Jump to content

ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ?


Memas 13

Recommended Posts

Καλημέρα φιλαράκια.

Μπορεί κάποιος να μου πει αν αυτό το dimmer κάνει τις εξής λειτουργίες?

δείτε εδώ

1.Προσομοιώνει σύστημα ανατολής-δύσης?

2.Ανάβει αυξάνοντας την ένταση του φωτός, και κλείνει μειώνοντάς την για να αποφευχθεί το στρες στα ψαράκια?

Μην βαράτε αλλά με αυτά τα ηλεκτρολογικά είμαι άσχετος.... :(

Link to comment
Share on other sites

κατ'αρχας θα πρεπει να μας πει καποιος που ξερει γερμανικα.

αν καταλαβα καλα οριζεις σε ποσο χρονικο διαστημα θα δωσει 220 βολτ. για παραδειγμα, το προγραμματιζεις οτι θα ανοιξει στις 10 το πρωι δίνοντας μικρη ταση και αυτο αυξανει σταδιακα τη ταση μεσα στο χρονο που το εχεις προγρματισει (πχ σε 5 λεπτα), και θα δωσει 220 βολτ στις 10.05. αν ειναι ετσι οπως το λεω,δεν νομιζω οτι μπορει να εφαρμοστει στις λαμπες φθοριου που χρησιμοποιουμε εμεις, αλλα σε λαμπες πυρακτωσεως, τις κλασικες δηλαδη που εχουμε στα σπιτια μας.

Link to comment
Share on other sites

.....αν ειναι ετσι οπως το λεω,δεν νομιζω οτι μπορει να εφαρμοστει στις λαμπες φθοριου που χρησιμοποιουμε εμεις, αλλα σε λαμπες πυρακτωσεως, τις κλασικες δηλαδη που εχουμε στα σπιτια μας.

Γραφει Τ5 οποτε κανει για το ενυδρειο (γιάυτο και πωλειται και σε ψαρομαγαζο)

Το προβλημα ειναι οτι αυτα πρεπει να γινονται με το χερι και οχι προγραμματιζομενα με χρονοδιακοπτη.

Και ποιος ειναι καθε μερα πανω απο το ενυδρειο την προκαθοριμενη ωρα που πρεπει να αναβουν και να σβηνουν τα φωτα?

Το προγραμματιζομενο της ιδιας εταιρειας ειναι αυτο http://shop.aqualight.de/product_info.php?...--1-10Volt.html

αλλα πολυ ακριβο, καλυτερα βρες αλλη λυση.

Link to comment
Share on other sites

Γραφει Τ5 οποτε κανει για το ενυδρειο (γιάυτο και πωλειται και σε ψαρομαγαζο)

Το προβλημα ειναι οτι αυτα πρεπει να γινονται με το χερι και οχι προγραμματιζομενα με χρονοδιακοπτη.

Και ποιος ειναι καθε μερα πανω απο το ενυδρειο την προκαθοριμενη ωρα που πρεπει να αναβουν και να σβηνουν τα φωτα?