Jump to content

Βοήθεια!!!


klik

Recommended Posts

Καλησπέρα σας! Είμαι καινούρια και άσχετη!!! Θέλω την βοήθεια σας!

Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα μου έκαναν δώρο ένα πανέμορφο ψαράκι με χρυσοκόκκινο χρώμα(όπως τα χρυσόψαρα). Και το όνομα αυτού Νέμο (από τη γνωστή ταινία). Το πρόβλημα μου είναι λοιπόν ότι εκτός από μικρά πτερύγια έχει διπλή ουρά.... σε κάτι φίλους που έκανα την περιγραφή μου είπαν ότι είναι μονομάχος...και αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε είναι και θηλυκό...(από όσα έμαθα από κάποια σελίδα στο δίκτυο).Θα μου ήταν πολύτιμη η βοήθειά σας, ως προς την αναγνώρηση του ψαρίου μου!

Έχω και μια δεύτερη απορία.... Ο Νέμο είναι πολύ ώρα στο πάτο του ενυδρείου(βέβαια κουνιέται) και δεν έχει το φάει το φαγητό που του έβαλα... Θα πρέπει να ανησυχώ?

Link to comment
Share on other sites

οκ σε λίγα λεπτάκια θα την έχεις!

Link to comment
Share on other sites

να σου πω την αληθεια δεν εχω ιδεα τι ειναι............αλλα μονομαχος δεν ειναι σιγουρα....... :)

καλως ηρθες στο aquazone..........!!!!! ;):thumbup::(:bigemo_harabe_net-180::rasp::D

πεσ λιγα πραγματα για το ενυδρειο σου.....

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!Καλώς σας βρήκα!

Τι να σου πω...ειναι μικρο ενυδρείο... (ας υποθέσουμε 5L) άδειο προς το παρόν...με ένα μοναχικό ψαράκι χωρίς ταυτότητα,καθησμένο στον πάτο του ενυδρείου και νυστικό!!!!Τέλεια!! Μου το έκανε δώρο ο καλός μου...που επίσης δεν έχει ιδέα απο ενυδρεία!Αυτά!Του είπαν τι είναι στο pet shop όπου το πήρε αλλά δεν θυμάται και έτσι να'μαι εδω να ψάχνω πληροφορίες και να μαθαίνω πράγματα που ούτε καν είχαν περάσει απο το μυαλό μου!Και εννοείται οτι τώρα θέλω και εγώ το δικό μου μεγάλο ενυδρείο!

Link to comment
Share on other sites

Είναι χρυσόψαρο μάλλον Veiltail.

Διάβασμα και για τις απορίες σου εδώ ήμαστε

ΥΓ. Καλωσόρισες κιόλας :)

Έγινε επεξεργασία - Ronnie21
Link to comment
Share on other sites

κοιτα δεν ειμαι ο καταλληλος ανθρωπος για να σε συμβουλεψει αλλα πιστευω πως καλυτερα θα ηταν να