Jump to content

Recommended Posts

(edited)

Για αυτό με τα αέρια που λέω Σπύρο δεν είναι από το βιβλίο αλλά δική μου σκέψη:

Στην μια περίπτωση (νύχτα) παράγεται μόνο CO2.

Στην άλλη περίπτωση (ημέρα) παράγεται και Ο2 και CO2.

Ακόμα και αν η παραγωγή CO2 δεν μειωθεί σε ποσότητα όταν αρχίσει η φωτοσύνθεση, το νερό έχει μια ορισμένη ικανότητα να διαλύσει αέρια οπότε όταν παράγεται Ο2 θα πάρει τη θέση ενός μέρους του CO2.

Φυσικά σημαντικότερο είναι το οτι αλλάζει η ποσότητα σακχάρων κατά τη διάρκεια του 24ώρου.

Ακριβώς επειδή είναι δική μου σκέψη, έχω στείλει mail στον καθηγητή φυσιολογίας για να μου το επιβεβαιώσει, αν μου δώσετε και μετρήσεις όπως είπα παραπάνω, μπορεί να γίνει πολύ χρήσιμο, πλήρες και έγκυρο άρθρο για να μην χαθεί η πληροφορία μέσα στα ποστ... :thumbup:

Έγινε επεξεργασία - viciouscircle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sta8hs000    0

Μπραβο βρε Σπυρο!!!! μας μαθαινεις πολλα και χρησημα πραγματα... :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
georot1981    0

να επανελθω λιγο στο θεμα..

1 καθε ποσες μερες ειναι προτιμοτερο να γινονται οι αλλαγες και ποσο τις %?

2 οσο αφορα το αντιχλωριο ποσες ωρες πρεπει να το αφηνουμε στον κουβα προετοιμασιας?

3 επειδη κυκλοφορητη δεν βαζω στον κουβα προετοιμασιας,κανω κακο στα ψαρια μου?

4 οι κιχλιδες αν δεν κανω λαθος ζουνε απο θερμοκρασιες 24-28..εγω στο ενυδρειο μου εχω 26 βαθμους..αν κανω αλλαγη και το νερο που προετοιμαζω ειναι 25 γιατι επηρεαζει απο την στιγμη που ειναι στα ορια της επιτρεπομενης θερμοκρασιας?

Share this post


Link to post
Share on other sites

μηπως η πληροφορηση και η ενημερωση εχουν αγγιξει τα ορια της υπερβολης και της καταστροφολογιας?

:blink:

νταξει ειπαμε....... :ninja:

κοψτε τον Ευαγγελατο!!!

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
JIMHS    3

εγω αφηνω το νερο για αλλαγη στο βαρελακι 5-6 ημερες με το aqua safe

το οποιο γραφει οτι εξουδετερωνει και την χλωραμινη. αεραντλια και θερμαντηρα δεν βαζω μεχρι τωρα. η θερμοκρασια μετα την αλλαγη πεφτει 2 βαθμους.

2 ημερες πριν την αλλαγη το βαρελακι το φερνω στο δωματιο για να παρει την θερμοκρασια του δωματιου.

Share this post


Link to post
Share on other sites
delta66    59
(edited)

Επ'ευκαιριας να ενημερωσω το τοπικ οτι η αποψη του ιχθυοπαθολογου Dieter Undergasser στο σεμιναριο του, περι αλλαγης οξυτητας ειναι οτι τα ψαρια στο φυσικο περιβαλλον κατα τη διαρκεια της ημερας (24ωρο) μπορουν να αντεξουν μεγαλες μεταβολες στη διακυμανση της οξυτητας του νερου, δεν εγινε πιο συγκεκριμενος στο θεμα του χρονου που διαρκει μια αλλαγη ομως.

Προσωπικα εμενα δεν εχουν παθει ψαρια που εχω διατηρησει τιποτα με αλλαγη του pH κατα τη διαρκεια της αλλαγης μεχρι και 1 βαθμο. (σε 20λεπτη διαρκειας αλλαγη του 1/3 του νερου)

Φυσικα τα μακροχρονα αποτελεσματα δεν μπορω να τα εξετασω, αυτο που ειδα ηταν οτι απλα δεν πεθαναν τα ψαρια και δεν αλλαξε αισθητα η συμεριφορα τους.

