Jump to content

Γεια και χαρά σας!


artzi

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και όλες και Χρόνια Πολλά! ;)

Είμαι εντελώς αρχάρια, πήρα ένα μικρό ενυδρείο 60 λίτρων και χαίρομαι που υπάρχει αυτό το φόρουμ που θα με βοηθήσει με όλες τις (αμέτρητες :blink: ) απορίες που έχω...

Βλέπω ότι υπάρχουν διαφορές σε όσα μου είπαν στο pet shop για την προετοιμασία (προς το παρόν έχω βάλει μόνο φίλτρο, οξυγόνο και θερμοστάτη και έχω ρίξει αντιχλωρικό στο νερό και, σύμφωνα με τις οδηγίες τους, σε μια βδομάδα περίπου θα μπορώ να βάλω το πρώτο ψάρι και μετά από κάποιες μέρες να συνεχίσω με τα υπόλοιπα).

Έχω αρκετό διάβασμα να ρίξω καθώς βλέπω πως χρειάζονται μετρήσεις του νερού και εξαιρετική προσοχή στην επιλογή των ψαριών (το δικό μου θα είναι ένα κοινωνικό ενυδρείο τροπικών ψαριών - όπως μου είπαν μπορώ να βάλω έως 12 ψάρια αν και μου φαίνεται κάπως μεγάλος ο αριθμός για 60άρι :D ).

Σε κάθε περίπτωση νιώθω σιγουριά γνωρίζοντας ότι είστε εδώ :thumbup:

Keep up the good work :wootwoot:

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες στην ομορφη παρεα μας..!!!

διαβασμα και τιποτε αλλο σου προτεινω,και μην ακους τον καθε*****.

ψαρια δεν μπαινουν σε 1 βδομαδα..πρεπει πρωτα να γινει ο κυκλος του αζωτου.(κανε αναζητηση και θα βρεις τα παντα εδω μεσα..!!).

ουτε και σαφως τοσα ψαρια δεν ειναι για τα λιτρα σου.

καλη συνεχεια..

Link to comment
Share on other sites

Καλός όρισες και απο μένα και χρόνια πολλά...το καλό σε αυτό το χόμπι είναι ότι όσο ζείς μαθαίνεις γι'αυτό να είσαι προσεκτική επιλεκτική και λίγο καχύποπτη,το μόνο σίγουρο εδώ είναι οτι κανένας δεν έχει κάποιο όφελος από εσένα με τις συμβουλές που θα σου δώσει παρά μόνο την χαρά της επιτυχίας...

Link to comment
Share on other sites

καλωσηλθες , καλο διαβασμα και καλη αρχη σου ευχομαι :D

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά ;)

Έχω λιγάκι πελαγώσει με το πλήθος των πληροφοριών αλλά θα βρω την άκρη :blink: