Jump to content

Γειά χαρά


Phantom

Recommended Posts

Γειά σας, με λένε Δημήτρη, και είμαι αρχάριος.. Καλώς με βρήκατε. Πρόσφατα πήρα ένα ενιδρύο... Δεν ξέρω ακριβώς τα λίτρα κλπ αλλά θα βάλω φοτο να το δείτε να μου πείτε αν θέλετε... έχω βάλει ένα φυτό(θα βάλω κι άλλα), άμμο, φίλτρο,θερμόμετρο,θερμοστάτη,αντλία,λάμπα μπλα μπλα... κ τώρα έβαλα έναν γλύφτη, ένα σκαλάρι και τον μονομάχο μου....Έχω κάποιους φόβους για το μονομάχο...αλλα ο τιπος στο Pet Shop μου είπε πως το πιο πιθανόν είναι να μην υπάρχει πρόβλημα απλά να επιβλέπω μήπως και κάνει τίποτα να το βγάλω...εδώ και μια ώρα που τον έβαλα ειναι κύριος... αυτααα... γιααα διορθώστε, για διορθώστε...

για το μεγεθος σε λίτρα σας λέω διαστάσεις μπας και μπορείτε να μ πείτε.. απο μπροστα 40 εκατοστα απο τα πλάγια 23 και σε ύψος 22....

:(

post-15596-1254244354_thumb.jpgpost-15596-1254244301_thumb.jpgpost-15596-1254244388_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλώς ήρθες :( το ενυδρείο σου είναι 22 λίτρα και 17,89 καθαρά είναι πάρα πολύ λίγα τα λίτρα για τα ψάρια που έχεις :)

Έγινε επεξεργασία - chris99
Link to comment
Share on other sites

εμμμμ.. μα έχω τρία ψάρια... πόσα πέρνει δηλαδή? 1?

επίσης πέρα απ αυτά και άλλο ένα λίγο πιο μικρό απ το σκαλάρι έλεγα να το γεμίσω με μικροσκοπικά...

και ευχαριστώ για τα λίτρα :(

Έγινε επεξεργασία - Phantom
Link to comment
Share on other sites

μόνο το μονομάχο μπορείς να κρατήσεις με το ζόρι βάλε μερικά φυτά ακόμα και θα είναι εντάξει :(

Link to comment
Share on other sites

σιγά που πλίρωσα τόσα λεφτά για να βάλω τον μονομάχο ... τον άφηνα και στη γυαλλα...δε μου φένεται λογικα αλλα τελοσπάντων ευχαριστώ :(

Link to comment
Share on other sites

και να ξέρεις δεν μετράει το μέγεθος του ψαριού αλλά τα λίτρα που θέλει μην το ξεχνάς ποτέ αυτό

Link to comment
Share on other sites

σιγά που πλίρωσα τόσα λεφτά για να βάλω τον μονομάχο ... τον άφηνα και στη γυαλλα...δε μου φένεται λογικα αλλα τελοσπάντων ευχαριστώ :(