Jump to content

το ενυδρειο μου 380λιτρα


chris74

Recommended Posts

Το ενυδρείο αυτή την στιγμή φιλοξενεί πέντε παπαγαλόψαρα που

μου τα χάρισε κάποιος που έφυγε στο εξωτερικό.Ηταν σε άθλια κατάσταση,σχεδόν ψώφια, λόγω απουσίας του ιδιοκτήτη και αμέλειας κάποιου γνωστού του να τα πάρει.Επειδή είμαι νέος και ψιλό άσχετος στο χόμπυ αυτό,θα ήθελα την βοήθεια σας ειδικά για τα παπαγαλόψαρα.Τα δύο από αυτά έχουν κάποια μαύρα στίγματα τα οποία δεν γνωρίζω αν είναι φυσιολογικά ή κάποια αρρώστεια.Δεν ξέρω αν φαίνονται καλά στην φωτογραφία.Οσο για το ενυδρείο είναι το πρώτο που φτιάχνω και έπεσε πολύ δουλειά γιατί το έφτιαξα όλο μόνος μου.Από το κόλλημα των τζαμιών μέχρι το έπιπλο και τον φωτισμό.Όσο για τις πέτρς,θα μπούν και άλλες.Αυτές μπήκαν δοκιμαστικά.Οι μετρήσεις που πήρα εχθές ήταν:NO3-0, NO2-OK, GH-7, KH-10 και PH-7,2.Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές σας.Κάθε βοήθεια δεκτή

post-5971-1202919113_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε chris74, εγώ δεν είμαι ειδικός για να σου δώσω συμβουλές, απλώς θα σου πω ότι το τελικό αποτέλεσμα που βλέπω μου αρέσει πολύ και σε συγχαίρω. Καλή συνέχεια.

umb

:thumbup:

Link to comment
Share on other sites

φαινετε ωραιιο (σαν θαλλασινο οπως σου εχουμε πει)

αλλα το αποξηραμενο κοραλλι μπορει παρα παρα πολυ ευκολα να τραυματισει καθε ψαρι,ασε που αλλοιωνει το πεχα σου

Link to comment
Share on other sites

Πέρα απο το όποιο λειτουργικό θέμα, σαν εικόνα βρίσκω το ενυδρείο σου εκπληκτικό! Συγχαρητήρια!!!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή κατασκευή μπράβο

Τώρα για την εμφάνιση του ενυδρείου σου δεν θα κάνω παρατήρησης απλός σε προτρέπω να διαβάσεις αρκετά και από μόνος σου σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αλλάξεις γούστα διαρρύθμισης.

Προς το παρόν αυτό που προέχει είναι η υγεία των ψαριών και από ότι βλέπω δεν έχεις πρόβλημα απόλαυσε λοιπόν τους κόπους σου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...