Jump to content

*** Αγορά Ενυδρείου απο αρχάριο ***


Recommended Posts

Καλησπέρα ,

Είμαι στην διαδικασία απόκτησης καινούργιου ενυδρείου.

Είμαι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο αλλά μου αρέσουν τα ψάρια και σκέφτομαι σοβαρά να ασχοληθώ.

Για αρχή σκέφτομαι να προμηθευτώ ένα ενυδρείο 80-90 lt .

Δεν θέλω μεγαλύτερο μιας και δεν διαθέτω μεγαλύτερο χώρο να το τοποθετήσω.

Έχω το εξής δίλημμα :

Να απευθυνθώ σε ένα pet-shop να προμηθευτώ ένα ενυδρείο με ότι

παρελκόμενα το αποτελούν (φίλτρα-λάμπες κ.λ.π ) και να προσπαθήσω να το στήσω από την αρχή μη γνωρίζοντας αν τελικά πετύχει το όλο εγχείρημα και τα ψαράκια που θα βάλω μέσα θα επιζήσουν τον πρώτο καιρό ή να κοιτάξω σε μια αγορά έτοιμου ενυδρείου «μεταχειρισμένου» από κάποιον που θα το έχει ήδη «στρωμένο» και δεν θα χρειάζεται πολύ φροντίδα τουλάχιστον για τα πρώτα βήματα ???

Εάν καταλήξω τελικά στην αγορά καινούργιου πόσο θα μου κοστίσει ένα ενυδρείο(80-90 lt) με όλα του τα απαραίτητα παρελκόμενα ???

Περιμένω τις απόψεις σας.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα μας... :)

Είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσεις τι ακριβώς ψάχνεις από το Hobby αυτό...

Με σκοπό να απολαύσεις αυτό το πολύ ωραίο hobby, θα πρέπει να δεις το στήσιμο του ενυδρείου καθώς και την φροντίδα του ως μέρος του hobby. Γενικά έχεις πολύ περισσότερα να κερδίσεις από το χάζεμα των ψαριών να κολυμπάνε (όπως πολλοί από εμάς σκεφτόμασταν πριν ξεκινήσουμε)

Ειδικά στην αρχή προβλέπεται λίγο παραπάνω ενασχόληση και διάβασμα (στο forum θα βρεις πολύ ύλη), αλλά νομίζω ότι το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο...

Αυτή είναι η δική μου άποψη και ελπίζω να σε βοήθησα σχετικά με την επιλογή που θα κάνεις.

Καλή αρχή :helpjim:

(τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι θα ήταν λάθος η αγορά κάποιου μεταχειρισμένου ενυδρείου για διάφορους λόγους)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς ήρθες.

Είμαι παντελώς άσχετος με το αντικείμενο

όπως κι εγώ πριν 3 μήνες που πρωτομπήκα σ'αυτό το forum. (Τώρα είμαι σκέτο άσχετη)