Jump to content

βασικα...καλώς σας βρήκα


aris1973

Recommended Posts

καθότι δεν έχω ανάλογη εμπειρία σχετικά με forum,chat-rooms κλπ αρκετές ημέρες σκεφτόμουνα τι να γράψω για αυτή την ιστοσελίδα ή forum ή δεν δεν ξέρω πως αλλιώς λέγεται....Με απλά λόγια απίστευτη!!!Βρίσκεις τα πάντα,όλα τα θέματα και κυρίως ανθρώπους με φοβερό κέφι και όρεξη με αυτό που αγαπούν.Και εγώ που πίστευα οτι τέτοιοι άνθρωποι ...είναι είδος υπο εξαφάνιση.

Για οτι αφορα εμένα είμαι αρχάριος με τα ενυδρειακά ,έχω στην κατοχή μου ενα ενυδρείο 80λίτρων(μαλλον απο το καρφούρ,αλλά μου το δώσανε δώρο)με εσωτερικό φίλτρο το οποίο περιλαμβάνει (για να δούμε!!):ανλία eheim,μακαρονι,κάτι σαν βαμβακι λευκο της sera και βαμβακι χρώματος μπλέ(ελπίζω να μην γελάει κανείς!!) θερμόμετρο 100watt,λαμπα 16 watt,αντλία αερος eheim100.Και τώρα στα ζωντανα:δυο πλατυ(αρσενικο-θηλυκο)δυο ξιφοφοροι,δυο τιγράκια ροζ(εντολη από τα κορίτσια μου!!),ενα γλύφτη(κοινος πλατύστομος)ενα χρυσοψαρο και ενα μονομάχο......ελπίζω να μην αρχίσετε να ουρλιάζετε ...από οτι έχω διαβάσει αυτό δεν είναι κοινωνικό ενυδρείο..του κουτρούλη ο γάμος......Αυτά τα ολίγα για μένα

Link to comment
Share on other sites

καθότι δεν έχω ανάλογη εμπειρία σχετικά με forum,chat-rooms κλπ αρκετές ημέρες σκεφτόμουνα τι να γράψω για αυτή την ιστοσελίδα ή forum ή δεν δεν ξέρω πως αλλιώς λέγεται....Με απλά λόγια απίστευτη!!!Βρίσκεις τα πάντα,όλα τα θέματα και κυρίως ανθρώπους με φοβερό κέφι και όρεξη με αυτό που αγαπούν.Και εγώ που πίστευα οτι τέτοιοι άνθρωποι ...είναι είδος υπο εξαφάνιση.