Jump to content

εικονες ντροπης...


Recommended Posts

αν δεν υπαρχει ζητηση οικοπεδων μεσα στα βουνα θα καιγονται? μηπως τελικα φταιμε εμεις?

Link to comment
Share on other sites

Οτι φταιμε εμεις ειναι το μονο σιγουρο.Τα καημενα τα δεντρα και τα ζωα ομως τι φταινε? :(

Link to comment
Share on other sites

ντροπης πραγματα για αλλη μια φορα.για να δουμε τον κυριο ΄΄Σουφλιά΄΄ που λεει οτι εκανε την νομοθεσια ετσι ωστε να μην χτιστει τιποτα στα καμμενα και τα δεντρα να ξαναπαρουν την παλια τους θεση.το μονο σιγουρο για μενα ειναι πως οι καινουριες φτωχοοικοδομες θα εχουν και πισινα.επισης καλο θα ητανε να ξυπνησουνε και οι υπολοιποι πολιτικοι μπας και δουμε κανα ιχνος ελληνισμου και ανθρωπιας.αυτα να τα βλεπουν και καποιοι που στις προηγουμενες εκλογες επεμεναν για τις σοφες επιλογες του λαου.παλι καλα που εχουνε μεινει οι πραγματικα πατριωτες πιλοτοι μας και πιστευουν σε αυτο που κανουν.συγχαρητηρια και σε αυτους που δουλεψαν με αυτοθυσια και θαρρος.ξερουν εκεινοι ποιοι ειναι και δεν θελουν να βγουν στην καμερα γιατι σβηνουν την χωρα τους επειδη το εχουν χρεος και οχι για να γεμισουν την τσεπη τους.Συγχαρητηρια λοιπον στους πυροσβεστες μας και οχι στα μεγαλα κεφαλια τις πυροσβεστικης,συγχαρητηρια στους πιλοτους μας που δεν κοιτανε την ζωη τους,συγχαρητηρια στα φανταρακια μας που τρεχανε με ενα φτυαρι μονο και σε καθε απλο ΕΛΛΗΝΑ πολιτη που καταναλωσε το το ατελειωτο θαρρος του.

Επισης ρε παιδια της τροχαιας και αστυνομιας.αυτο το φορτηγακι μαρκας toyota ασπρο σχετικα καινουριο μοντελο γιατι γυριζε με εναν οδηγο με περιεργη φατσα,σγουρα μαλυα και μελαμψο προσωπο κατα τις 12 και το βραδυ στο Βαρναβα την παρασκευη που ξεσπαγαν οι φωτιες????.το πιο περιεργο απο ολα ητανε οτι ειχε πινακιδες ΔΟΚ.δυστηχως δε προλαβα το νουμερο.αυτο το γραφω γιατι λεγανε οι ειδησεις οτι ειδανε τα παρατηρια δυο υποπτα ασπρα φορτηγακια.παντως για του λογου το αληθες εγω με δυο φιλους την παρασκευη το βραδυ γυρισα ολο το βαρναβα ,γραμματικο και φτασαμε μεχρι την παραλια του μαραθωνα για να αραξουμε το βραδυ.ειμασταν με δυο μηχανες και ειχαμε υπνοσακους πανω μας,βαλιτσα για τα βατραχοπεδιλα και αλλα ειδη αλιειας.πολυ πραμα δηλαδη.κανεις μπατσος που μας ειδε τα αγρια χαραματα κοντα στις φωτιες που περασαμε δεν μας σταματησε για ελεγχο.αρα ειδα με τα ματια μου και παλι οτι δεν υπαρχει προληψη.

επισης παραθετω μια φωτο για να βλεπουμε οτι υπαρχουνε ακομα ΕΛΛΗΝΕΣ που ρισκαρουν την ζωη τους για την ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ μας

Ευχομαι για ενα καλυτερο μελλον και ελπιζω ΄΄κυριοι΄΄ 300 της βουλης να ξυπνησουν οι 300 της αρχαιας ΕΛΛΑΔΑΣ για να σας βαλει καποιος στην θεση σας γιατι εχετε ξεσαλωσει πολυ

Απο εναν ΕΛΛΗΝΑ που ποναει να βλεπει τον τοπο του να καταστρεφεται για την τσεπη καποιον

post-2641-1251187815_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη επιδη το Σ/Κ που εγινε το κακο ελειπα στην παραλια και δεν ειχα ΤV να βλεπω τι γινετε.... ειναι αληθεια αυτο που μου πε ο κολητος μου?????

Οτι δεν αφηναν τα πηροσβεστικα οχηματα να περασουν χωρις να πληρωσουν απο τα διοδια????

Έγινε επεξεργασία - Sta8hs000
Link to comment
Share on other sites

πολυ πιθανον να το εκαναν και αυτο.στην Ελλαδα ζουμε.εδω δεν αφηναν τον πιλοτο να πεταξει να σβησει τις φωτιες επειδη τον συνελαβαν για χρεος 600 περιπου ευρο,την ημερα με τις φωτιες το θυμηθηκαν τα ντουγανια.6 ωρες που τον κρατησαν θα ειχε σωσει ενα δασος.αυτο αποδεικνυει οτι το καψιμο της Ελλαδας μας ειναι πολιτικο σχεδιο

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που θα πώ ειναι ΤΙ ΝΕΡΟ ΘΑ ΠΙΝΟΥΜΕ???

Σκευτητε οτι ολα τα καμμενα περιμετρικα της λίμνης, δεντρα, στάχτες, σκουμιδια, πλαστικά θα καταλληγουν ολα μεσα στη λίμνη!!

:(

Link to comment
Share on other sites

Περσινό αλλά πάντα επίκαιρο

Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν φτερά;

________________________________________

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ

Το Σάββατο, 12/7/2008, πηγαίνοντας για μπάνιο, στη Σκύρο, βρέθηκα μπροστά σε μιά εξαιρετικά δυσάρεστη έκπληξη, διαπιστώνοντας οτι το σύννεφο στο βάθος δεν ήταν ακριβώς σύννεφο, αλλά πυκνός καπνός.

Ηταν καπνός από μεγάλη φωτιά στο πευκοδάσος που κάλυπτε το βόρειο κομμάτι του μικρού νησιού.

Και ήταν μεγάλη η φωτιά γιατί λίγα λεπτά αργότερα, μόλις βρέθηκα στην αμμουδιά της Καλαμίτσας, είδα τα πυροσβεστικά Canadair CL-415 να κατεβαίνουν στη θάλασσα γι’ανεφοδιασμό, κι’ήταν επτά (από τα 10 που διαθέτουμε!!!).

Αν και είχαν αρχίσει νωρίτερα τις ρίψεις, να μιλήσω μόνο γι’αυτό που είδα:

Με τα μάτια μου, λοιπόν, τα έβλεπα, εξήμισι ώρες, να πηγαινοέρχονται σε κύκλους χτυπώντας το θηρίο που είχε ξυπνήσει απ’το πρωί και κατάτρωγε το δάσος.

Ορμούσαν μέχρι που νύχτωσε, ξανά και ξανά, χωρίς ανάσα, χωρίς φαί, ακατούρητοι, ακούραστοι, χωρίς φόβο, πολεμώντας με τις μικρές τους υδάτινες λόγχες να γκρεμίσουν το θεόρατο καθεδρικό των πύρινων γλωσσών.

Δεν φοβήθηκαν ούτε όταν, κατά τις δύο το μεσημέρι, το τέρας σηκώθηκε όρθιο και ούρλιαξε τόσο δυνατά που ο καπνός του έφτασε στο Σούνιο.

Από κοντά πολέμαγαν και δυό ελικόπτερα, αυτά που είναι σαν τεράστιες ακρίδες, πολύ μικρά όμως στην άνιση μάχη.

Και δεν έφυγαν, παρά μόνο σαν νύχτωσε και δε βλέπανε άλλο.

Και απ’τα χαράματα της Κυριακής ξανάρχισε ο πόλεμος.

Μέχρι που τελικά, νικήσανε.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Οσες ώρες τα έβλεπα, τα Canadair γύριζαν σε κύκλους των οκτώμισι λεπτών (άντε πές εννέα), δηλαδή έκαναν τουλάχιστον 43 ρίψεις το καθένα.

Με 5,5 τόνους νερό περίπου σε κάθε ρίψη κουβάλησαν και έριξαν στη φωτιά τουλάχιστον 236 τόνους νερού το καθένα.

Και συνολικά ρίξανε, όσο τα έβλεπα εγώ, πάνω απο 1655 τόνους νερού.

Οι 43 ρίψεις αντιστοιχούν σε όσες απο/προσγειώσεις κάνει ένα πλήρωμα Boeing 747 σε 6 μήνες, αν δεν κάνω λάθος.

Η μέγιστη ταχύτητα των CL-415 είναι 375 km/h (λίγο πιο γρήγορα από Formula 1), ενώ όταν κάνουν ρίψη, πετούν (?) με 195 km/h (πιο αργά απο την τελική του οικογενειακού μας αυτοκινήτου).

Το κάθε πλήρωμα αποτελείται από δύο άτομα που ανήκουν στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία.

Δεν πετούν σε ρομαντικά ηλιοβασιλέματα, πετούν μέσα σε καπνό και φλόγες.

Οι σμαραγδένιες θάλασσες, που κολυμπάμε εμείς που «βλέπουμε» είναι νερό για να σβήσει η φωτιά

Οταν, όταν και άν, τελειώσουν και γυρίσουν στην Ελευσίνα δεν τους περιμένει κανείς.

Δεν απεργούν. Ποτέ!

Δεν επιτρέπεται να είναι ευρύπυγοι, άρα δεν υνδικαλίζονται.

Δεν είναι αρμόδιοι, άρα είναι υπεύθυνοι.

Δεν φορούν φανταχτερές στολές και δεν εμφανίζονται ποτέ σε κανάλια.

Η γειτονιά τους ξέρει μόνο οτι δουλεύουν (!) στην Αεροπορία.

Δεν θα αναφερθεί ποτέ κανείς γι’αυτούς με το μικρό τους όνομα.

Ούτε με το επίθετο, διότι είναι ανώνυμοι!!!

Νομίζω όμως, οτι θυμάμαι κάποιους αριθμούς:

2049

2044

2054

2053

2050

2052

2051

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

Με κατανόηση, στην παγκόσμια κότα, που δήλωσε σε «κανάλι» στην τελευταία φωτιά του Υμηττού «...τ’αεροπλάνα κάνανε μία ώρα νάρθουν...» !!!

Μία, να είναι η ώρα σας, μαντάμ.

Κι εκείνη, στο κρεββάτι!

ΕΥΧΗ

Την έχει κάνει η γιαγιά μου:

«Γειά στα χεράκια σας παλληκάρια μου» και, «Να σας χαίρεται η μανούλα σας λεβέντες μου» Και η γυναίκα σας και τα παιδιά σας κι εμείς οι κολυμβητές, οι παρατηρητές, οι αμέτοχοι, οι ευγνώμονες

Υ.Γ. Σαν παρατηρητής, κολυμβητής, αμέτοχος και θλιβερά ανίκανος, έσφιγγα ασυναίσθητα τις γροθιές μου όταν οι πιλότοι πίεζαν (και ίσως με τα ίδια τους τα χέρια τους τραβούσαν) τα CL-415, να σηκωθούν φορτωμένα, βογγώντας από την Καλαμίτσα.

Ο ήχος από τους P&W, που αγωνίζονταν να ισορροπήσουν τα αεροπλανάκια που κλυδωνίζονταν στο δυνατό Βοριά δεν είχε τίποτα το ηρωικό, το φαντασμαγορικό, τέλος πάντων!

- Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν φτερά;

- Εχουν, αγόρι μου.

- Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν ονόματα;

- Εχουν αγόρι μου.

- Και πώς τους λένε:

- 2049, 2044, 2054, 2053, 2050, 2052, 2051.

Από email που πήρα

Link to comment
Share on other sites

Περσινό αλλά πάντα επίκαιρο

Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν φτερά;

________________________________________

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ

Το Σάββατο, 12/7/2008, πηγαίνοντας για μπάνιο, στη Σκύρο, βρέθηκα μπροστά σε μιά εξαιρετικά δυσάρεστη έκπληξη, διαπιστώνοντας οτι το σύννεφο στο βάθος δεν ήταν ακριβώς σύννεφο, αλλά πυκνός καπνός.

Ηταν καπνός από μεγάλη φωτιά στο πευκοδάσος που κάλυπτε το βόρειο κομμάτι του μικρού νησιού.

Και ήταν μεγάλη η φωτιά γιατί λίγα λεπτά αργότερα, μόλις βρέθηκα στην αμμουδιά της Καλαμίτσας, είδα τα πυροσβεστικά Canadair CL-415 να κατεβαίνουν στη θάλασσα γι’ανεφοδιασμό, κι’ήταν επτά (από τα 10 που διαθέτουμε!!!).

