Jump to content

Βοηθήστε για το στήσιμο ενός νέου δισκοενυδρείου!!!!


Stav!

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα!!! :)

Σύντομα θα βάλω μπρος ένα DIY ενυδρείο 230 διαστάσεων 120x40x50 με σκοπό να φιλοξενήσω δύο τρείς δίσκους!

Δεν είμαι αρχάριος αλλά έχω εμπειρία σε ασιατικά ψάρια περισσότερο και με τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα έχω αγχωθεί!! :D

Επίσης θέλω να το φυτέψω με ότι επιτρέπεται φυσικά και να τοποθετήσω και κανα αλγοφάγο ψάρι ή ίσος γαρίδες αν με παίρνει!!!

Οι απορίες που έχω λοιπόν είναι οι εξής:

1.Πόσος φωτισμός χρειάζεται καθώς κάποιοι αναφέρουν πως οι δίσκοι χρειάζονται λιγότερο φως!

2.Πως μπορώ να διατηρώ τις συνθήκες σταθερές όταν κάνω έως και δύο αλλαγές την ημέρα σε τόσα λίτρα νερού; Υποθέτω πως αν βάζω νερό βρύσης και να το ρυθμίζω σιγά σιγά θα είναι πρόβλημα. Υπάρχει κάποιο υλικό που να δρα ρυθμιστικά στο pΗ κάποια ρητίνη ίσως!!

3.Τέλος θέλω κάποια πρόταση για φίλτρο! Μέγεθος, ονομασία και τιμή πάνω κάτω!!!!!

Υ.Γ. Λάβετε υπόψη πως δεν έχω χώρο για μεγαλύτερο ενυδρείο!!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 205
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

καλη αρχη στους βασιλιαδες του γλυκου φιλε μου.!! :)

για ρχη νομιζω πως 2 τ5 54βατ αρκουνε για το ενυθδρειο σου.

απο φυτα οχι πολλα, μερικες βαλισνεριες,η και εχινοδωροι μονο νομιζω πως αρκουνε.πολλες ριζες-ξυλα,λευκη χαλαζιακη αμμο και θα ειναι σουπερ.

απο φιλτρανση οτι μπορεις μεγαλυτερο και σαφως σε διπλο νουμερο..!!!1 μηχανικη φιλυτρανση και ενα με φουλ βιολογικο.

απο το θεμα νερου νομιζω πως νερο απο α/ο ειναι μονοδρομος και μπορεις επισης να παιξεις με τυρφη για εμπλουτισμο χουμικων και τανινων..

για αλγοφαγο μπορεις να βαλεις και καναν αγκιστρους,ενω προσωπικα δεν θα εβαζα γαριδες λογω θερμοκρασιας και διαφορετικων συνθηκων νερου....

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Klaz δεν το σκέφτηκα καν για τις γαρίδες!!!