Jump to content

Αντλία για Skimmer


20VT

Recommended Posts

Είμαι τέλειος αρχάριος στο θέμα του θαλασσινού και σκοπεύω να σας ζαλίσω με τις ερωτήσεις μου. Ευχαριστώ για την κατανόηση σας.

Έχω ένα 120αρι που φιλοξενεί ζευγάρι δίσκων και θα το γυρίσω σε θαλασσινό.

Το πρώτο και βασικότερο από ότι κατάλαβα ότι χρειάζομαι είναι το skimmer και σκέφτομαι κάτι καλό όπως το HS 110-F2000. Η ερώτηση μου είναι για το πόσα λίτρα κυκλοφορητή χρειάζεται το συγκεκριμένο για να δουλέψει σωστά, 1000 ή 2000 λίτρα την ώρα?

Αυτά για την ώρα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

γεια σου 20VT

το skimmer αυτό είναι εξαιρετική επιλογή για τα λίτρα σου .. πρέπει να τοποθετηθεί σε sump και η αντλία περιλαμβάνεται

Link to comment
Share on other sites

γεια σου 20VT

το skimmer αυτό είναι εξαιρετική επιλογή για τα λίτρα σου .. πρέπει να τοποθετηθεί σε sump και η αντλία περιλαμβάνεται

Σκοπεύω να το δουλέψω μέσα σε sump. H ερώτηση μου δεν είναι για τον κυκλοφοριτή που σπάει το νερό μέσα σε αυτό, αλλά για αυτόν που δίνει νερό στο sump.

Αλήθεια, το συγκεκριμένο sump κάνει θόρυβο?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβενω οπως το εγραψες?Ολα τα skimmer κανουν λιγο θορυβο οπως και η υπερχειλιση που κατεβαζει το νερο στο sump αλλα αυτο μπορει να το φτιαξουμε.Η αντλια επιστροφης ειναι αθορυβη(εκτος των κινεζικων)....

Link to comment
Share on other sites

Σκοπεύω να το δουλέψω μέσα σε sump. H ερώτηση μου δεν είναι για τον κυκλοφοριτή που σπάει το νερό μέσα σε αυτό, αλλά για αυτόν που δίνει νερό στο sump.

Αλήθεια, το συγκεκριμένο sump κάνει θόρυβο?

Ευχαριστώ.

η ίδια αντλία είναι ..

παίρνει το νερό από το sump και το <σπάει> όπως λες μέσα στο skimmer

εσύ με αυτά που λες περιγράφεις αυτόν τον τύπο

http://www.hsaquaristik.de/start_eng.php

που είναι για εκτός sump τοποθέτηση ..

Έγινε επεξεργασία - salTasos
Link to comment
Share on other sites