Jump to content

Παιδιά γεια σας


ioannis

Recommended Posts

Παιδιά γεια σας :rockon:. Δεν μπορώ να κρύψω το θαυμασμό μου, ανακαλύπτοντας το site σας :welcome: .Σίγουρα σας ανήκει ένα μεγάλο εύγε για τη τόσο σοβαρή και παράλληλα διασκεδαστική δουλειά που παρουσιάζετε όλοι σας.

Όσο για μένα όπως σας δήλωσα είμαι τελείως αρχάριος στο χώρο, αλλά τώρα και μερικές μέρες που διαβάζω τα άρθρα σας, αρχίζω να καταλαβαίνω κάποια πράγματα και να μπαίνω πραγματικά σε ένα χώρο...ένα hoby, που με μία λέξη θ' αποκαλούσα ....μαγεία :hysterical: Μπράβο σας!!

Είμαι γιατρός και συγκεκριμένα χειρουργός. Ο χρόνος μου είναι περιορισμένος, αλλά με συναρπάζει η ιδέα του ενυδρείου, το οποίο θέλω να φτιάξω στο σαλόνι του σπιτιού μου. Ο χώρος μου είναι περίπου για ενυδρείο μήκους 80 με 90 πόντους, άρα μιλάμε για 150 με 200 lt. Εγώ μαλον σκέφτομαι για γλυκού νερου με αληθινά φυτά και τροπικά ψαράκια :hysterical: Εσείς τι λέτε? Θέλω τη βοήθεια σας :hysterical:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ioannis :rockon: στην παρέα μας.

Τα λίτρα με τα οποία σκέφτεσαι να ξεκινήσεις είναι πολύ καλά. Με τις προσωπικές σου ιδέες, τις εμπειρίες και τις συμβουλές όλων των μελών , με αρκετή υπομονή από εσένα , και αρκετή περιήγηση στα θέματα του forum πιστεύω ότι θα δημιουργήσεις ένα αποτέλεσμα που θα το απολαύσεις, καθώς και όλη τη διαδικασία.

Γενικά, αυτό που προτείνεται σε αρχάριους, είναι το ενυδρείο γλυκού νερού σαν πρώτη εμπειρία. Ιδικά όταν ο χρόνος σου είναι περιορισμένος όπως μας λες, νομίζω πως γλυκού νερού με αληθινά φυτά και τροπικά ψάρια είναι πολύ καλή ιδέα.

Η βοήθεια από όλους είναι δεδομένη :welcome: .

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες ioannis..

μπορεις να ριξεις μια ματια στα

προφιλ του foroum....κοιταξε

πιο ειδος σου αρεσει και εδω ειμαστε

να σε βοηθησουμε :rockon:

ψαρια

http://www.aquazone.gr/index.php?ind=fishp...ion_view&idev=1

φυτα

http://www.aquazone.gr/index.php?ind=fishp...ion_view&idev=2

Link to comment
Share on other sites