Αν και είχαν αρχίσει νωρίτερα τις ρίψεις, να μιλήσω μόνο γι’αυτό που είδα:

Με τα μάτια μου, λοιπόν, τα έβλεπα, εξήμισι ώρες, να πηγαινοέρχονται σε κύκλους χτυπώντας το θηρίο που είχε ξυπνήσει απ’το πρωί και κατάτρωγε το δάσος.

Ορμούσαν μέχρι που νύχτωσε, ξανά και ξανά, χωρίς ανάσα, χωρίς φαί, ακατούρητοι, ακούραστοι, χωρίς φόβο, πολεμώντας με τις μικρές τους υδάτινες λόγχες να γκρεμίσουν το θεόρατο καθεδρικό των πύρινων γλωσσών.

Δεν φοβήθηκαν ούτε όταν, κατά τις δύο το μεσημέρι, το τέρας σηκώθηκε όρθιο και ούρλιαξε τόσο δυνατά που ο καπνός του έφτασε στο Σούνιο.

Από κοντά πολέμαγαν και δυό ελικόπτερα, αυτά που είναι σαν τεράστιες ακρίδες, πολύ μικρά όμως στην άνιση μάχη.

Και δεν έφυγαν, παρά μόνο σαν νύχτωσε και δε βλέπανε άλλο.

Και απ’τα χαράματα της Κυριακής ξανάρχισε ο πόλεμος.

Μέχρι που τελικά, νικήσανε.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Οσες ώρες τα έβλεπα, τα Canadair γύριζαν σε κύκλους των οκτώμισι λεπτών (άντε πές εννέα), δηλαδή έκαναν τουλάχιστον 43 ρίψεις το καθένα.

Με 5,5 τόνους νερό περίπου σε κάθε ρίψη κουβάλησαν και έριξαν στη φωτιά τουλάχιστον 236 τόνους νερού το καθένα.

Και συνολικά ρίξανε, όσο τα έβλεπα εγώ, πάνω απο 1655 τόνους νερού.

Οι 43 ρίψεις αντιστοιχούν σε όσες απο/προσγειώσεις κάνει ένα πλήρωμα Boeing 747 σε 6 μήνες, αν δεν κάνω λάθος.

Η μέγιστη ταχύτητα των CL-415 είναι 375 km/h (λίγο πιο γρήγορα από Formula 1), ενώ όταν κάνουν ρίψη, πετούν (?) με 195 km/h (πιο αργά απο την τελική του οικογενειακού μας αυτοκινήτου).

Το κάθε πλήρωμα αποτελείται από δύο άτομα που ανήκουν στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία.

Δεν πετούν σε ρομαντικά ηλιοβασιλέματα, πετούν μέσα σε καπνό και φλόγες.

Οι σμαραγδένιες θάλασσες, που κολυμπάμε εμείς που «βλέπουμε» είναι νερό για να σβήσει η φωτιά

Οταν, όταν και άν, τελειώσουν και γυρίσουν στην Ελευσίνα δεν τους περιμένει κανείς.

Δεν απεργούν. Ποτέ!

Δεν επιτρέπεται να είναι ευρύπυγοι, άρα δεν υνδικαλίζονται.

Δεν είναι αρμόδιοι, άρα είναι υπεύθυνοι.

Δεν φορούν φανταχτερές στολές και δεν εμφανίζονται ποτέ σε κανάλια.

Η γειτονιά τους ξέρει μόνο οτι δουλεύουν (!) στην Αεροπορία.

Δεν θα αναφερθεί ποτέ κανείς γι’αυτούς με το μικρό τους όνομα.

Ούτε με το επίθετο, διότι είναι ανώνυμοι!!!

Νομίζω όμως, οτι θυμάμαι κάποιους αριθμούς:

2049

2044

2054

2053

2050

2052

2051

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

Με κατανόηση, στην παγκόσμια κότα, που δήλωσε σε «κανάλι» στην τελευταία φωτιά του Υμηττού «...τ’αεροπλάνα κάνανε μία ώρα νάρθουν...» !!!

Μία, να είναι η ώρα σας, μαντάμ.

Κι εκείνη, στο κρεββάτι!

