Jump to content

το ΠΡΙΝ, το ΜΕΤΑ!!


Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι

είμαι πολύ χαρούμενη γιατί από την παρασκευή το ενυδρείο μου υποδέχτηκε

επιτέλους τα πρώτα ψαράκια ;):thumbup: έπεται και συνέχεια

5 Cardinal Tetra, 2 σκαλαράκια και 2 γατόψαρα :thumbup:

μπορείτε να δείτε το ενυδρείο μου πριν και μετά :thumbup:

post-666-1144049401_thumb.jpg και post-666-1144049381_thumb.jpg

Έγινε επεξεργασία - Rena
Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά πλέον φαίνεται.

Μπράβο παιδιά για το όμορφο αποτέλεσμα. ;)

Link to comment
Share on other sites

;)

Καλημέρα,

είμαι και εγω αρχάριος και ήθελα να σε συγχαρώ για την επιλογη σου να ξεκινήσεις το σπορ που λέγετε ενυδρείο. Θα ήθελα να σου πω όμως πως δυστυχώς η επιλογή που έκανες στα ψάρια είναι λίγο ασταθής και αυτό διότι όταν μεγαλώσουν τα σκαλάρια σου πιθανών να αρχίσεις να ψάχνεις που πήγαν οι καρδινάλιοι. Βέβαια όπως προείπα είμαι και εγω αρχάριος γιαυτό καλό θα ήταν να συμβουλευτείς και τους παλαιότερους.

Με εκτίμηση

Χρήστος :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Αν τα cardinal μπούν πρίν από τα σκαλάρια τα οποία θα πρέπει να είναι σε μικρό σχετικά μέγεθος δύσκολα θα τους επιτεθούν.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ με τον Γιάννη, ότι αν οι καρδινάλιοι μπουν μαζί με τα σκαλάρια, ενώ τα σκαλάρια είναι ακόμα μικρά, δύσκολα θα έχεις απώλειες στο μέλλον. Όμως ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν τα σκαλάρια μια μέρα ξυπνήσουν και τους βγουν τα επιθετικά ένστικτα απέναντι στους καρδινάλιους... Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι ότι κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ελαχιστοποιήσουμε τυχόν απώλειες ;)

Link to comment
Share on other sites

Το φιλτράκι τι είναι? και τα λίτρα πόσο? βλέπω και σκάλα της hagen με τι τη δουλεύεις?

Link to comment
Share on other sites

Το φιλτράκι τι είναι? και τα λίτρα πόσο? βλέπω και σκάλα της hagen με τι τη δουλεύεις?

17080[/snapback]