Jump to content

Aρχάριος στο θαλασσινό με πολλές απορίες!!


Christos13

Recommended Posts

Γεια σας φίλοι μου!!

πιστεύω κάνετε τρομερή δουλειά σε αυτό το forum και ενημερώνεται πολλοί κόσμο!! :closedeyes:

Όπως λέει και ο τίτλος του post μου είμαι αρχάριος στο θαλασσινό ενυδρείο μέχρι και τελείως άσχετος!! :hysterical::hysterical::thumbup:

Ασχολούμαι με ενιδρειo γλυκού νερού περίπου στον 1.5 χρόνο!!

με ένα ενιδρειo 60LT

Και εδώ αρχίζουν οι ερωτήσεις μου!! :(:hysterical:

θελα να μετατρέψω το ενιδρειο μου σε θαλασσινό!!

αυτό τον 60LT με διαστάσεις 60x35x30!!

γίνεται να το κάνω αυτό θαλασσινό???

Ρώτησα σε ένα μαγαζί στο Hράκλειο που μένω ποσο θα μου στοιχίσει αυτή η μετατροπή και μου είπε περίπου στα 200 ευρώ! :blink::thumbup:

απλά μου φάνηκαν πολλά!! :thumbup::thumbup::D:D

και δεν τον είδα να έχει και πόλη διάθεση να ασχοληθεί με το να μάθω μερικά πράγματα!!

τα μονα που μπόρεσε να μου πει είναι ότι το εξωτερικό φίλτρο που έχω κάνει ότι θα χρειαστώ αραγονίτη και 8 κιλά ζωντανό βραχώ!!

εγώ πάλι θέλω να βγάλω το εσωτερικό φίλτρο γιατί είναι που είναι λίγος ο χώρος που έχω να μην πιάνει και άλλον χώρο το φίλτρο!!

και εδώ θέλω να μου πείτε τι ακριβώς θα χρειαστώ!!

και περίπου μια τιμούλα!!

Σας ευχάριστο πολύ εκ τον προτερων για το χρόνο που θα διαθέσετε για εμενα!! :thumbup::hysterical:

Και ότι θεωρείτε χρήσιμο ετυχαριστος να το ακούσω!!! :rasp:

φιλικά Χριστός!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε και καλως ηρθες στο αλατι!!!!!καταρχην να σου πω απο δικη μου εμπειρια αν ειναι να ασχοληθεις με το αλατι να διαβασεις αρκετα πριν κανεις οτιδηποτε να ρωτας εδω θα σε βοηθησουν πολλοί.με τα λιτρα που λες ξεκινησα και εγω δες στην κατηγορια nano reef και nano 54lit,εκει εχω καταθεσει την προσπαθεια μου!! :closedeyes: εδω ειμαστε :thumbup:

Link to comment
Share on other sites