Jump to content

Nekros Monomaxos K 3 Oranda Se Kindino- Help!


Recommended Posts

To enidreio to exo mia evdomada. ta oranda ta evala meta apo 3 meres. Antixlorio exo valei, tis Tetra k trofi ktl. Enan monomaxo pou evala mazi me ta xrisopsara psofise. Ola afta ta ekana simvoulevomenos enan filo me xronia empeirias p elege oti tha anteksoun. Apla ithela na simvpulefto ti na kano k apo allou. Ta 2 Oranda apo kinitika pou itan otan ta evala, tora ta 2 ine nothra telios, krivonte, anoreksia gia fai ktl, k to ena ine plagia k kolimpaei plagia/strava k anapneei tha elega grigorotera. Sas parakalo thelo voithia,-ti vgazei d ti vgazei ti nixta to 1...... :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες φίλε Πάνο.

Είμαι εξίσου άσχετος, αλλά για να σε κάνω να κερδίσεις χρόνο, μέχρι τουλάχιστον να μπουν στο φόρουμ οι ΕΙΔΙΚΟΙ, κάνε μετρήσεις στο ενυδρείο σου για τα παρακάτω:

NH3/NH4 (Αμμωνία)

NO2

NO3

PH

KH

GH

Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρεις το φίλτρο σου και τα υλικά του.

Τα παραπάνω θα μπορέσουν να βοηθήσουν τους πεπειραμένους στο να βρεθεί το πρόβλημα.

Σε πρώτη φάση και με τα λίγα που ξέρω, θα σου πω με βεβαιώτητα πως πρώτον έβαλες αρκετά γρήγορα και αρκετά σε ποσότητα ψάρια, σε νέο ενυδρείο, χωρίς να έχει στρώσει το φίλτρο. Κατά δεύτερον οι μονομάχοι είναι τροπικού κλίματος ενώ τα χρυσόψαρα είναι απλά γλυκού νερού, κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν πρέπει να είναι μαζί.

Επίσης: Βακτήρια βάζεις (πχ Sera Nitrivec)?????

Link to comment
Share on other sites

-Αρχικα κανε μια καλη αλλαγη νερου-σιγουρα βοηθαει..

-Πες μας πιο πολλα για το ενυδρειο σου ,λιτρα,φιλτρα,φυτα ,ιχθυοφορτηση,υποστρωμα κ.λ.π

-Μην ταιζεις προς το παρον μονο κακο κανει...Αυτα τα λιγα περιμενε και αλλους για γνωμες

Link to comment
Share on other sites

Το ειχες στρωσει το ενυδρειο πριν να τα βαλεις1

Οι μετρησεις σου πως ηταν;

Να ξερεις πως αλλη φορα να μην βαλεις μονομαχο με τα χρυσοψαρα και στα 100λτ θα κρατησεις μονο 2 χρυσοψαρα τπτ αλλο

Link to comment
Share on other sites