Το ιδιο συνεβη και σε μιας ωρας προσαρμογες νεων ψαριων σε ενυδρειο με νερο 1 βαθμου πιο υψηλου αλλα και σε αλλη περιπτωση πιο χαμηλου pH.

Υπαρχουν ομως ψαρια οχι απαραιτητα "σπανια", που δεν αντεχουν ευκολα τετοιες αποτομες αλλαγες, πχ τιγρακια (πηγη ΣΤΑΜΑΤΗΣ)

να επανελθω λιγο στο θεμα..

1 καθε ποσες μερες ειναι προτιμοτερο να γινονται οι αλλαγες και ποσο τις %?

2 οσο αφορα το αντιχλωριο ποσες ωρες πρεπει να το αφηνουμε στον κουβα προετοιμασιας?

3 επειδη κυκλοφορητη δεν βαζω στον κουβα προετοιμασιας,κανω κακο στα ψαρια μου?

4 οι κιχλιδες αν δεν κανω λαθος ζουνε απο θερμοκρασιες 24-28..εγω στο ενυδρειο μου εχω 26 βαθμους..αν κανω αλλαγη και το νερο που προετοιμαζω ειναι 25 γιατι επηρεαζει απο την στιγμη που ειναι στα ορια της επιτρεπομενης θερμοκρασιας?

1. Σε ενα στρωμενο ενυδρειο με μηδενικα ΝΗ3 και ΝΟ2 που εχει μονο ΝΟ3 που δεν εχουν καταναλωσει τα φυτα του ενυδρειου γινεται σε τετοιο ποσοστο ωστε να διατηρειται σε ασφαλη επιπεδα κατω απο 25 ppm. Αλλος λογος για αλλαγες ειναι η ανανεωση των ιχνοστοιχειων που εξαντλουνται. Αναλογα το ενυδρειο οι αλλαγες γινονται απο καθημερινες μεχρι ποτε.

Μια ρουτινα ασφαλειας που ακολουθουν οι περισσοτεροι ειναι το 20-30% εβδομαδιαως ή καθε 15

2. Απο μερικα λεπτα εως και μερικες ωρες. Αυτοι που προσεχουμε ειναι να δεσμευει και χλωραμινη (που περιεχει πλεον το νερο της βρυσης) εκτος του χλωριου, και που ειναι χειροτερο αφου δεν εξατμιζεται σε μερικες ωρες οπως το χλωριο.

3. Στο στασιμο για πολυ ωρα νερο αρχιζουν και δημιουργουνται προβληματα. Σε εμενα παντως νερο 50-50 ΑΟ και βρυσης επεξεργασμενο με τυρφη (φυλασομενο κλειστο σε 4λιτρο μπετονι (στασιμο) για 5 μερες, δεν δημιουργησε κανενα εμφανες προβλημα. Στο 60λιτρο βαρελι μου που δεν κλεινω αεροστεγως και εχω ενα υφασμα για να αεριζεται το νερο χωρις να μπαινουν μεσα σκονες κλπ εχω ενα κυκλοφορητη.

Θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις και μια οικονομικη αεραντλια.

4 Και με πιο δροσερο νερο μπορεις να κανεις αλλαγη, εφοσον αναφερουν οι φιλοι που διατηρουν αφρικανες οτι και με 3 βαθμους πτωση θερμοκρασιας μετα απο αλλαγη δεν αντιμετωπισαν προβλημα.

Ενα παραδειγμα για σενα ειναι:

α) Εχεις στο ενυδρειο 26.

β) Μπορεις να καταβασεις με ασφαλεια μεχρι 23.

γ) Αν κανεις 1/3 του νερου αλλαγη, μπορει το φρεσκο νερο να ειναι και 17C.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ειναι οτι αυτη η αλλαγη νερου πρεπει να γινει οσο πιο αργα γινεται με αργη ροη, αφου η αποτομη αλλαγη θερμοκρασιας νερου μπορει να ειναι ατιτα αμεσου θανατου δλδ να παρεις ενα ψαρι απο 26 και το βαλεις σε νερο 25 με τη μεθοδο "μπλουμ", εδω ερχεται να παιξει ρολο και η ανθεκτικοτητα του ψαριου (πηγη ΣΤΑΜΑΤΗΣ)

εγω αφηνω το νερο για αλλαγη στο βαρελακι 5-6 ημερες με το aqua safe....
Αν η μονη επεξεργασια που θες να κανεις στο νερο ειναι αποχλωριωση, δεν χρειαζεται να το αφηνεις τοσες μερες.

