Jump to content

Αρχάριος στις Κιχλίδες


Recommended Posts

Καλησπέρα! Είμαι εντελώς άσχετος με τις αφρικανικές κιχλίδες..σκεφτόμουν να ενασχοληθώ με τους δίσκους, ψάρια για τα οποία γνωρίζω αρκετά περισσότερα! Ωστόσο, μια βόλτα στο pet shop που ψωνίζω με έφερε αντιμέτωπο με ένα ενυδρείο 120lt που βρίσκεται προς πώληση...έπεσα και πάνω σε κάτι πανέμορφα αφρικάνικα ψάρια και το ομολογώ τα ερωτεύτηκα! Ερωτώ: τί επιλογές ψαριών έχω στα 120-125lt περίπου??

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Είμαι εντελώς άσχετος με τις αφρικανικές κιχλίδες..σκεφτόμουν να ενασχοληθώ με τους δίσκους, ψάρια για τα οποία γνωρίζω αρκετά περισσότερα! Ωστόσο, μια βόλτα στο pet shop που ψωνίζω με έφερε αντιμέτωπο με ένα ενυδρείο 120lt που βρίσκεται προς πώληση...έπεσα και πάνω σε κάτι πανέμορφα αφρικάνικα ψάρια και το ομολογώ τα ερωτεύτηκα! Ερωτώ: τί επιλογές ψαριών έχω στα 120-125lt περίπου??

Ευχαριστώ!

25584[/snapback]

Σιγουρα είναι τα....ομορφοτερα :o:thumbdown: ψαρακια :lmao: ειδικα τα mmbuna

http://www.cichlid-forum.com/profiles/category.php?cat=2

120lt ...δηλαδη μετα απο τις...πετρες (θελει πολλεεεεες :thumbup: πετρες) και την αμμο...καθαρο 100lt

Δεν κοιτας για καμμια....προσφορα πιο...μεγαλου???? :ninja: (πχ 200lt)

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα! Τελικά έπειτα από μία μικρή έρευνα στην αγορά μου φαίνεται οτι θα πρέπει να επιμείνω στα 120 λίτρα..κυρίως λόγω των εξόδων! Οπότε, ρωτάω τα εξής:

α) Πού μπορώ να βρώ ασβεστολιθικές πέτρες (μεγάλες και να διαθέτουν τρύπες)

Στη θάλασσα ίσως??

β) Διάβασα οτι χρειάζεται φελιζόλ και κάτω από το υπόστρωμα. Είναι κάποιο ειδικό? Το βάζω έτσι απλά ή χρειάζεται να τυλιχτεί σε κάτι? Και επίσης ποιός ο ρόλος του φελιζόλ κάτω από το υπόστρωμα??

γ) Λογικά το ενυδρείο θα είναι mbuna tank..για αυτό σκάφτομαι 4-5 Pseudotropheus socolofi και 4-5 Labidochromis caeruleus. Θα μπορούσε να ισχύει σαν ιδέα δεδομένου οτι υπάρχουν πολλές πέτρες και κρυψώνες???