Jump to content

είμαι αρχάρια βοηθήστε !!


Recommended Posts

γειά σας έχω ένα ενυδρείο 300 λίτρα είχα ασχοληθεί πριν απο 9 χρόνια πάλι με το χόμπυ αλλά αυτή την φορά έχω κολλήσει περισσότερο. ¨Εχω το εξής πρόβλημα.. στο ενυδρείο μου το οποίο έχω εδώ και 2,5 μήνες την τελευταία εβδομάδα μου ψοφήσανε 2 γατόψαρα και ένα ramirezi σήμερα. Οι τιμές που έχω είναι οι εξής ΡΗ 7, KH 6 τώρα θα τρελαθείται GH 22!!! τι να κάνω;;;;; έβαλα τύρφη για να κατέβει....βοηθήστε με, θα μου ψοφήσουν και τα άλλα μου ψάρια; έχω 2 gurami μέσα , νέον και gappy η οποία μάλιστα είναι έγκυος και επειδή δεν έχω μεγάλα φυτά την έχω βάλει στην γεννήστρα εδώ και 2,5 εβδομάδες. Κοίταξα να δω αν το ramirezi ηταν άρρωστο αλλά δεν είδα κάτι ούτε κόκκινα στίγματα ούτε fin rot τι συμβαίνει;Σας παρακαλώ απαντήστε μου σύντομα

Έγινε επεξεργασία - mortisia
Link to comment
Share on other sites

To GH της βρύσης σου πόσο είναι ;

Μήπως έχεις μέσα υπόστρωμα ή πέτρες ασβεστολιθικές και έχουν ανεβάσει την σκληρότητα του νερού σου ;

Και καλώς όρισες στο Aquazone.

Link to comment
Share on other sites

χμ και το έλεγα του άνδρα μου να μην μαζέψει τις πέτρες απο το ποτάμι , θα κάνω αμέσως μέτρηση της βρύσης ωχ είναι 17 GH ...πριν απο κάποιες μέρες είχαμε ρίξει αλάτι..νομίζαμε ότι το νερό είναι μαλακό... η τελευταία αλλαγή που κάναμε ήταν πριν 3 μέρες στο νερό και είχα βάλει και απιονισμένο μέσα κάτι έχω κάνει λάθος

Link to comment
Share on other sites

χμ και το έλεγα του άνδρα μου να μην μαζέψει τις πέτρες απο το ποτάμι , θα κάνω αμέσως μέτρηση της βρύσης ωχ είναι 17 GH ...πριν απο κάποιες μέρες είχαμε ρίξει αλάτι..νομίζαμε ότι το νερό είναι μαλακό... η τελευταία αλλαγή που κάναμε ήταν πριν 3 μέρες στο νερό και είχα βάλει και απιονισμένο μέσα κάτι έχω κάνει λάθος

25744[/snapback]

Το πιθανότερο λοιπόν είναι οι πέτρες να έχουν ανεβάσει την σκληρότητα του νερού.

Για να το επιβεβαιώσουμε βγάλε μια απο μέσα και αφου στεγνώσει ρίξτης πάνω Υδροχλωρικό οξύ. Ακουαφόρτε δηλαδή.