Jump to content

Θερμαντήρες


teodkats

Recommended Posts

Είμαι νέο μέλος και αρχάριος. Έχω ένα ενυδρείο προς το παρόν άδειο (διαστάσεις 100x30x40 γυάλινο120 lit. Λέει η συσκευασία που είναι μέσα ακόμα) .

Θα ήθελα προτάσεις για θερμαντήρες.

Ευχαριστώ..

Link to comment
Share on other sites

Jager ...

Link to comment
Share on other sites

Αν το ενυδρειο σου ειναι του carefour πιθανον να εχει ηδη θερμαντηρα μεσα. Το έλεγξες?

Αλλιως ενας 150αρης jager και εισαι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Eheim/Jaeger automatic heater 125 W

Eheim/Jaeger automatic heater 150 W

Αν ο χωρος που βρισκεται το ενυδρειο ειναι νορμαλ (και δεν ειναι σε κανενα υπογειο χωρις θερμανση ή σε κανενα χιονοδρομικο κεντρο :bowdown: κλπ) ενα βατ ανα λιτρο ειναι καλα.

Λιγοτερα βατ οχι γιατι δεν θα στο ζεσταινει οσο πρεπει, παραπανω βατ θερμαντηρας οχι γιατι αν γινει καμια βλαβη και κολλησει ο θερμαντηρας να μη στο κανει ψαροσουπα (οπως σωστα μου ελεγε ο orck :) )

Link to comment
Share on other sites

Eheim/Jaeger automatic heater 125 W

Eheim/Jaeger automatic heater 150 W

Λιγοτερα βατ οχι γιατι δεν θα στο ζεσταινει οσο πρεπει, παραπανω βατ θερμαντηρας οχι γιατι αν γινει καμια βλαβη και κολλησει ο θερμαντηρας να μη στο κανει ψαροσουπα (οπως σωστα μου ελεγε ο orck :bowdown: )

Μάλλον θα πάρω τον 150W. Αν και διάβασα ότι είναι 34 cm και με προβληματίζει το μήκος του; Πόσες μέρες από την παραγγελιά κάνει να έρθει στη Ελλάδα από το aquaristic.net που προτείνεις;

Δε να κατάλαβα αν κολλήσει ένας 75W η 100W δεν θα υπάρχει πρόβλημα;

Ένας 200W δεν θα ζεσταίνει το νερό πιο γρήγορα;

Link to comment
Share on other sites

Αν το ενυδρειο σου ειναι του carefour πιθανον να εχει ηδη θερμαντηρα μεσα. Το έλεγξες?

Αλλιως ενας 150αρης jager και εισαι ΟΚ.

Υπάρχει αλλά είναι noname μάρκα μέκαψες δηλαδή και δεν θέλω να το διακινδυνέψω, θα τον έχω σαν εφεδρικό..

Μάλλον θα πάρω 150W jager.

Ευχαριστώ..

Link to comment
Share on other sites

Jager ...