Jump to content

Πληγωμένο χρυσόψαρο


Recommended Posts

Είμαι τελείως αρχάριος στα ενυδρεία και σε αυτό που έχω σπίτι έχω 4 χρυσόψαρα (μου είπαν ότι είναι καλός αριθμός για το μέγεθός του). Χτες ένα χρυσόψαρο προσέκρουσε σε ένα τεχνητό και μάλλον κοφτερό τεχνητό βράχο που είχα τοποθετήσει μέσα (λάθος μου!), αν και τον είχα βάλει όσο τον δυνατόν στην άκρη (το ενυδρείο είναι εξαγωνικό, διαμέτρου 0,32 μ. και με ύψος το ίδιο επίσης). Το ψάρι είναι τραυματισμένο στο πλάι, έχει και ένα βαθουλωματάκι στο πλάι, κόκκινο (φαίνεται το δέρμα) και ήταν ελαφρά ζαλισμένο. Για να μην πεθάνει μέσα στο ενυδρείο το έβαλα σε μία άλλη γυάλα που έχω και το βλέπω πάντως πιο ζωηρό. Αν συνεχίσει έτσι, αύριο θα το ρίξω πάλι στο ενυδρείο.

Η απορία μου είναι: Υπάρχει περίπτωση ένα ψάρι που έχει τραυματιστεί να γίνει καλά; Υπάρχει τίποτα που να βοηθά; :thumbup:

Εννοείται ότι τον βράχο τον απομάκρυνα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και καλοσορισες στο forum μας..καταρχιν πες μας γενικες πληροφοριες για το ενυδρειο σου...λιτρα,διαστασεις,μετρησεις,αν εχει φιλτρο,θερμοστατη..γενικα κανε μας μια παρουσιασει για να βοηθησουμε

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες να σωθεί ένα ψάρι από τραυματισμό μέσα σε ενυδρείο, αλλά κανείς δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά για τη δική σου περίπτωση από τη στιγμή που δεν έχεις φωτογραφία.

Το ουσιαστίκο σου πρόβλημα είναι άλλο! Το ενυδρείο σου είναι ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ μικρό αν κατάλαβα καλά από την περιγραφή. Για να καταλάβεις, για τον συγκεκριμένο πληθυσμό ψαριών θέλεις 150-200 λίτρα. Να υποθέσω πως δεν έχεις ούτε φίλτρο...??? :thumbup:

Κάνε μας μία παρουσίαση, γιατί αν ισχύουν οι υποψίες μου, μάλλον πολύ σύντομα θα απογοητευτείς από το χόμπυ και είναι κρίμα και για σένα και για τα ψαράκια σου!

Link to comment
Share on other sites

Αν κρινω απο τη διαμετρο που αναφερεις,μιας και δε μας λες κατι παραπανω,θα σου πω οτι ειναι μικρο το ενυδρειο σου για 4 χρυσοψαρα.

Link to comment
Share on other sites