχωριστό ενυδρείο. Μόλις είδα τα μωρά, η λύση ήταν να βάλω τους άλλους 4 ξιφοφόρους σε ενα μικρό ενυδρειάκι. Τα μικρά δεν πιάνονται... Τι γίνεται τώρα? Πόσο πρέπει να περιμένω για να μεγαλώσουν, για τα μπορέσω να βάλω τα υπόλοιπα ψάρια στο ενυδρείο, έτσι ώστε να μην γίνουν μεζές???

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα και να σου ζήσουνε.

Πρέπει να σου πω πως είμαι κι εγώ αρχάρια αλλά είμαι και μητέρα 30 περίπου molly 15 ημερών τα οποία έχω ψαρέψει με μια μικρή απόχη και πολύ υπομονή και έχω βάλει σε μια γεννήστρα από την πρώτη μέρα μέσα στο ενυδρείο μου. Μετά από πολύ διάβασμα έμαθα πως τα μικρά θέλουν περισσότερη φροντίδα, άριστη ποιότητα νερού (συχνές μετρήσεις και αλλαγές), ειδική διατροφή και μπόλικο φώς. Η ανάπτυξή τους είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων γι αυτό τα βάζεις με τα άλλα όταν φτάσουν σε μέγεθος που δεν θα μπορούν να τα φάνε. Πάνω από μήνα πάντως.

Τώρα αν έκανες καλά που άλλαξες τα μεγάλα δεν ξέρω να σου απαντήσω.

Πιο λεπτομερείς οδηγίες θα σου δώσουν οι πιο έμπειροι ακουαρίστες που ελπίζω να μην με "κράξουνε" για την πρωτοβουλία. Τα δικά μου πάντως είναι μια χαρά αλλά το ερώτημα που παραμένει είναι τι τα κάνεις τόσα ψαράκια?

Και πάλι να σου ζήσουνε :)

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες και αφαίρεσες τα ενήλικα άτομα. Τώρα σιγά σιγά και με υπομονή θα πιάσεις με μια απόχη τα μικρά και αυτά θα τα βάλεις σε μια γεννείστρα η καλλίτερα αφού έχεις δεύτερο ενυδρείο βάλτα εκεί και μετά μετέφερε τα μεγάλα άτομα στο παλιό τους περιβάλλον.

Συχνά ταΐσματα και αλλαγές νερού κάθε 3 μέρες στην αρχή είναι το μυστικό για να μεγαλώσουν υγείες και γρήγορα.

Υ.Γ. εύχομαι να σου ζήσουν όλα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Άρα θα πρέπει να προσπαθήσω να τα πιάσω και τρέχουν σαν τρελά τα άτιμα!!

Link to comment
Share on other sites