ΕΥΧΗ

Την έχει κάνει η γιαγιά μου:

«Γειά στα χεράκια σας παλληκάρια μου» και, «Να σας χαίρεται η μανούλα σας λεβέντες μου» Και η γυναίκα σας και τα παιδιά σας κι εμείς οι κολυμβητές, οι παρατηρητές, οι αμέτοχοι, οι ευγνώμονες

Υ.Γ. Σαν παρατηρητής, κολυμβητής, αμέτοχος και θλιβερά ανίκανος, έσφιγγα ασυναίσθητα τις γροθιές μου όταν οι πιλότοι πίεζαν (και ίσως με τα ίδια τους τα χέρια τους τραβούσαν) τα CL-415, να σηκωθούν φορτωμένα, βογγώντας από την Καλαμίτσα.

Ο ήχος από τους P&W, που αγωνίζονταν να ισορροπήσουν τα αεροπλανάκια που κλυδωνίζονταν στο δυνατό Βοριά δεν είχε τίποτα το ηρωικό, το φαντασμαγορικό, τέλος πάντων!

- Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν φτερά;

- Εχουν, αγόρι μου.

- Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν ονόματα;

- Εχουν αγόρι μου.

- Και πώς τους λένε:

- 2049, 2044, 2054, 2053, 2050, 2052, 2051.

Από email που πήρα

...:(...

Link to comment
Share on other sites

έτσι μπραβο.ένα μεγάλο μπραβο στους ιπτάμενους φύλακες μας .να είναι πάντα καλά εκείνοι και οι οικογένειες τους!!

Υ.Γ.όταν κάποιο καναντερ δεν σβήνει δέντρο ή σπίτι αλλά βίλα πολυτελείας χτισμένη σε καταπατημενη περιοχη από το μελλον των παιδιων μας δεν φταιει ο πιλότος μας αλλά ο μα@@@ας πολιτικος που εδωσε την διαταγη στον αρμόδιο που συντονίζει.αυτο να προσεξουν καλα και οι απλοί πολίτες που μέσα στην αγανάκτηση τους που ειναι σεβαστη, λένε βαριές κουβέντες για τους πιλότους μας καθως και τους πυροσβέστες μας.μην ξεχνάτε πως αλλοι διατάζουν παρόλο που αλλοί ρισκάρουν την ζωή τους.

ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΥΓΙΕΙΣ

Link to comment
Share on other sites

- Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν φτερά;

- Εχουν, αγόρι μου.

- Γιαγιά, οι άγγελοι έχουν ονόματα;

- Εχουν αγόρι μου.

- Και πώς τους λένε:

- 2049, 2044, 2054, 2053, 2050, 2052, 2051.

Από email που πήρα

Το μονο που θα συμπληρωσω ειναι η Ελλαδα διαθετει και CL-315 για την ακριβεια 11 εκτος απο τα 10 CL-415 και τα οποια βρισκονται στο αεροδρομιο της ελευσινας.

Τα CL-315 ειναι παλαιοτερα και οι κωδικοι τους ειναι 10xx αντι 20xx που ειναι τα καινουργια

Η διαφορα που φαινεται απο μακρια ειναι οτι τα CL-315 διαθετουν 2 τρυπες (αεραγωγους) καντω από τους ελικες καιεινει τετραγωνου σχηματος και οτι στον ουριαιο έχου 2 χαρακτηριστικα τριγωνα ενω τα CL-314 όχι.

Θα αναφερω ενα χαρακτηριστικο αποσπασμα απο που μου είχε πει στις φωτιες του 2007 ενας φιλος που ειναι πιλοτος σε αυτα τα αεροσκαφη.

"Την ώρα που βουτας να σβήσεις τη φωτια και βρισκεσαι μεσα στους καπνους ειναι πολυ δυσκολο να διακρινεις εαν υπαρχει κατι που μπορει να το χτυπησεις... ενα ύψομα, ενας λόφος.

Οι εξετερικες θερμοκρασιες απο κατω απο το αεροσκαφος να ξεπερνουν του 500-600 βαθμους....

Οι θερμοκρασιςες υποσκιαν να ειναι 40 βαθμους..... και το αεροσκαφος να το χτυπαει 14 ωρες ο ηλιος....

Το αεροσκαφος να μην εχει επαρκη θερμομονοση....

Να ειναι ολο λαμαρινα που καιει!!!

Να νιωθεις οτι ψηνεσαι.....

Να θες να ανοιξειτ το παραθυρο και να γεμιζει καπνους το πιλοτιριο....

Μια κολαση πραγματικη!!!...."

Αυτα απο μενα.

Ενα μεγαλο μπραβο σε αυτα τα παιδια και να καταλαβει ο κοσμος οτι δεν μπορουσαν να ειναι παντου αυτες τι μερες!!!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...