Σε μερικες ωρες (οσο να παρει θερμοκρασια δωματιου) ειναι ετοιμο.

μηπως η πληροφορηση και η ενημερωση εχουν αγγιξει τα ορια της υπερβολης και της καταστροφολογιας?

:ninja:

Οταν μελεταμε ή πειραματιζομαστε και βρισκουμε λεπτομερειες να μην τις αναφερουμε δλδ? :P Έγινε επεξεργασία - delta66

Share this post


Link to post
Share on other sites
giannisaek    0

Οπα, κατι δεν παει καλα εδω.

Δεν τα θυμαμαι καλα (VICIOUS ΒΟΗΗΗΗΘΘΘΕΕΙΙΙΑΑΑ) αλλα την νυκτα γινεται αλλη διεργασια και ελευθερωνεται co2 ενω την ημερα ελευθερωνεται Ο2.

Στο δικο μου ενυδρειο που μετραω μονιμα το pH, χωρις ομως να προσθετω CO2, την ημερα το pH φτανει περιπου στο 7,4 ενω τη νυχτα (πρωι πριν αναψουν τα φωτα) ειναι στο 7.

Φίλε τα ψάρια είναι εντάξει από αυτή την απόκλιση που έχει το pH σου καθημερινά; εκδήλωσαν κάποια ασθένεια; ή ζούνε φυσιολογικά σαν να μην τρέχει τίποτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Σχετικό περιεχόμενο

    • Από Makedonas
      Καλησπέρα σε όλους τους χρήστες. Είμαι αρκετά χρόνια στο χώρο των ενυδρείων. Έχω αρκετά ενυδρεία στο σπίτι , κυρίως με ζωοτόκα ψάρια και χρυσόψαρα. Αποφάσισα να ασχοληθώ με φυτεμένο ενυδρείο , το οποίο θα έχει μόνο ασπόνδυλα. Θέλω την γνώμη σας, για τα λίτρα, για το τρόπο που θα στηθεί, και ότι μπορεί να φανεί χρήσιμο για να δημιουργήσω ικανό περιβάλλον για να φιλοξενήσει γαρίδες. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με φυτεμένο και γενικά με γαρίδες, θα ήθελα να με συγχωρείτε για τις τυχόν χαζές ερωτήσεις μου. Σας ευχαριστώ 
    • Από Andreas_Kouv
      Καλησπέρα παιδιά, έφτασε ο καιρός για νεο ενυδρείο! DIY Κατασκευή επίπλου και ενυδρείου. Το έπιπλο θα γίνει μέσα στη βδομάδα. Τώρα. Tο ενυδρείο Θα είναι 1.8 m σε μήκος και θα χωρίζει το σαλόνι μου απο χολ. Μέσα του θα φιλοξενήσει το υπάρχον Malawi μου, το οποίο τρέχει 2 χρόνια.
       
      Μιλώντας πάντα για το ενυδρείο,
      σκέφτομαι να το κάνω 180 x 50 (Υψος) x 40 (φάρδος)  εννοείται πως μιλάω σε cm!  είναι καθαρά 360 λιτρα.
       
      Θα ήθελα να το κάνω 40 cm στο ύψος ώστε να φαίνεται πιο μακρύ το ενυδρείο, αλλά φοβάμαι πως θα είναι πολυ ρηχό όταν προσθέσω υπόστρωμα. Τι λέτε?
       
      Πείτε μου καμία γνώμη ρε παιδιά, γιατί θέλω να δώσω τις διαστάσεις για το έπιπλο! 
       
