Jump to content

Rio 125


vaios

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα juwel rio 125 απο το aquaristic.net και έχω να σας κάνω 2 ερωτήσεις μιας και είμαι κάπως αρχάριος..

1)Έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για τα juwel και παράλληλα μου αρέσει και πάρα πολύ το συγκεκριμένο..Όμως είναι όντως τόσο καλή επιλογή?

2)Το aquaristic.net είναι αρκετά έμπιστο ώστε να κάνω μία τέτοια αγορά?Υπήρχε κάποιος απο σας που αντιμετώπισε προλήματα?Η τιμή του συγκεκριμένου ενυδρίου μαζί με το έπιπλο σε όσα μαγαζιά έχω πάει είναι πολύ πιο μεγάλη απο αυτή στο aquaristic.net..Τι προτείνεται?

Link to comment
Share on other sites

Τα juwel ειναι εγγυηση σε οτι εχει να κανει με τα κρυσταλα και γενικα το μονταρισμα του ενυδρειου!Για εξοπλισμο εχουν ακουστει διαφορα ειδικα τα τελευταια χρονια αλλα να σου πω πως εγω εχω δυο juwel και δεν ειχα κανενα προβλημα!Τωρα για το μεγεθος οσο μπορεις και σε παιρνει μεγαλυτερο!Αν δεν το κανεις τωρα θα το κανεις σιγουρα στο μελλον αν φας κι εσυ το κολλημα φυσικα ;) !!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα juwel rio 125 απο το aquaristic.net και έχω να σας κάνω 2 ερωτήσεις μιας και είμαι κάπως αρχάριος..

1)Έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για τα juwel και παράλληλα μου αρέσει και πάρα πολύ το συγκεκριμένο..Όμως είναι όντως τόσο καλή επιλογή?

2)Το aquaristic.net είναι αρκετά έμπιστο ώστε να κάνω μία τέτοια αγορά?Υπήρχε κάποιος απο σας που αντιμετώπισε προλήματα?Η τιμή του συγκεκριμένου ενυδρίου μαζί με το έπιπλο σε όσα μαγαζιά έχω πάει είναι πολύ πιο μεγάλη απο αυτή στο aquaristic.net..Τι προτείνεται?

χλωμο να στο στειλει...και λογω βαρους και λογω κινδυνου να σπασει κατα τη μεταφορα...σαν καταστημα ειναι πολυ αξιοπιστο αλλα ενυδρεια νομιζω οτι δεν στελνει Ελλαδα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ενυδρειο απο την γερμανια απλα δεν....

Αν θες να πεταξεις τα λεφτα σου ετσι παιξε καλυτερα τζοκερ εχεις περισσοτερες πιθανοτητες..... ;)

Link to comment
Share on other sites