Jump to content

ποιο ψάρι είναι αυτό?


bluetzin

Recommended Posts

φίλοι χομπίστες καλησπέρα,

δεν θα σας ζαλίσω πολύ...είμαι σαφής σε αυτό που θέλω να μάθω κι όποιος ξέρει να μου απαντήσει θα το εκτιμούσα.

Είμαι αρχάριος αλλα νομίζω για αρχή τα καταφέρνω μια χαρά,αφου μετα τη πρώτη θλιβερή μου προσπάθεια να συντηρήσω δυό χρυσόψαρα...διάβασα πολύ για να κάνω μια νέα αρχή με νέες προοπτικές και ως τώρα τα ψιλοκαταφέρνω...το πρώτο ψαράκι που έβαλα στο ενυδρείο, μου το κάνανε δώρο αλλα δεν γνωρίζω τι είναι...απο τα λιγοστά που ξέρω μαντεύω πως είναι κιχλίδα.Μήπως ξέρει κάποιος να με κατατοπίσει σχετικά με το ποιό είδος είναι το συγκεκριμένο...το βγαλα μια φωτογραφία...ευχαριστω για όσους απαντήσουν.

post-15781-1255374357_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

νομίζω είναι κιχλίδα Αμερικής zebra chiclid σαν τις δικές μου δεν είμαι σίγουρος

Έγινε επεξεργασία - chris99
Link to comment
Share on other sites

φίλοι χομπίστες καλησπέρα,

δεν θα σας ζαλίσω πολύ...είμαι σαφής σε αυτό που θέλω να μάθω κι όποιος ξέρει να μου απαντήσει θα το εκτιμούσα.

Είμαι αρχάριος αλλα νομίζω για αρχή τα καταφέρνω μια χαρά,αφου μετα τη πρώτη θλιβερή μου προσπάθεια να συντηρήσω δυό χρυσόψαρα...διάβασα πολύ για να κάνω μια νέα αρχή με νέες προοπτικές και ως τώρα τα ψιλοκαταφέρνω...το πρώτο ψαράκι που έβαλα στο ενυδρείο, μου το κάνανε δώρο αλλα δεν γνωρίζω τι είναι...απο τα λιγοστά που ξέρω μαντεύω πως είναι κιχλίδα.Μήπως ξέρει κάποιος να με κατατοπίσει σχετικά με το ποιό είδος είναι το συγκεκριμένο...το βγαλα μια φωτογραφία...ευχαριστω για όσους απαντήσουν.

Αδερφε αυτο ειναι Ταγκανικα ψαρακι.....η φροντοζα μικρη ή ενασ νεολαμπρολογος δεν ειμαι σιγουρος....το θεμα ειναι οτι θελει σκληρο νερο ph πανω απο 8 και σετ απ με σπηλιες....κ αν ειναι φροντοζα θελει πολλααααα λιτρα κ διατηρειτε σε κοπαδι.....τα εχεις αυτα??

Link to comment
Share on other sites