      PS Δεν θέλω να ξεφύγω πάνω απο 350 λίτρα!!!
    • Από yfranky
      Αγαπητοί συν-χομπίστες,
      Δυστυχώς με ματιάσανε και το ωραίο και αγαπημένο ενυδρείο μου άνοιξε. Ξεκόλλησε στο πλάι η σιλικόνη και το καθιστικό έγινε μια ωραία λίμνη.
      Σκέφτομαι λοιπόν να φτιάξω μια καινούρια γυάλα. Οι διαστάσεις της θα είναι 107 Χ 36 Χ50εκ (μήκος, πλάτος, ύψος). Έχω βέβαια πολλά ερωτήματα, αλλά τα πιο σημαντικά είναι τα εξής:
      - Μπορώ να το κάνω rimless (χωρίς κόντρες επάνω); Τι πάχος γυαλιού θα χρειαστεί;
      -Έχετε να συστήσετε κάποιον τζαμά;
      -Τι σιλικόνη να πάρω; Έχει σημασία αν είναι διαφανής ή μαύρη;
      -Το έπιπλο επάνω στο οποίο το είχα μέχρι τώρα δεν το κόβω για πολύ ανθεκτικό. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το τεστάρω;
       
      Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
    • Από noa1978
      καλησπερα σε ολους,θελω συντομα να μεταφερω ενα φυτεμενο 80 λιτρων σε ενυδρειο 200 λιτρων!!!!
      το 80 λιτρο τρεχει τωρα με co2 και εξωτερικο φιλτρο fluval 206!!!
      στο 200αρι θα τρεχει το fluval 206 και αλλο ενα ιδιο!!!
      η σκεψη μου ειναι να μεταφερω με ολο το βιολογικο το φιλτρο που λειτουργει τωρα στο μεγαλο ενυδρειο  και το αλλο με καινουριο υλικο μεσα πιστευοντας οτι με το που θα τρεχουν και τα δυο μαζι θα γεμισει και το καινουριο φιλτρο βακτηρια!!!
      γενικα θελω γνωμες απο καποιους που εχουν κανει κατι αναλογο,ευχαριστω
       
    • Από tsala
      Στην προσπάθειά μου να βοηθήσω νέους χομπίστες (όπως ήμουν κι εγώ πριν κάποια χρόνια) που ενδιαφέρονται για τα χρυσόψαρα, αλλά δεν έχουν την ενημέρωση που θα έπρεπε από τα καταστήματα κι έτσι σχεδόν πάντα καταλήγουν με μια γυάλα στο χέρι ή στην καλύτερη περίπτωση με ένα 20-30 λίτρα ενυδρείο,είχα φτιάξει ένα αρθράκι για το πως θα πρέπει να είναι ένα ενυδρείο που φιλοξενεί χρυσόψαρα..
      Σας το παρουσιάζω...
      Στήνοντας ένα ενυδρείο για χρυσόψαρα
       

