Jump to content

Θωλό ενυδρείο


Recommended Posts

Γειά σας, είναι η πρώτη φορά που γράφω στο Forum και όπως θα καταλάβετε είμαι αρχάριος στα ενυδρεία. Έχω ένα ενυδρείο περίπου 40lt με εσωτερικό φίλτρο (όχι της μάνας του) Dolphin που αντλεί 400lt/h, το οποίο έχω βγάλει το σφουγκαράκι που είχε και έχω βάλει υλικά για βιολογικό φιλτράρισμα (ύστερα από παρότρυνση του μαγαζάτορα). από ψαράκια έχω μπόλικα 2 χρυσόψαρα, 2 κοκκινόψαρα, 2 κόι, 1 πλεκόστομο, 1 γατόψαρο, 1 κογκολέζο και 1 που μου το είπανε τίγρη. Δεν είχα σκοπό να βάλω τόσα πολά αλλά τα περισσότερα μου τα έκανε δώρο ο καταστηματάρής κάθε φορά που πήγενα να ψωνίσω κάτι.

Το πρόβλημάμου είναι ενώ στην αρχή το νερό ήταν καθαρό, από την περίοδο που έβαλα τον τίγρη και μετά το νερό σε μερικές μέρες από την αλλαγή πέρνει ένα καφέ χρώμα και φένεται βρόμικο. Τί πλόβλημα έχω; είναι μικρό το εωυδρείο για τα ψάρια; είναι μικρό το φίλτρο; ή οφείλεται στο ψαράκι τίγρη;( γιατί όταν μου το έδωσε μου έδειξε ότι το νερό του στην σακουλίτσα ήταν καφέ).

Το ενυδρείο μου post-14353-1247991091_thumb.jpg

Το Τιγράκι post-14353-1247991158_thumb.jpg

όπως βλέπετε και στις φωτό το νερό είναι θολό, παρεπιπτόντος σε κάθε αλλαγή νερού προσθέτω βακτίρια και ένα ενα υγρό για το χλώριο αν και δεν βάζω νερό της βρύσης.

Ελπίζω να μην σας κούρασα με την πολυλογία μου αλλά προσπάθησα να σας δώσο όσο περισσότερα στοιχεία μπορούσα. Ευχαριστώ εκ των προτέρω για τις συμβουλές σας. :(

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κι εγώ αρχάριος είμαι, απλά θα σου πω ότι μάλλον τα χρυσόψαρα πρέπει να τα βγάλεις, και ίσως το βασικότερο ας μας έλεγες πόσο καιρό έχεις το ενυδρείο και πόσο γρήγορα έβαλες τα ψαράκια σου.

Link to comment
Share on other sites

Το ενυδρείο το έχω περίπου μισό χρόνο και τα πρώτα ψαράκια τα έβαλα μετά από μία εβδομάδα τα οποία ήταν τα χρυσόψαρα και τα κοκκινόψαρα. αλλά δεν μου πάει η καρδιά να τα διώξω, δεν υπάρχει λύση και γιατί συγκεκριμένα τα χρυσόψαρα;

Link to comment
Share on other sites

καλημερα και καλως ηρθες.