Jump to content

Ερωτήσεις για νέο ενυδρείο με κιχλίδες Malawi


nkary

Recommended Posts

Για σας και χρόνια πολλά.

Πρόσφατα αγόρασα το Cayman 110 Professional με εσωτερικό φίλτρο BluWave 05 χωρητικότητας 230 λίτρων και αποφάσισα να το στήσω με κιxλίδες Malawi.

Επειδή είμαι άσχετος από κιχλίδες θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιο setup για το ενυδρείο?

Σκέφτομαι να πάω σε μια παραλία και να μαζέψω πέτρες και άμμο. Φαντάζομαι θα χρειασθούν πλύσιμο και χλωρίωση. Τις πέτρες να τις τοποθετήσω πάνω σε πλάκες από φίλτρο βυθού? Μετά θα μπει η άμμος και τέλος το νερό? Επίσης σκέφτομαι να βάλω και ένα κομμάτι ρίζα.

Αυτά για αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε μελέτησε αυτά τα θέματα και άλλα που θα βρείς στο θεματικό των Αφρικάνων και αν υπάρχουν απορίες ευχαρίστως να τις λύσουμε.

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=7667,

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=11141,

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=9480,

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=8387,

Καλώς ήλθες στούς Αφρικάνους , καλορίζικο το ενυδρείο και καλές επιτυχίες.

Φιλικά Σωκράτης Γεωργίου :D

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σωκράτη καταρχήν σε ευχαριστώ για τα links. Έχω κάποιες απορίες.

1.Στον πάτο του ενυδρείου θα κολλήσω με σιλικόνη φελιζόλ. Έχω αγοράσει από το Praktiker πλάκες οροφής πολυστερίνης με πάχος περίπου 1 εκ. Το πάχος είναι καλό?

2.Επίσης από το Praktiker πήρα και σιλικόνη Bison για τζάμια και ενυδρεία. Την έχει χρησιμοποιήσει κανείς? Είναι ασφαλής?

3.Για υπόστρωμα σκέφτομαι πλυμένη ποταμίσια άμμο και Carib Sea Eco-Complete Cichlid Sand αν βρω. Πόσα εκατοστά περίπου πρέπει να είναι το ύψος της? Το ενυδρείο μου έχει ύψος 58 εκ. 10 φτάνουν για το σκάψιμο των κιχλίδων ή είναι πολλά?

4.Έψαξα να βρω φεγγαρόπετρες σε 4 φυτώρια αλλά τζίφος. Ξέρεις κάποιος που μπορώ να βρω στην Θεσσαλονίκη? Αν τελικά δεν καταφέρω να βρω προτείνετε κάτι συγκεκριμένο ή να πάω να μαζέψω πέτρες από κάποια παραλία?