      Τα χρυσόψαρα είναι τα πιο αδικημένα ψάρια στον χώρο του ενυδρείου (μαζί με τους μονομάχους) και αυτό γιατί στα περισσότερα pet shop τα συνοδεύουν παρέα με μια στρογγυλή γυάλα, η οποία δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα σε κανέναν ζωντανό οργανισμό, παρά μόνον το θάνατο, καθώς δεν παρέχει κάποιο σύστημα φιλτραρίσματος του νερού, ώστε να σχηματιστούν οι αποικίες των βακτηρίων και να μην υπάρχει αμμωνία στο νερό. Αυτό το φαινόμενο κρατάει πολλά χρόνια τώρα και δεν λέει να σταματήσει , καθώς τα (κοινά) χρυσόψαρα είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά ψάρια και αντέχουν αρκετό καιρό στην έκθεση της αμμωνίας, με αποτέλεσμα να έχουν έναν αργό και βασανιστικό θάνατο, λόγω καταστροφής των οργάνων τους (νεφρά κλπ).
      Εκτός της αμμωνίας φυσικά (που είναι και ο κυριότερος λόγος θανάτου), τα χρυσόψαρα παθαίνουν τον λεγόμενο νανισμό, εφόσον μείνουν για αρκετούς μήνες μέσα στην γυάλα και αυτό γιατί τα χρυσόψαρα μεγαλώνουν πολύ, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αναπτυχτούν σωστά κι έτσι να παραμένουν μικρά ως προς το σώμα τους, αλλά τα υπόλοιπα όργανα τους συνεχίζουν να μεγαλώνουν!
      Έτσι οι μαγαζάτορες φέρνουν και ξαναφέρνουν αυτά τα ψάρια, καθώς για τον πελάτη είναι ιδιαίτερα οικονομικά μαζί με την γυάλα τους..
      Σκέπτεται λοιπόν (ο πελάτης), «1 χρόνο μου πήγε, καλά ήταν!» και πηγαίνει και ξαναπαίρνει καινούργιο.. Είναι έτσι όμως? Όχι φυσικά!
      Αν αναλογιστούμε ότι ένα χρυσόψαρο μπορεί να ζήσει έως 35+ χρόνια!!!
      Διαστάσεις και λίτρα ενυδρείου
      Αφού λοιπόν ελπίζω να κατανοήσαμε ότι τα χρυσόψαρα δεν ζουν σε γυάλες, ας δούμε λίγο τι ανάγκες έχουν ως προς το μέγεθος του ενυδρείου.
      Όπως αναφέρθηκε κάποια χρυσόψαρα όπως τα common, comet και shubunkin, μπορούν να φτάσουν τα 30-35 cm, όμως υπάρχουν και τα fancy χρυσόψαρα, που συνήθως δεν ξεπερνούν τα 15-20 cm.
      Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι λόγω μεγέθους χρειάζονται μεγάλα ενυδρεία με μεγάλο μήκος.
      Τα πιο μεγάλα και μακρόστενα χρυσόψαρα (common,commet και shumbunkin) θα πρέπει να διατηρούνται σε ενυδρεία με 100 cm μήκος , ενώ οι fancy ποικιλίες σε 70-80 cm μήκος. Επίσης το ενυδρείο μας δεν θα πρέπει να είναι πολύ φορτωμένο με ψάρια..
      Ενδεικτικά θα πρέπει να μπαίνει 1 ψάρι ανά 30-40 λίτρα νερού (φυσικά ανάλογα το φίλτρο που έχουμε, η αναλογία αυτή μπορεί να διαφοροποιηθεί).
      Έτσι λοιπόν το μικρότερο ενυδρείο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει χρυσόψαρα είναι ένα 60-70 λίτρων με όσο γίνεται μεγαλύτερο μήκος και φυσικά όχι πάνω από 2 fancy χρυσόψαρα.
      Φυτά-Διακόσμηση

       
      Τα χρυσόψαρα ως γνωστό δεν αφήνουν τίποτα όρθιο, έτσι λοιπόν και τα περισσότερα φυτά τα κατασπαράζουν!
      Αυτό κάνει πολλούς να βάζουν πλαστικά φυτά για την διακόσμηση του ενυδρείου, λόγω του ότι δεν μπορούν να τα φάνε.. δεν είναι έτσι όμως ..
      Υπάρχουν κάποια φυτά τα οποία δεν τα πειράζουν τα χρυσόψαρα και μπορούμε να τα βάλουμε στο ενυδρείο μας ώστε να γίνει πιο όμορφο και πιο φυσικό το περιβάλλον τους.
      Κάποια από αυτά είναι: ανούμπιες, βαλισνέριες, εχινόδωροι, java fern, κρυπτοκορινες κ.α
      Το υπόστρωμα μπορεί να είναι ή άμμος ή χαλίκι της επιλογής μας, φυσικά όχι χρωματιστά!
      Στα χρυσόψαρα αρέσει περισσότερο η άμμος, αλλά και με το χαλίκι είναι μια χαρά, αρκεί να προσέξουμε την κοκκομετρία του για να μην πνιγεί την ώρα που το πιπιλάει, δηλαδή θα πρέπει να είναι μικρότερο από το στόμα του.
      Η διακόσμηση του ενυδρείου δεν θα πρέπει να είναι «βαριά» για να μένει αρκετός χώρος για κολύμπι, πέραν των φυτών όμως μπορούμε να προσθέσουμε κάποιες μη ασβεστολιθικές πέτρες, καθώς και ενυδρειακές ρίζες.
      Φίλτρο
      Είναι πολύ σημαντικό σε ένα ενυδρείο με χρυσόψαρα να υπάρχει ένα καλό φίλτρο ώστε να κρατάει καθαρό το νερό τους.
      Τα χρυσόψαρα είναι ¨βρώμικα¨ ψάρια και γι αυτό θα πρέπει να έχουμε ένα καλό-ισχυρό φίλτρο στο ενυδρείο μας.
      Το εξωτερικό φίλτρο είναι μονόδρομος, καθώς το εσωτερικό λόγο του μικρού χώρου που έχει για τα βιολογικά υλικά είναι ανεπαρκές.
      Έτσι επιλέγουμε ένα εξωτερικό φίλτρο κατάλληλο για περισσότερα λίτρα απ' ότι είναι το ενυδρείο μας.
      Επίσης όσον αφορά τον καθαρισμό του ενυδρείου, καλό είναι να χρησιμοποιούμε σκούπα βυθού στις εβδομαδιαίες αλλαγές μας.
      Διατροφή

