Jump to content

ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟ Guppy?????.......


anik

Recommended Posts

Καλώς σας βρήκα.

Όπως πολύ κόσμος έτσι κι εμένα με γοήτευαν πάντα τα ενυδρεία, αλλά επειδή θεωρούσα ότι δεν θα μπορούσα να βρω ουσιαστική βοήθεια πουθενά, ποτέ δεν τόλμησα να ασχοληθώ. Ώσπου πριν 3 μήνες, πήγα να αγοράσω παιχνίδια για τον σκύλο μου και χωρίς να το πολυκαταλάβω, έφυγα από το μαγαζί με ένα ενυδρείο 45 λίτρων.

Αφού έκανα τα απαιτούμενα (πολύτιμη η βοήθεια τα άρθρα του site), φύτεψα και τα φυτάκια μου, και αποφάσισα ότι είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους πρώτους του κατοίκους.

Για την ώρα έχει 3 guppy και ένα πλακόστομο.

Απορία #1: Επειδή είμαι πολύ αρχάρια για γεννητούρια, μου είπανε ότι μπορώ να βάλω μόνο αρσενικά guppy. Φαντάζομαι δεν είναι παράλογο, αλλά επειδή άβυσσος η ψυχή των guppy, είπα να ρωτήσω κι εσάς

Απορία #2: Τα ψάρια, τις ώρες που είναι αναμμένη η λάμπα, περνούν πολύ ώρα στην επιφάνεια του νερού. Μόνο όταν σβήνει η λάμπα κολυμπούν χαμηλότερα και μπορεί κανείς να τα χαρεί. Είναι φυσιολογικό αυτό;

Απορία #3: Στα λίτρα που έχω, να βάλω και άλλα είδη ή να συνεχίσω με guppy; Είναι αλήθεια ότι τα ψάρια κολυμπούν σε διαφορετικές (καθ΄ύψος) ‘‘ζώνες’’ ; Αν ναι τι μου προτείνεται να βάλω για να μπορώ να δω τα ψαράκια μου και πριν από το σιωπιητήριο;