Jump to content

Kαλός σας βρήκα...!!!


efthimisv

Recommended Posts

Χαίρομαι πραγματικά που ανήκω πλέον και εγώ στην όμορφη παρέα σας! Αν και δάσκαλος στο επάγγελμα αναζητώ πραγματικούς δασκαλους επάνω στο θέμα του ενυδρείου και πιστεύω πως στο συγκεκριμένο forum θα τους βρω. Είμαι σχετικά αρχάριος όμως πριν την αγορά του ενυδρείου μου και των κατοίκων του ξόδεψα πολλές ώρες ψάχνοντας στις σελίδες σας γιατί δε θέλω να θέσω σε κίνδυνο τα πλασματάκια αυτά που δε μου φταίνε σε τίποτα.

Αναλογιζόμενος το χρόνο που μπορώ να ασχολούμαι με το ενυδρείο καθημερινά, τις απαιτήσεις των ψαριών που θα φιλοξενήσω και τις υπάρχουσες γνώσεις μου διατηρώ το παρακάτω ενυδρείο το οποίο είναι και το πρώτο μου:

2 χρυσόψαρα (νομίζω commet) τα οποία μου τα έδωσε φίλη που διατηρεί λίμνη με 300 χρυσόψαρα

Juwel Rekord 600, 63L

Εσωτερικό φίλτρο τη Juwel με δυνατότητα φιλτραρίσματος 280 λίτρων την ώρα

Φωτισμός: daylite tube 15w της Juwel με χρονοδιακόπτη

Θερμόμετρο και θερμοστάτη της Juwel 50watt τα οποία δε χρησιμοποιώ λόγω χρυσόψαρων

Πλαστικά φυτά για αρχή με προοπτική να φυτέψω σε λίγο καιρό που θα είμαι πιο εξοικοιωμένος με το αντικείμενο γιατί ήδη μου έπεσαν πολλά αυτά που έπρεπε να μάθω και να προσέχω μιας και ήμουν τελείως αδαής!

Πριν βάλω τα ψάρια έστρωνα το ενυδρείο περίπου 1 μήνα και χρησιμοποίησα μπόλι από φίλο

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και καλως ηλθες φιλε...

χαιρομαι πουν αν και νεος εχεις ενα σωστο ενυδριεο..

βεβαια τα λιτρα σου ειναι πολυ οριακα για τα ψαρια σου μιας και ενα χρυσοψαρο θελει 30 - 40 λιτρα ανα ψαρι...

αλλαγες νερου καθε ποτε κανεις και ποσο??

επισης να σου πω να μην φυτεψεις το ενυδρειο σου γιατι τα χρυσοψαρα ειναι φυτοφαγα και θα σου φανε τα φυτα...

τελος περιμενουμε φωτο απο το ενυδρειο σου να δουμε πως ειναι (αν θελεις)

καλη συνεχεια :D

Έγινε επεξεργασία - Sta8hs000
Link to comment
Share on other sites