       
      Τα χρυσόψαρα είναι παμφάγα, έτσι λοιπόν θα πρέπει να δέχονται όλων των ειδών τις τροφές, όπως και κατεψυγμένες τροφές και λαχανικά, πέραν των φλέικς.
      Τα λαχανικά μπορεί να είναι λάχανο, σπανάκι, μαρούλι, καρότο, αρακάς (χωρίς την φλούδα) κ.α ,όλα βρασμένα και τεμαχισμένα στο κατάλληλο μέγεθος ώστε να χωράνε στο στόμα τους..
      Στα φυλλαράκια θα πρέπει να υπάρχει ποικιλία τροφών καθώς και σπιρουλίνα..
      Επίσης θα πρέπει να μουλιάζουμε τα φυλλαράκια σε νερό ενυδρείου για 2-3 λεπτά πριν ταΐσουμε, ιδιαίτερα αν εχουμε fancy χρυσοψαρα ,για να αποφύγουμε την ασθένεια της νηκτικής κύστης.
      Καλό είναι μια φορά την εβδομάδα να μην ταΐζουμε και μια φορά τον μήνα (τουλάχιστον) να δίνουμε βρασμένο αρακά (χωρίς το φλοιό) έπειτα από τη νηστεία.
      Παράμετροι νερού
      Το ph θα πρέπει να είναι 7 με 8, δεν θα έχουν κάποιο πρόβλημα βέβαια με λίγο μεγαλύτερο, αλλά το ιδανικό είναι αυτό..
      Οι σκληρότητες ιδανικά θα πρέπει να είναι 13-18, φυσικά δεν θα είναι πρόβλημα αν φτάσουν και 20..
      Αυτές τις παραμέτρους (πάνω - κάτω) θα βρούμε στο νερό του δικτύου, γι'αυτό αναφέρω όχι ασβεστολιθικές πέτρες και βυθό καθώς οι παράμετροι αυτοί θα ανέβουν (και ανάλογα τα λίτρα, ίσως να ανέβουν αρκετά)
      Επίσης θα ήθελα να πω και για την θερμοκρασία..
      Στα fancy θα πρέπει να είναι λίγο πιο ανεβασμένη (2-3 βαθμούς) από τα υπόλοιπα χρυσόψαρα και καλό θα ήταν να
      έχουμε διαφορετικές θερμοκρασίες τον χειμώνα και διαφορετικές το καλοκαίρι..
      Χειμώνα 12-18
      καλοκαίρι 18-25.
      Απαραίτητος εξοπλισμός είναι τα ανεμιστηράκια ή καλύτερα ένα chilrer καθώς τα χρυσόψαρα περνάν δύσκολες ώρες το καλοκαίρι.
      ---------------------------------------------------
      Το χρυσόψαρο είναι ένα από τα ομορφότερα ψάρια στον κόσμο.
      Σκεφτείτε το καλά πριν κάνετε την αγορά του(ς) και προμηθευτείτε τον εξοπλισμό που χρειάζεται.
      Φερθείτε του όπως και στα υπόλοιπα ψάρια ενυδρείου και φροντίστε να του προσφέρετε ένα «σπίτι» που του αξίζει και ΟΧΙ μια στρογγυλή γυάλινη «φυλακή».

×